Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.03.2022 19:31 - Специален отговор на един Осиян човек
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2528 Коментари: 23 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не обичам кафкиански текстове! В тях има една задушлива тягостност, нискочесттотна принизеност и липсват цветни метафори. Обичам разбулените емоционално-духовни пространства на радостта между думите, гдето плуват звезди.
Дали днес би било различно ако го нямаше вчера?
Йеремиевия плач, готовността да заведеш на заколение Смеха (Исаак), да страдаш като Йов с тъги "по-тежки от морския пясък" - такива неща искам да помня.
Съграденото с любов носи Любов. Най-великият сеяч е поезията - флагманът на изкуствата.
Любовта е Всичко. Тя е бурна стихия, потоп от емоции, истинска радост, дълбока интимност, красива съприкосновеност, голямо обятие, топла сълза, цветна палитра от чувства, смях през очите на дете и копнеж, и възторг, и екстаз... и Всичко. 



Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siainia - Аз
02.03.2022 08:39
Виж как създавам красота в теб без да я имаш. Кажи това което имам не е мое и този който ми го е дал по всяко време може да си го вземе не ти ли харесва това което ти давам!?
цитирай
2. siainia - Честотата
02.03.2022 08:49
на жената се определя от мъжа и а честота на мъжа се определя от жената затова ако ни ти харесва моята честочност когато говоря с теб се сърди на себе си.
цитирай
3. siainia - Ако искаш
02.03.2022 08:56
Да изпитваш радост направи нещо за мъжа си което би го зарадвало примерно когато исках да ти подаря табуретка на теб това ти се стори човешко незначително, но на мен Това щеше да ми донесе радост и също и на теб защотото тази табуретка щеше да бъде направена с моята енергия. Ти като консумираш Хранителен продукт можеш ли да визоализираш душата, която го е направила!?
цитирай
4. siainia - Ниско честотните..
02.03.2022 09:01
Неща които виждаш това говори, че ги има в тебе ако ги нямаше в теб няма как да ги виждаш.. ниско честотни може да са греха на твой близак или приятел който носиш в теб това не означава, че са твои за мен също не означава че са мои след като не ги ползвам/?!?!
цитирай
5. siainia - И найдобвия работник
02.03.2022 09:09
Не може да свърши еднаква работа за двама различни работодатели.
цитирай
6. siainia - Светостта
02.03.2022 09:11
Е всичко защотото светостта осветява любовта, ако любовта не е осветена тя не струва нищо.
цитирай
7. wonder - Аз Виж как създавам красота в теб ...
02.03.2022 09:28
siainia написа:
Аз
Виж как създавам красота в теб без да я имаш. Кажи това което имам не е мое и този който ми го е дал по всяко време може да си го вземе не ти ли харесва това което ти давам!?


Ти... не създаваш красота в мен - имам си я по рождение. :)))
Когато я отправям към някой/я сияйна същност, той/тя става красив/а. Отвътре.
Защо си се залепил за мен?
цитирай
8. siainia - Не съм се залепил
02.03.2022 09:31
Аз за теб греха се е залепил за теб аз съм от другата страна и съм много сулен мъж.
цитирай
9. siainia - Пиша ти
02.03.2022 09:44
Защотото ти ме каниш понеже когато си отида красотата ти започва да се "размазва"ти ми показваш състоянието си когато пишеш и с това ме каниш като ми казваш ,че без мене започваш да се губиш в някаква мрачна сянка.Любовта която е в теб неможеш да я видиш ако светостта не се доближи до теб и тя осветява делата на любовта и любовта излиза на преден план в теб защотото светостта я изтегля от мрака и тя започва да свети затова любовта когато срещне светостта изпада в възторг понеже светостта изтегля любовта от теб и ти започваш да се виждаш..Казано по просто душата която е скрита в теб неможеш да изпиташ чуствата и макар че е твояжпонеже греха ти пречи ,но когато светостта се доближи до теб я изтегля от греха и тя започва да свети...казано по просто светостта изтегля душата ти и ти можеш да се видиш ..така ,душата обича този който я обича и започва да свети душата обича светостта.
цитирай
10. wonder - Не съм се залепил Аз за теб греха се ...
02.03.2022 09:46
siainia написа:
Не съм се залепил
Аз за теб греха се е залепил за теб аз съм от другата страна и съм много сулен мъж.


Като гербова марка си!
Говориш само за "грях", което ме навява на мисълта, че или си обсебен или си голям грешник, или просто си негативно настроен човек, виждащ грехове там където ги няма.

По отношение на това, че си "много силен мъж", ти споделям, че аз си имам много силен мъж и не виждам в какво връзка говориш за себе си постоянно.
цитирай
11. siainia - Изтриваш
02.03.2022 09:52
Коментарите които не ти са удобни и затова няма да ти пиша понеже не оставяш хората да надникнат в разсъжденията ми ,не ти се предлагам ...ако твоя мъж има нещо против да ми отговаряш не ми отговаряй.
цитирай
12. wonder - Табуретката
02.03.2022 09:56
siainia написа:
Да изпитваш радост направи нещо за мъжа си което би го зарадвало примерно когато исках да ти подаря табуретка на теб това ти се стори човешко незначително, но на мен Това щеше да ми донесе радост и също и на теб защотото тази табуретка щеше да бъде направена с моята енергия. Ти като консумираш Хранителен продукт можеш ли да визоализираш душата, която го е направила!?


Ама ти не спираш да пишеш. Имаш още няколко неодобрени коментара. Хем си негативен, хем упрекващ.
Каква беше това с табуретката? И Защо смяташ, че ми е нужна твоята енергия?
цитирай
13. siainia - Ти
02.03.2022 09:59
Знаеш ли думите ти употребени в изречение от кой дух произхождат ,как тога ще си видиш греха?!Ще ти кажа как да се каеш :)Повече няма да ти пиша освен ако ти не пожелаеш с предварителното съгласие на мъжа ти.Та ще ти кажа как са се каеш ...-Нищо не ми пренадлежи и винаги ще остана длъжна на живота.
цитирай
14. wonder - И за да съм коректна веднага ти ка...
02.03.2022 10:00
И за да съм коректна веднага ти казвам, че този постинг не е за теб, а за истински осиян човек, с който правим литература.

Не се развихряй повече!
цитирай
15. wonder - Има доста зрънце истина в Нещата, ...
02.03.2022 10:05
Има доста зрънце истина в Нещата, които казваш.
Но така си ги овъртолил в пристрастието си към греха, че се обезценяват и спират да светят.
Казваш нещо правдиво и после лепваш етикет, че някой нещо си и греха... много обезмислящо.
С думите си дори да кажеш правота, в следващия момент я осъждаш и окрепваш с негативна твърдение, което кой знае откъде идва.
За покаянието казваш истина.
цитирай
16. rosiela - Дела,
02.03.2022 10:07
КЪДЕ ПОПАДНА ТИ? ПАК СРЕД НЯКОЙ С ДИАГНОЗА " ЛИЧНОСТНО РАЗСТРОЙСТВО"!
ТО НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ РАЗВИХРИ. БОЛЕСТТА ГО КАРА.
ЩО ГО ПУСКАШ, МИЛА?
цитирай
17. wonder - Знаеш ли думите ти употребени в и...
02.03.2022 10:07
siainia написа:
Знаеш ли думите ти употребени в изречение от кой дух произхождат ,как тога ще си видиш греха?!Ще ти кажа как да се каеш :)Повече няма да ти пиша освен ако ти не пожелаеш с предварителното съгласие на мъжа ти.Та ще ти кажа как са се каеш ...-Нищо не ми пренадлежи и винаги ще остана длъжна на живота.


А това сме го чували вече поне 10 пъти..., че спираш да пишеш. :)))
цитирай
18. rosiela - Леле! Диагнозата е вярна!
02.03.2022 10:43
wonder написа:
siainia написа:
Знаеш ли думите ти употребени в изречение от кой дух произхождат ,как тога ще си видиш греха?!Ще ти кажа как да се каеш :)Повече няма да ти пиша освен ако ти не пожелаеш с предварителното съгласие на мъжа ти.Та ще ти кажа как са се каеш ...-Нищо не ми пренадлежи и винаги ще остана длъжна на живота.


А това сме го чували вече поне 10 пъти..., че спираш да пишеш. :)))

цитирай
19. wonder - Коментарите които не ти са удобни и ...
02.03.2022 11:02
siainia написа:
Коментарите които не ти са удобни и затова няма да ти пиша понеже не оставяш хората да надникнат в разсъжденията ми ,не ти се предлагам ...ако твоя мъж има нещо против да ми отговаряш не ми отговаряй.


Нито един коментар не съм ти изтрила!
И си мнителен, предполагащ и досаден.
цитирай
20. wonder - КЪДЕ ПОПАДНА ТИ? ПАК СРЕД НЯКОЙ С ...
02.03.2022 11:03
rosiela написа:
КЪДЕ ПОПАДНА ТИ? ПАК СРЕД НЯКОЙ С ДИАГНОЗА " ЛИЧНОСТНО РАЗСТРОЙСТВО"!
ТО НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ РАЗВИХРИ. БОЛЕСТТА ГО КАРА.
ЩО ГО ПУСКАШ, МИЛА?


Ако искаш да знаеш разговарям със Св. Георги.
Като го трия се обижда, като го пускам ме упрекват доста хора.
А е Сияйният... все пак.
цитирай
21. wonder - Както казва Лао Дзъ /Българинът/ в ...
02.03.2022 12:08
Както казва Лао Дзъ /Българинът/ в своето Дао дъ Дзин /Път и Постигане/:

"Извечно неволното е прозиране в скритостта.
А извечно волеустременото е съзиране на явността."
цитирай
22. siainia - Rosiela
02.03.2022 12:31
Ти здрава ли че да поставяш диагнози на другите !?Ти като жена можеш ли да изследваш сама себе си росиела ?!След като можеш ти забранявам да ползваш от моя дух и аз няма да ползвам от твоя.
цитирай
23. siainia - Росиела
02.03.2022 12:37
Не си прави труда да даваш акъл"...тя знае кой от двама ни е лъжец .:)Това не е зло да те поставя на мястото ти постави ме и ти на моето място:)-
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15370741
Постинги: 3243
Коментари: 32119
Гласове: 194889
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930