Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
24.02.2011 14:02 - Аз вярвам в Бог
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 43474 Коментари: 57 Гласове:
149

Последна промяна: 04.11.2017 09:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз вярвам в Бог на Яков и Аврама 
и с вярата си искрено се моля 
когато и душата ми (сто грама) 
си тръгне да успея да съм с хората, 
които съм обичала в живота, 
с които съм била добра и волна. 
Аз вярвам в паметта и след оброка. 
И раните, които са от болка.   
Почитам, не убивам и не мамя, 
не придобивам чуждото имане, 
душата си с проклятия не срамя 
и пътят ми е извор непрестанен. 
Аз изговарям името Господне 
щом адът се отвори под краката. 
В молитва го прошепвам и безплодно
не търся в него користно благата си.   
Животите на другите са ценното. 
И вярвам – добротата е мерило 
за истината, святата. Нетленното 
е смисълът на земната ни сила. 
Аз вярвам в Бог и неговото царство 
когато люботворствам за душата. 
И знам, че през безкрайните митарства  
Му служа в благодат на светлината. 






Гласувай:
195



1. анонимен - има ли ад наистина...??
24.02.2011 14:25
има ли ад наистина...??
цитирай
2. wonder - stoyanski, Всеки Избира Сам да се въдвори в Какво да живее - в собствен ад или Рай.
24.02.2011 14:32
"Добрият човек от доброто съкровище на сърцето си изнася добро,
а лошият човек от лошото съкровище на сърцето си изнася лошо;
защото от препълнено сърце говорят устата му." /Лука 6:45/
цитирай
3. vandela007 - "Нетленното е смисълът на ...
24.02.2011 14:35
"Нетленното е смисълът на земната ни сила."
"Затова ние не се обезсърчаваме, ако и да тлее нашият външен човек, пак вътрешният всеки ден се подновява. Защото нашата бързоотминаваща лека скръб произвежда все повече една вечна слава за нас, които не гледаме на видимите, а на невидимите неща, защото видимите са временни, а невидимите - вечни." (2 Коринт. 4:16-18)
цитирай
4. wonder - vandela007
24.02.2011 14:37
Именно! Благопреуспявай люботворно. :)))
цитирай
5. aqwaris - :))) Бъди!!!
24.02.2011 15:24
"...когато люботворствам за душата..."
Да, Дела!
С Вярата в Него,
в Себе си и в Светлината,
Ти пребъдваш!
В Любов и Светлина!
цитирай
6. wonder - aqwaris
24.02.2011 15:28
Всичко чудесно, но само това "Бъди!!!" ако може да ми го спестявате ще съм благодарна.

PS Трябва да ти покажа нещо. Сега да се чуем...
цитирай
7. evrazol - :)))
24.02.2011 15:41
Нетленното е смисълът на земната ни сила.
цитирай
8. mileidi46 - :((((
24.02.2011 16:33
Dokosva6 vinagi mila..Ranite ot bolka..belqzvat za zql jivot!!
Vse o6te ne namiram putekata kum svetlinata..Lutam se.
Blagodarq ti,za iskrennata izpoved..de da mojex da sum tolkova uverena kato teb!!
цитирай
9. tili - тръпки ме побиха!
24.02.2011 16:38
Звучи като древен напев.
"Животите на другите са ценното.
И вярвам – добротата е мерило
за истината, святата. Нетленното
е смисълът на земната ни сила."

Пожелавам си и срещи с хора, които е нямало как да познавам, но чувствам родствено близки. Дано!
цитирай
10. wonder - evrazol
24.02.2011 16:41
Даам... Съобщавам неприятните новини с разбиране. ;)))
цитирай
11. wonder - mileidi46
24.02.2011 16:44
Трудно е да се каже колко е лесно всъщност... да си у`верен. :)))
цитирай
12. wonder - tili
24.02.2011 16:47
Всичко се случва, Лили, когато му се изпълни Времето.
Аз вярвам... примерно, че около Алфа-Центавър гравитират още няколко звезди, дори да не съм ги виждала. :)))
цитирай
13. kalin8 - Поздравления и от мен !
24.02.2011 18:18
http://www.playcast.ru/view/985841/f6c0d447294298df72141cbf13c898851b4d93abpl
Б.
цитирай
14. inel379 - Страхотно!
24.02.2011 18:27
Продължавай да люботворстваш за душата!
Това е твоя път към светлината!
Поздрав!
цитирай
15. magicktarot - Красиво и силно!
24.02.2011 18:28
"когато и душата ми (сто грама)
си тръгне да успея да съм с хората,
които съм обичала в живота,
с които съм била добра и волна."

Хората, с които сме добри и волни - много усещания, образи, асоциации ми навяха тези стихове, благодаря ти! Поздрави!:)
цитирай
16. aqualia - Ако можех, бих гласувала сто пъти!
24.02.2011 18:56
Необходимо ми беше да чуя това като нечие кредо! Благодаря ти, че това си ти! Бъди благословена!
цитирай
17. planinitenabulgaria - За стихотворението Аз вярвам в Бог:
24.02.2011 21:06
Гениално момиче,
Твоето стихотворение ми напомни за втората част,Кредото,на Месата в си минор на Бах,известна под името Висока.Така възприемам звученето и във Твоето стихотворение.Прекланям се пред таланта и космическата Ти връзка,но съм обезпокоен.Защото в четвъртата част на Месата има два много кратки епизода,първият от които е: Агнец Божий,Ти който носиш греха на света,смили се над нас.Вторият е още по-кратък,при него хорът повтаря само,Дай ни покой.
Напомням Ти за автопортерата,който си нарусува сама с един щтрих: Грее простора от мойта искра.Това правиш Ти и продължавай да го правиш за нас.За него Те поздравявам с нещо много тържествено,душеукрепващо за Бетовен и Шуман,Прелюд и фуга от Втория том на Бах в ре мажор в изпълнение на Глен Гулд.
Отново брависимо,
Коста
цитирай
18. kleotemida - Бог да те пази!
24.02.2011 21:11
и ти благодаря за стиха!
цитирай
19. анонимен - Аз не вярвам.
24.02.2011 21:19
Аз не вярвам.
цитирай
20. vladun - Нежно,
24.02.2011 21:32
и властно! Удоволствие за четене, гледане и слушане!:)))
цитирай
21. harvi - И аз вярвам в Бога на Авраам и Яков!
24.02.2011 21:32
Той е и мой Бог и десетки пъти ме е превеждал през долините на сенките! Много пъти Той ми е давал сила, иначе не бих могла да продължа. Радва ме това, че си Го опознала, понеже не "търсиш користно благата си"! Имам един любим стих: "Когато ти рече: Търсете лицето Ми, моето сърце Ти каза: Лицето Ти ще търся, Господи"! Това е най-съкровената ми молитва - да бъда пред лицето на Господ! Радвам се, че сме заедно там!
цитирай
22. boristodorov56 - http://boristodorov56. livej...
24.02.2011 22:59
http://boristodorov56.livejournal.com/78352.html
цитирай
23. mariposatracionera - Такава си, Дела! Светла и чиста ...
24.02.2011 23:10
Такава си, Дела!
Светла и чиста душа!
Благодаря ти!
цитирай
24. gita969 - Аз вярвам в Бога,
24.02.2011 23:17
който е допуснал единственния му син да бъде разпнат,за да имаме ние вечен живот и прошка. Много проникновенни стихове,написани с душа. А който е написал това е разбрал,че сделка с Бога няма. Безкористно, с вяра ,любов и доброта - това е пътят към светлината. За жалост много пъти ни трябва фенер.Често си мисля,че адът е на Земята или поне ние си го правим. ' Искайте и ще ви бъде дадено,теропайте и ще ви се отвори" Зависи какво,как и къде и на какви порти тропаш.
цитирай
25. rotazia - Признавам,
24.02.2011 23:42
Че след прочита се усетих още по-голяма грешница....
цитирай
26. osi4kata - Аз не вярвам,
24.02.2011 23:46
но ценностната ми система е същата.

Нямам и партийна принадлежност ;)
Хубаво е това, което си написала.
цитирай
27. bizcocho - !!!!!!!!!!!!!!!
25.02.2011 00:19
Браво!
цитирай
28. ka4ak - Като спец,цъъъъъ!!!
25.02.2011 02:57
"Аз вярвам в Бог на Яков и Аврама"
иначе съм те признал,,но на генийчета е позволено,чат пат да се дънят!:)))
цитирай
29. marknatan - красиви строфи имаш душата е ...
25.02.2011 06:23
красиви строфи имаш

душата е седем грама

няма "животи" в мн,ч, "капиталистическа" измислица

има Живот ,Живота е Един

хареса ми
цитирай
30. dengubara - Ave,
25.02.2011 08:05
Maestra!
цитирай
31. sunn - Вяра, надежда, любов. . . ! Щас...
25.02.2011 09:26
Вяра, надежда, любов...!
Щастлив, усмихнат и светъл петък с благодатта на светлината! :)
цитирай
32. wonder - Благодаря на всички ви!
25.02.2011 09:56
- kalin8, хубаво е! И аз поздравявам... :)))

- inel379, това си е моето Дао дъ Дзин.

- magicktarot, нали знаеш, че само фриволната душа обича заради самото обичане.

- aqualiaq, енергията пътувайки, винаги достига до гдето трябва. Когато човек използва принципите на интуицията си за връзка с разума, /а ти го умееш/, да него винаги достига нужното.

- planinitenabulgaria, благодаря! Силна музика. От мен за теб Брандербургския концерт на Бах. Глен Гулд е върховна наслада за сетивата. Няма друг такъв пианист.

- силенцио, http://www.vbox7.com/play:f024134c
цитирай
33. wonder - - kleotemida, и теб Бог да те пази! Да ...
25.02.2011 10:03
- kleotemida, и теб Бог да те пази! Да ти кажа и тук, че онзи Човек, за който говорихме там където говорихме, е една от най-прекрасните души, които съм срещала. Усещане за мъж, което е с духовния пристан на спомен от бъдещето.

- kushel - твое право и избор.

- vladun, душата ти... виждам я! С целия философски арсенал от някаквости, настанени най-отгоре й. Под върха на айсберга започва интересното. :)))

- boristodorov56, ха! Пънкарското доста ти отива. ;)))

- harvi, напълно споделям! Един от любимите ми пророци, след Даниил, е Йеремия. От него ми е останала в душата, думата "братолюбец".
цитирай
34. ani101 - Много силно! Поздравления!
25.02.2011 10:18
Много силно!
Поздравления!
цитирай
35. wonder - - mariposatracionera, то е защото ...
25.02.2011 10:21
- mariposatracionera, то е защото имам Любов. А нали знаеш, че "Ако имаш любов, не се нуждаеш от нищо друго. Ако ли нямаш, не е от особено значение какво друго имаш.", както е рекъл Джеймс Бари в "Бърни Кълвача".

- gita969, трябват ни много бързо фенер, Диоген и честни хора. ;)))
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2008/05/11/biah-sebe-si.191415
Това твое мислене го изповядвам de profundis:
"А който е написал това е разбрал,че сделка с Бога няма. Безкористно, с вяра ,любов и доброта - това е пътят към светлината. За жалост много пъти ни трябва фенер."


- rotazia, недей! ;))) Греховността е нещо като мъгливостта край теб в Лондон. ;))) В следващия миг виждаш колко си праведна и нито една капка дъжд не пада напразно на земята ти.

- bizcocho, ти пък? За любовта всичко е константа с криви на безкрай. И с пълно присъствие на принципа на снежната топка. ;)))
"Любовта е като войната — лесно е да се започне, но е трудно да се спре." - истина от граф Толстой.

- osi4kata, разбирам те! Ценностната система е фундаментът на най-важните ни житейски "постройки". А религията няма нищо общо с Вярата. Тя е апаратурната й част, която аз лично никога не съм приемала.
Вярата е сивмол на Чистотата ни. Всеки е Това, в което вярва.
цитирай
36. wonder - - dengubara - Аве, магистър! Ти с...
25.02.2011 10:37
- dengubara - Аве, магистър! Ти съвсем се изденгубари от известно време. ;)))
А, дано си влюбен, но не по Шекспир, който смята, че "Любовта е емблема на сляпата необмисленост." ;)))

- ka4ak, пак си се изразил в стил пенкилер. Ще трябва да се доразвиеш като... несъгласие. ;)))

- marknatan, благодаря ти! Относно душата, какво да ти кажа... имаше филм, в който беше 23 г, някои от източните философии смятат, че е 100 г, известен брой квантови физици са я изчислили на 330 г, а скоро четох едни медицински изследвания, според които хората олеквали след смъртта си с толкова, колкото са разликите в тежината на мозъците им. Сега от теб чувам, че е 7 г? Статистиката в тази посока явно има да се развива, докато достигне правилния грамаж. На мен най-правдиво ми стои като 100 г, но кой знае? ;)))

- sunn, светлик като теб ги сее картинно думите през светлина. Я да ти подаря една любима мисъл на Ремарк, като предупреждение за всевнимаване в житейските казуси: "Любовта заслепява мъжа и прави жената по-зорка."

- ani101, сърдечно благодаря! :)))
цитирай
37. planinitenabulgaria - Нова премъдрост!
25.02.2011 11:37
" Вярата е символ на Чистотата ни!Всеки е Това,в което вярва!"
цитирай
38. bogolubie - Същият Бог е Отец на Господ Иисус Христос!
25.02.2011 12:00
Отново светилникът ти свети на височина! Поздравление от сърце и пожелание да пишеш повече на тази тема!
Бог с теб!
цитирай
39. wonder - planinitenabulgaria - Нова премъдрост!
25.02.2011 12:05
planinitenabulgaria написа:
" Вярата е символ на Чистотата ни!Всеки е Това,в което вярва!"


Още една? Току-що измъдрена в разговор по нагорната тема. :)))

Вярата е начин на Живот, а не религиозна принадлежност!
цитирай
40. wonder - bogolubie - Същият Бог е Отец на Иисус Христос!
25.02.2011 12:06
bogolubie написа:
Отново светилникът ти свети на височина! Поздравление от сърце и пожелание да пишеш повече на тази тема!
Бог с теб!


Тъкмо един спор приключих в теологична посока с човек, който евризира Вярата, без да съзнава, че устремът му е на "але кадаш".
Благодаря ти за благослова!
цитирай
41. wonder - Вижте тези неща. Важни и интересни са:
25.02.2011 12:10
http://orinavi.blog.bg/drugi/2011/02/24/zasneha-chetvyrtiia-konnik-ot-apokalipsisa-v-egipet.693093

http://anian.blog.bg/drugi/2011/02/25/iskaite-i-shte-vi-se-dade-tyrsete-i-shte-namerite-hlopaite-i.693456
цитирай
42. meiia - Да бъде
25.02.2011 12:26
вярата ти!
Рядко толкова непоколебима е вярата, без да е фанатична.
цитирай
43. iliada - Благодаря ти ,wonder!
25.02.2011 15:13
И вярвам – добротата е мерило
за истината, святата.
Благодаря ти за поезията ,за добрия стих и още нещо........
цитирай
44. sunn - Благодаря сърдечно за подаръка! :)
25.02.2011 16:32
... Заслепена прогледналост и зорка заслепеност ... все е любов и така да го беше казал , мисля пак звучи добре - природа ... :)))
Поздрав и от мен, хубава, приятна и усмихната събота и неделя Дел !:)

http://www.youtube.com/watch?v=Oh5qFEG3_zM&feature=related
цитирай
45. serjo - И аз вярвам в Бог!
25.02.2011 16:51
И аз вярвам в Бог!
цитирай
46. tili - По какво е спец Ка4ака - не
25.02.2011 18:50
ka4ak написа:
"Аз вярвам в Бог на Яков и Аврама"
иначе съм те признал,,но на генийчета е позволено,чат пат да се дънят!:)))


разбрах. Ама добре, че те признава за гений, макар и издънен:))) Паднах от смях!
Хубав уикенд!
цитирай
47. wonder - tili
25.02.2011 18:53
Издънен "гений". Шепи смях.
По покрива скорец почуква.
Нали оттатък онзи праг
в душата пак ще си свирукам?

Иначе той обясни човекът - дъня се щот той е атеист.
Каквото и да значи това дънене, някак ми отива, а? ;)))
цитирай
48. pevetsa - БЛАГОСЛОВЕНА ДА СИ ТИ, ВЯРВАЩАТА В БОГА!
25.02.2011 20:48
Йоан 11:25-27
25 Исус й рече: Аз съм възкресението и живота; който вярва в Мене, ако и да умре, ще живее;
26 и никой, който е жив и вярва в Мене, няма да умре до века. Вярваш ли това?
27 Казва му: Да Господи, вярвам, че Ти си Христос, Божият Син, Който има да дойде на света.
цитирай
49. wonder - - meiia, ти си на доста нагорно ду...
25.02.2011 21:26
- meiia, ти си на доста нагорно духовно небе и знам, че ще разбереш - не искам да съм пчела удавена в меда Но вярвам! :)))

- iliada, "още нещото" ти ме вдъхнови да покажа тези дни една моя фантазия. Ще ти я пратя първо на теб.

- sunn, хм... зорката заслепеност си е вид широко затворени очи. Хубави дни! :)))

- serjo, за тебе знам. Ти го изразяваш пословично ясно в творбите си.

- pevetsa, благодарности!
цитирай
50. tomich - Твоето Верую, Дела, не е възможно да ...
25.02.2011 22:10
Твоето Верую, Дела, не е възможно да бъде друго - то се излъчва от цялата ти люботворна душа, затова аз се прекланям пред него!
цитирай
51. kometapg - Много силно и въздействащо! Поз...
25.02.2011 23:29
Много силно и въздействащо! Поздравявам те!:)
цитирай
52. ka4ak - Аз като пенкилер,пък и все пак на жените трябва да се обяснява!!!/изгодно им е да се правят,че не разбират??!!?/:(,та по ред:
26.02.2011 03:35
wonder написа:
- ka4ak, пак си се изразил в стил пенкилер. Ще трябва да се доразвиеш като... несъгласие. ;)))


tili написа:
ka4ak написа:
"Аз вярвам в Бог на Яков и Аврама"
иначе съм те признал,,но на генийчета е позволено,чат пат да се дънят!:)))


разбрах. Ама добре, че те признава за гений, макар и издънен:))) Паднах от смях!
Хубав уикенд!

wonder написа:
Издънен "гений". Шепи смях.
По покрива скорец почуква.
Нали оттатък онзи праг
в душата пак ще си свирукам?

Иначе той обясни човекът - дъня се щот той е атеист.
Каквото и да значи това дънене, някак ми отива, а? ;)))

Това,че си съкровището на блога,не те прави неприкосновенна!!Дъниш се,защото,независимо,че с музикалното оформление,се опитваш да замажеш нещата/поздравления!!!/,наливаш вода в мелницата на евреите?!?!?:(Знам,че ще изстресеш,че си бахаец,по дух,но това е фал!!! и ти го знаеш!!!
Лиляна,като дърта сеирджийка,не пропуска,да се изцепи,защото и се иска/творческа личност/,да закачи нещо в тарапаната!,макар,че паднал/даже и от смях/,пак си е паднал,все пак!!!:)))
И последно и дъненето ти отива!!!,та то е част от пътя,към съвършенството!!!:)))
цитирай
53. wonder - - tomich, ти си от хората, които ми ...
26.02.2011 11:35
- tomich, ти си от хората, които ми осмислят пребиваването в блог.бг, знаеш ли? Има хора, които са топли отвън и отвътре и умеят да го споделят по най-красивия начин с другите. :)))

- kometapg, който свети вижда светлина, въпреки далечината до Облака на Оорт? :)))

- ka4ak, нали знаеш, че съм гражданин на света, което превръща презумпцията ти за мелници във Вятърни, а "дъненето" си е дълг към удоволствието. Ще взема да напиша една статия за Ауровил. ;)))
цитирай
54. planinitenabulgaria - Две премъдрости:
26.02.2011 17:55
- "Вярата е символ на Чистотата ни! Всеки е това,в което вярва!"
- "Вярата е начин на живот,а не религиозна принадлежност!"
Wonder,2011

И аз мисля така за вярата,но никога не съм могъл да го изразя така точно,чрез един щрих.Днес бях на планина,прехвърлих я при зимни условия и си мислех за тези две премъдрости.Спомних си за филма Амадеус.Имаше една сцена в него,в която Салиери,удивен от музиката на Моцарт казва приблизително така за него: "Гледай го ти.Аз тези неща съм ги учил цял живот.А той без да ги е учил ги знае по-добре от мен!"
И аз се почувствах като Салиери,като прочетох тези две мисли,които считам за премъдрости,
Коста
цитирай
55. zvezdichka - ". . . и пътят ми е извор непр...
07.12.2011 13:26
"...и пътят ми е извор непрестанен."

Нека бъде Дела Раи! Много силни думи!

Вярата е нещото, което ни крепи и ни дава сили да вървим напред!
цитирай
56. vahisht - "И вярвам – добротата е мерило..."
26.01.2012 19:57
Силен стих верую....
http://www.youtube.com/watch?v=--j7wvtOi1s
Поздрави!!!
цитирай
57. gizdashki - Благо е Словото и ти го използваш блестящо!
13.02.2023 19:05
Защото То е Светлината.
Благословена да си от Господа!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15124004
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193716
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031