Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.10.2014 12:08 - Вечният ми
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 11043 Коментари: 24 Гласове:
55


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обичам те и зная, че си верен на моята душа от див копнеж.
Ти моят мъж си – смисълът намерен.
                                       Аз – твоят най-лудешки, мил пламтеж.

Дали пресяти всичките години са носили в душата ти предел?
Или летял си както аз заклинах крилата ти и твоят поглед смел?

Обичам те и вечно ще съм твоя, в безкрайния копнеж на своя зов.
Обичай ме – безумно, святост моя, защото съм ти вечната любов.






Гласувай:
59



1. blackpredator - !
01.10.2014 15:18
Колко си хубава!
Господи,
колко си хубава!

Колко са хубави ръцете ти.
И нозете ти колко са хубави.
И очите ти колко са хубави.
И косите ти колко са хубави
-----------------------------------
Колко си хубава!
Господи,
колко си истинска.
цитирай
2. germantiger - БЛГ
01.10.2014 15:31
Прекрасно!
("категорията" прекрасно и красиво за някои "звучи" като клише, но точно тази дума като неклише подхожда на чудесния ти стих)

Споила си не просто прелетсни думи, а СМИСЪЛ (поне за мен) чрез тях.
цитирай
3. dum - Честит ден, Поезийо!
01.10.2014 15:44
Да си южна, ненагарчаща и точна.
Както винаги да си останеш искрена.
Падне ли ти нещо важно глътвай го
даже и небето да се случи.
Непомътена от болка и омраза
на любов да ни научиш смело.
Достоверна да си в своето изказано.
Ти, окото на сърната белочела.
Да не се вторачваш от пристрастие.
До насрещната стена да имаш време.
И до края да се вглеждаш в щастието,
че частици от сърцето ти да вземем.
цитирай
4. wonder - Колко си хубава! Господи, колко ...
01.10.2014 16:11
blackpredator написа:
Колко си хубава!
Господи,
колко си хубава!

Колко са хубави ръцете ти.
И нозете ти колко са хубави.
И очите ти колко са хубави.
И косите ти колко са хубави
-----------------------------------
Колко си хубава!
Господи,
колко си истинска.


То е..., защото обичам
"с истинската сила на ръцете си,
нозете си, очите си - с цялото
изящество на техните движения."

А както е казал По:
"Звездите среднощни
не са по-разкошни
от нейните чудни очи!
И пурпурът златен
на ден благодатен
залезва... изчезва... мълчи
пред златните къдри на моята Нели,
изплела вълни от лъчи..."
цитирай
5. wonder - Да си южна, ненагарчаща и точна. ...
01.10.2014 16:12
dum написа:
Да си южна, ненагарчаща и точна.
Както винаги да си останеш искрена.
Падне ли ти нещо важно глътвай го
даже и небето да се случи.
Непомътена от болка и омраза
на любов да ни научиш смело.
Достоверна да си в своето изказано.
Ти, окото на сърната белочела.
Да не се вторачваш от пристрастие.
До насрещната стена да имаш време.
И до края да се вглеждаш в щастието,
че частици от сърцето ти да вземем.


Благодаря!
Това ми е едно от любимите твоите посвещения!
цитирай
6. wonder - Прекрасно! ("категори...
01.10.2014 16:14
germantiger написа:
Прекрасно!
("категорията" прекрасно и красиво за някои "звучи" като клише, но точно тази дума като неклише подхожда на чудесния ти стих)

Споила си не просто прелетсни думи, а СМИСЪЛ (поне за мен) чрез тях.


Сърдечно благодаря!

Често си повтарям като мантра Есениновото:
"Усмири се душа, че до гуша
ти дойде нежелания свят.
Вече никой звънчета не слуша,
уморените пътища спят."
цитирай
7. didoignatov - Честит празник!
01.10.2014 16:40
Красив стих!
Поздрави!
цитирай
8. анонимен - Честит празник! Това стихо дори аз ...
01.10.2014 17:33
Честит празник! Това стихо дори аз го разбрах. :)
цитирай
9. elineli - Медена капчица
01.10.2014 20:05
от Звездичка :)

Красива Си, красива!
От всичко Любовта най много ти отива!

цитирай
10. wonder - Честит празник! Това стихо дори аз ...
01.10.2014 22:08
kushel написа:
Честит празник! Това стихо дори аз го разбрах. :)


Благодаря!

А за разбирането - все в някой следващ живот ще се възвисиш до умението да вдяваш и сложните неща.
цитирай
11. wonder - Честит празник! Красив стих...
01.10.2014 22:20
didoignatov написа:
Честит празник!
Красив стих!
Поздрави!


Благодаря!

Поезията e прекрасно чудо, с което просияват небесата,
една сълза под формата на лудост, пропукваща навътре към душата.
Импулс внезапен, бликнал светъл извор, една любовна тиха мандолина,
гръмовна и вихруваща сън-изповед, с която пием сетното си вино.
цитирай
12. wonder - Медена капчица от Звездичка ...
01.10.2014 22:23
elineli написа:
Медена капчица
от Звездичка :)

Красива Си, красива!
От всичко Любовта най много ти отива!



Поезията е безброен смисъл, отвъд реките кипнали в порои
на идващото в лоното ни втрисане, в което си изгубваме покоя.
Поезия - възторга и екстаза, и тайната в страстта до изнемога
е онзи миг преди Голгота, в който, разпъваме душата си до Бога.
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Честит празник и от мен, успя да ме ...
02.10.2014 00:25
Честит празник и от мен, успя да ме развълнуваш с тези горещи стихове.
цитирай
14. dinkov - Динков
02.10.2014 01:02
Обичам те !- ти си моята жена,
обаянието за обърканата ми душа,
ти си моя див пламтеж,
несбъднатия ми копнеж.

Обичам те !- вечно ще съм твой,
моя неосъществена мечта,
въпреки, че съм сам сега,
не плача, само сърцето е обзето от тъга.

Господи, Господи,
как те желая.

Ицко

++++++++++++++++++1

цитирай
15. wonder - Честит празник и от мен, успя да ме ...
02.10.2014 01:34
kasnaprolet9999 написа:
Честит празник и от мен, успя да ме развълнуваш с тези горещи стихове.


Благодаря, Пролет!

Охиля`дени всички слънца
щом преминат през нас ще просветнат.
През зъбите ще тракне съдба
щом се влюби безумно сърцето.
цитирай
16. wonder - Обичам те !- ти си моята жена, оба...
02.10.2014 01:38
dinkov написа:
Обичам те !- ти си моята жена,
обаянието за обърканата ми душа,
ти си моя див пламтеж,
несбъднатия ми копнеж.

Обичам те !- вечно ще съм твой,
моя неосъществена мечта,
въпреки, че съм сам сега,
не плача, само сърцето е обзето от тъга.

Господи, Господи,
как те желая.

Ицко

++++++++++++++++++1



Ицко Динков, заради едната дума "пламтеж" си се произнесъл хептен развихрено.
Можем да поздравим с твоя стих гладноТо за любов eveal, че от непремерена "радост" пак се изпусна... два пъти.
цитирай
17. theeconomist - Поздрави...
02.10.2014 13:27
www.youtube.com/watch?v=Ki9xcDs9jRk
цитирай
18. dum - Честь имею!
02.10.2014 16:23
Честь имею!

цитирай
19. wonder - Поздрави. . . www. youtube. com/...
02.10.2014 17:29
theeconomist написа:
Поздрави...
www.youtube.com/watch?v=Ki9xcDs9jRk


Приемам поздрава с кеф, защото всъщност Ленард Коен е поет и писател, а по-късно взел, че и пропял - дори бил баритон. После обаче мутациите продължили докато се бас-ирал до ужасяваща нискочестотност.

Аз те черпя с Пор уна кабеса: https://www.youtube.com/watch?v=F2zTd_YwTvo
цитирай
20. wonder - Честь имею! Ай`м ту! ...
02.10.2014 18:27
dum написа:
Честь имею!



Ай`м ту!

Понятийното красноречие
не ми говори вече нищо.
През мен едно противоречие
насъсква въглена огнищен.
Низвергнатите поетичности
заплашват да съборят мрака.
Една закъсала етичност
се моли смисъл да дочака.
Притихналите непонятности,
от гърчовете на несрета,
подпалват ме с невероятности.
И аз избухвам на съцветия.
цитирай
21. planinitenabulgaria - За възпятия от гениалната си съпруга мъж -
04.10.2014 23:12
поздрав от мен с цялата джаз сюита на Шостакович. Валсът в клипа е вторият в нея. Той се явява към 19-а минута, но изпят от елин - такова нещо не съм предполагал.
Спомням си за още едно стихотворение за съпруга, описан като по-силен от гибралтарска стена. Да Ти е жив и здрав!

https://www.youtube.com/watch?v=rkXQXAvMICs
цитирай
22. wonder - поздрав от мен с цялата джаз сюита на ...
05.10.2014 17:32
planinitenabulgaria написа:
За възпятия от гениалната си съпруга мъж -
поздрав от мен с цялата джаз сюита на Шостакович. Валсът в клипа е вторият в нея. Той се явява към 19-а минута, но изпят от елин - такова нещо не съм предполагал.
Спомням си за още едно стихотворение за съпруга, описан като по-силен от гибралтарска стена. Да Ти е жив и здрав!

Гибралтарската скала, Коста! :)))
Говориш за този стих:

Моят мъж

Колко малко мъже ми напомнят за теб!
Одисей, Леонид... и донякъде Хегел.
Имам вяра, любов и безкрайната степ
на душата ти. Всичкото друго е пепел.

Ти си мъж всеки миг – Гибралтарска скала,
а очите ти бликат сърдечна гальовност.
...
...
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/03/28/moiat-myj.519355?reply=1891533

https://www.youtube.com/watch?v=rkXQXAvMICs

цитирай
23. dinkov - Динков
11.10.2014 00:10
wonder - аз не съм литератор и въобще не се взимам на сериозно за писател или поет. От малък си пишех стихчета и добре разказвах, но нищо повече. Сега попрехвърлящ леко средната възраст :), често през нощта се събуждам и търся в blog.bg красиви постинги. Ти пишеш красиво затова те и чета. Когато нещо ме впечатли някой път експлоатирам темата и си пиша разни стихчета. С една дума използувам тези които пишат красиво за музи. Е интернет музи, но музи :))). Дали се получава не знам, но аз си пиша :))). Между другото, стихчетата стават емоционално за три - четири минути. Мисля, че много не са издържани. Прочетох това което съм написал на теб и наистина е малко развихрено, но се надявам съпруга ти да не е ревнив :). Просто така се е получило. Декларирам, че не те познавам. Поздрав и лека нощ, че стана късно.
Ицко
цитирай
24. wonder - wonder - аз не съм литератор и въобще ...
11.10.2014 10:28
dinkov написа:
wonder - аз не съм литератор и въобще не се взимам на сериозно за писател или поет. От малък си пишех стихчета и добре разказвах, но нищо повече. Сега попрехвърлящ леко средната възраст :), често през нощта се събуждам и търся в blog.bg красиви постинги. Ти пишеш красиво затова те и чета. Когато нещо ме впечатли някой път експлоатирам темата и си пиша разни стихчета. С една дума използувам тези които пишат красиво за музи. Е интернет музи, но музи :))). Дали се получава не знам, но аз си пиша :))). Между другото, стихчетата стават емоционално за три - четири минути. Мисля, че много не са издържани. Прочетох това което съм написал на теб и наистина е малко развихрено, но се надявам съпруга ти да не е ревнив :). Просто така се е получило. Декларирам, че не те познавам. Поздрав и лека нощ, че стана късно.
Ицко


Знам, знам Динков... Не се притеснявай!

https://www.youtube.com/watch?v=A4ZcLzT0KJ0

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15124489
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193719
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031