Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
30.04.2011 01:14 - Сребърните ми любимци - Зангадор
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3998 Коментари: 51 Гласове:
141

Последна промяна: 17.11.2021 16:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Конят ми /в стил Пипилота/ - чуден, обичан безкрайно.
Сребърен приказник сроден! Свят с доброта и омайност.


image


Край маслинова горичка го оставях всяка есен
и очаквах всички птички да му пеят свои песни.


image

Толкова любов в очите, мислех, няма при човека!
Вярна почит и в сълзите правеше през мен пътеки.

image

Куче сребърно и котка - той бе шнауцер, тя - персийка,
сребърно край мен се случиха. И с години радост
 пийвахме

image

от сърцата си горещи, от еднаквите привички
и от щастието общо сребролейни се обичахме.

image

Моите животни сякаш, все сребристи ми се раждат
и когато спя, те в мрака пазят ме и предугаждат

image

всяко мое звън-копнение, всяка моя тъжна мисъл.
Вярност, грация, движение... ехх, какво ли ни орисва

image

да сме заедно в живота си - сребърни и ветролейни
и дори да сме с хомот да сме приказно-елейни?

image

Посветено на сребристите ми домашни любимци:
Зангадор /син на Алидор/,
Кампос /син на Кантен льо Гран и внук на Индирас Абракадабра - най-награждавания мител шнауцер на всички времена/,
КИко /персийска принцеса с японски маниери - кръстена е на принцесата на Япония - Кико/

image


NB! Снимките са личен архив!



Гласувай:
769



Следващ постинг
Предишен постинг

1. inel379 - Свят с доброта и омайност!
30.04.2011 01:25
Чуден свят!
Волност крилата безкрай!
ОБИЧАМ!:)
цитирай
2. vladun - Чудна приказка си разказала за к...
30.04.2011 01:25
Чудна приказка си разказала за кончето и другите животинчета.
Нека все да ти е сребристо:)))
цитирай
3. wonder - Ако някога си вземеш куче - Мителшнауцер да е! Няма друг такъв шармант. :)))
30.04.2011 01:29
vladun написа:
Чудна приказка си разказала за кончето и другите животинчета.
Нека все да ти е сребристо:)))


Преди няколко дни се замислих над сребърната нишка в живота ми.
Наоколо ми... всичко живо е сребро! :)))
цитирай
4. wonder - inel379 - Свят с доброта и омайност!
30.04.2011 01:31
inel379 написа:
Чуден свят!
Волност крилата безкрай!
ОБИЧАМ!:)


И аз ОБИЧАМ този свят! Много. :)))
цитирай
5. beckslover - :)
30.04.2011 01:37
„Който обича сребро, той няма да се насити на сребро.“

Още богатства Чудо...
цитирай
6. wonder - Хахахаххх, то нали знаеш, че...
30.04.2011 01:39
beckslover написа:
„Който обича сребро, той няма да се насити на сребро.“

Още богатства Чудо...


... всеки сребърен косъм е миг на изживяно щастие!
Та аз ако си остана ненаситна в среброструйностите, дал Бог платината и водата. :)))
цитирай
7. shtaparov - Странно
30.04.2011 05:35
Странни,много странни имена за домашни любимци-откъде ли сте ги научила в този им вариант?
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Зангадор - така се казваше един рибар от Китен.
30.04.2011 07:34
Сега на негово име е кръстен заливът, където беше рибарската му хижа! )))
цитирай
9. pevetsa - Сребърна музика зазвуча, от сре...
30.04.2011 07:52
Сребърна музика зазвуча, от сребърните струни:))))
цитирай
10. sark - и отново ....
30.04.2011 08:49
засипани от красиви думи и красивия красавец на снимките:) а другите любимци ще изчакаме да ги видим :)
цитирай
11. sunn - Красота в сребристо!
30.04.2011 10:48
... Едно време си мечтах за бял, петнист кон...(тогава имахме червен, с бяло петно на муцунката...) ...
... Събужда мечтание в сребърно - конят, името, цвета ... времето ...! :))
Слънчева ,усмихната събота и неделя Дел, красиво е... ! :))
цитирай
12. karambol5 - Красавец :)))
30.04.2011 12:12
Красавец :)))
цитирай
13. wonder - shtaparov - Странно
30.04.2011 12:20
shtaparov написа:
Странни,много странни имена за домашни любимци-откъде ли сте ги научила в този им вариант?


Зангадор е поколение на Зангара и Алидор и си дойде някак с името.

Кампос е невероятно красив мителшнауцер и цялото му име по паспорт е Кампос Атил Джъсти - Абракадабра.
Внук е на Индирас Абракадабра - мителшнауцера недостижим световен шампион на всички времена и питомник на Мголса.
Другият му прадядо е Ниневейл Копирайт - абсолютен европейски шампион за всички години, в които се е явявал. Произхожда от най-добрите родословия в Европа на Халвеег и Кемпваарт.
Аз не си падам по киноложки изяви, а и нямам време за подобности /те си искат посвещаване/ и Кампос бе заведен само на една юношестка киноложка изложба, за да обере медалите. За него мога да напиша книга с примерно заглавие "Кучето като човек". :)))

КИко също си дойде с името и се казва така поради японската си грация и факта, че кикоти ли се някой тя се настанява до него да го целува. С три думи, защото обича смеха и особено бурното кикотене. ;)))
цитирай
14. wonder - slavimirgenchev1953 - Зангадор - така се казваше един рибар от Китен.
30.04.2011 12:31
slavimirgenchev1953 написа:
Сега на негово име е кръстен заливът, където беше рибарската му хижа! )))


Не съм чувала за този рибар, но когато веднъж ми се наложи да посетя Китен /отвратителен чалгарийски и ужасно мръсен "курорт" ми се видя тогава/, за освещаването на един нов хотел, помня, че бях толкова отвратена от екстериора на градчето, че се забих в заведението с име "Зангадор" и цял ден прекарах под едно водопадче и с крака във водата в пиене на мнооого дайкири-та. ;)))

PS А рибарят явно си е струвал като човек, щом са кръстили залив на негово име.
цитирай
15. wonder - Конете обожават Марсовата музика! ;)))
30.04.2011 12:47
pevetsa написа:
Сребърна музика зазвуча, от сребърните струни:))))


цитирай
16. wonder - Единият ти коментар изчезна, Крас. /не съм го трила аз, да знаеш/
30.04.2011 12:48
sark написа:
засипани от красиви думи и красивия красавец на снимките:) а другите любимци ще изчакаме да ги видим :)


http://www.youtube.com/watch?v=BZFN3K5ylGY&feature=related
цитирай
17. wonder - sunn - Красота в сребристо!
30.04.2011 12:52
sunn написа:
... Едно време си мечтах за бял, петнист кон...(тогава имахме червен, с бяло петно на муцунката...) ...
... Събужда мечтание в сребърно - конят, името, цвета ... времето ...! :))
Слънчева ,усмихната събота и неделя Дел, красиво е... ! :))


Е, ти можеш винаги да си нарисуваш желаното!
Това е от любимите ми твои коне:
http://sunn.blog.bg/izkustvo/2010/09/17/ustrem-napred-2.607060
цитирай
18. wonder - Голяма красота!
30.04.2011 12:53
karambol5 написа:
Красавец :)))


От тези, от които ти трепва под лъжичката.

http://sunn.blog.bg/izkustvo/2010/09/16/ustrem-napred.606478
цитирай
19. sunn - 17. wonder
30.04.2011 14:42
Черен... - от тъкъв съм падал, да!...През лятото козината му бе златиста, ... просто не успях да го спра, плъзнах се(без седло с условна юзда) напред по врата му, после под предните копита, прескочи ме... и продължи в галоп напред ... същия беше , казваше се Вран(Черен) ...
http://sunn.blog.bg/photos/98569/original/Horse01_web.jpg
... На бял така и не се качих... само като деца ... моят,, бял кон мечта и до днес '' - пръчка с бяла грива от плат на ресни и бяла конска , изработена глава(от мен) ... и в рисунките ми... , колко ли още бели коне ще има ...?! ...
http://sunn.blog.bg/photos/98569/original/Horse_04web.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=urI4v2Ae328
цитирай
20. monaliza121 - Е, който си има жив показва него. ...
30.04.2011 15:13
Е, който си има жив показва него.:))
Аз само нарисувани мога да покажа.:))
Привет!:)))
цитирай
21. wonder - sunn
30.04.2011 15:58
Няма по-красиви от арабските коне. Изящество с дълги крака и горда, царствена осанка.

http://www.youtube.com/watch?v=LeKSh68pvMQ&feature=related
цитирай
22. wonder - Давай да разглеждаме нарисуваните. :)))
30.04.2011 15:59
monaliza121 написа:
Е, който си има жив показва него.:))
Аз само нарисувани мога да покажа.:))
Привет!:)))


http://www.youtube.com/watch?v=WZbd3d8hg-o&feature=fvwrel
цитирай
23. sunn - 21. wonder
30.04.2011 17:35
... Вероятно и издръжливи(надеждни) в сурови условия като тези в пустинята ...:)) да, истина е!
цитирай
24. queerfish - Йеееее wonder
30.04.2011 18:54
Красавец!!! Невероятен сребърен красавец!
Поздравиии :)
цитирай
25. ivana59 - Благородна завист ме обзема, май... :)))
30.04.2011 19:11
Красота и достолепие!
цитирай
26. wonder - Съни, сребристите ми уклони вкл...
30.04.2011 19:33
Съни, сребристите ми уклони включваха и делфините доскоро. ;)))
Вече не, откакто разбрах, че убивали за удоволствие. Ъххх..., а тъкмо бях открила едно стадо в сребристо с два бебОка в близост до Драконовия залив.

queerfish, йеееее - точно този възглас и още един /ама няма как да ти го извикам съвсем/, но е нещо като "Хууу-уаааа!" са му любимите на Зангадор. :)))

Ивана59, само благородно се радвай, ти другото /със завистта/ и без това не го можеш, поради благородството отвътре. :)))
цитирай
27. анонимен - Легендарна личност! Точно в заливчето е заведението, в което има масички и столове във водата.
30.04.2011 20:33
wonder написа:
slavimirgenchev1953 написа:
Сега на негово име е кръстен заливът, където беше рибарската му хижа! )))


Не съм чувала за този рибар, но когато веднъж ми се наложи да посетя Китен /отвратителен чалгарийски и ужасно мръсен "курорт" ми се видя тогава/, за освещаването на един нов хотел, помня, че бях толкова отвратена от екстериора на градчето, че се забих в заведението с име "Зангадор" и цял ден прекарах под едно водопадче и с крака във водата в пиене на мнооого дайкири-та. ;)))

PS А рибарят явно си е струвал като човек, щом са кръстили залив на негово име.

цитирай
28. mmmmmmmmm - Osven ednakqv vkus
30.04.2011 21:10
za kotki obichame i edna i sqshta poroda kone!
Pozdrav ot Mercedes - Arabska Shagia.Bashta Mefistofel i maika Epopeia:)
Srebqren pozdrav i za teb!:)))

* izvini me za latinicata
цитирай
29. wonder - Хейййхооо! :)))
30.04.2011 22:31
mmmmmmmmm написа:
za kotki obichame i edna i sqshta poroda kone!
Pozdrav ot Mercedes - Arabska Shagia.Bashta Mefistofel i maika Epopeia:)
Srebqren pozdrav i za teb!:)))

* izvini me za latinicata


Помниш ли Аристократ Великолепний? Отиде си. За жалост. Инфаркт. После взехме КИко. Вече е на 3 години. И е като сребърен слон, който меля риби денонощно.
Ще й посветя един постинг някой ден и ще видиш каква топка от любов е. ;)))
цитирай
30. sunn - 26. wonder
30.04.2011 22:57
... Да, спомням си добре когато тури чертата на делфините ... ;)))
Но, едва ли в природата има животно(делфина) което да убива само за удоволствие... ?!
...Аз лично, приемам природата на всяко животно, такова каквото е създадено да бъде в нея , жертва или хищник, качествата им за отцеляване са уникални. Възхищавам им се!
...Един сребрист любимец(не домашен) по-малко... природа ...
цитирай
31. mmmmmmmmm - Obicham jivotni!:))
30.04.2011 22:58
I pomnia mnogo dobre!:)))
Nie se radvame na Sisi:)Porasna i e edna Mata-Kosmata!:)Neveroiatna stana - meka i dqlgokosmesta:)
Moje da ia pokaja...:)))
цитирай
32. wonder - Крас, Делфините са цял вълшебен свят. И нищо човешко не им е чуждо.
01.05.2011 13:57
sunn, хм... каза ми го човек, чиито думи не подлагам на съмнение. :)))
цитирай
33. wonder - mmmmmmmmm - Obicham jivotni!:))
01.05.2011 13:59
mmmmmmmmm написа:
I pomnia mnogo dobre!:)))
Nie se radvame na Sisi:)Porasna i e edna Mata-Kosmata!:)Neveroiatna stana - meka i dqlgokosmesta:)
Moje da ia pokaja...:)))


Който не обича животните, той не обича и хората. :)))
Давай Сисулина да я видим. А аз ще нащракам Принцес КИко-лота.
Няма по-добри потомци на Бастет от персийките! :)))
цитирай
34. mt46 - А аз обичам повече птиците...
01.05.2011 14:04
Поздрави от двете ми вълнисти папагалчета - Белла и Папа!... :))
цитирай
35. elinora - Страхотно конче :)
01.05.2011 14:52
Прилича на коня на Пипи Дългото чорапче! :))
цитирай
36. wonder - mt46 - А аз обичам повече птиците...
01.05.2011 17:44
mt46 написа:
Поздрави от двете ми вълнисти папагалчета - Белла и Папа!... :))


Квантовите физици казват, че птичите песни стимулират разлистването на природата през пролетта и трелите създават живителни енергийни вибрации за растеж и цъфтеж на всичко живо.
Наблизо тук гнездят едно семейство косове и правят невероятно красив концерт всяка сутрин. Чудни са! :)))

http://www.youtube.com/watch?v=rL4Z9d9oObY
цитирай
37. wonder - elinora - Страхотно конче :)
01.05.2011 17:46
elinora написа:
Прилича на коня на Пипи Дългото чорапче! :))


Ами, даа, аз затова се навлюбих в него от пръв поглед! :)))
Не ми ли видя първия ред в първата строфа за Пипилотения кон:

Конят ми /в стил Пипилота/ - чуден, обичан безкрайно.
Сребърен приказник сроден! Свят с доброта и омайност.
цитирай
38. amrak - Сребърно :)
01.05.2011 18:32
Много го харесвам, Зангадор и е конче Огневихрогонче! А звездата, която носи на челото си, да не е процъфтяващ Еднорог!
Пуснал съм нещо за делфините /щях да ти казвам отново да ги запишеш в списъка/ :) а и имам една визия от много време насам, в която има един Сребърен кон пред слънцето в изгрев, слизащ отгоре с възседнал го пламък и стъпил в океана, придружен от два делфина.
:)
цитирай
39. sunn - 32. wonder
01.05.2011 21:57
Ок ! Не знам ... :)) ... ,, И нищо човешко не им е чуждо.'' ... бозайници ...! :)))
цитирай
40. aqualia - Малко ти завиждам, конят е прекрасно животно!
01.05.2011 23:17
И може би най-вярното... Такава връзка между човек и кон е нещо, което идва свише. Благословена си.
цитирай
41. wonder - Намасте, Амрак, лъчист лотос и изгрев! :)))
02.05.2011 00:10
Звездата е за целуване. А и има доста качества на еднорог. :)))

Лу Танг и твое съзерцание
когато яхнеш пламъците с меча,
когато си надскочил миг страдание,
когато си честит да бъдеш вечен.
цитирай
42. wonder - Крас,
02.05.2011 00:17
Като обрана Мистичната роза е.
В света като цяло беше пак безподобно пусто, въпреки присъствието на онази позната нам блудкава всичкост. Дали се беше случило нещо необикновено? Още никой не знаеше... Само луната, с тънки пръсти, редеше в небето блестящи огърлици от звезди, сякаш нощта бе за празненство... Светло беше.
Ако го искаш цялото, ей тук:

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2008/04/30/lunen-spomen.188078
цитирай
43. wonder - aqualia - Малко ти завиждам, конят е прекрасно животно!
02.05.2011 00:26
aqualia написа:
И може би най-вярното... Такава връзка между човек и кон е нещо, което идва свише. Благословена си.


Кон, куче, котка и донейде делфини... А, имам и пеещ гущер под една греда на беседката в двора. Почти като птица ги чурулика едни мелодии. :)))
Любовта на природата е точно толкова голяма към нас, колкото нашата към нея.
Бих гледала и пчели, но не стават за прегръщане. ;)))

В СТАРА ЛОДКА НА МЕЧТА

С прекрасна, стара лодка на мечта
забравата в сърце-море, да стигна.
И на светулка с малката искра,
вълните в твоя свят да ме настигнат.

Душата ти, самотника-рибар,
в морето ми от обич да се мие.
Небето ти с луна от кехлибар,
морето ми на глътки да изпие.

И в стара лодка нашите души
да тръгнат към безкрая в изнемога,
открили се през вятър и звезди
и сляли се в прегръдката на Бога.
цитирай
44. elineli - Имах
02.05.2011 08:23
извечен страх към животни. Всякакви. И макар че им се възхищавах, правех го ... от другата улица. Едва вчера разбрах причината, татенце ми я каза. Преди НГ приятелки подариха на сестричка кутре. Това животинче така ме преобърна, че пожелах свое Чудо. Сега имам бебе Плюш. Отнема цялото ми време, емоции и радост, затова дълго не съм била тук. Логнах се специално, защото изведнъж ми се прииска да погаля твоя Голям Зангадор! А и да те изпонапрегръщам, за четирите години и затова, че винаги ще си ми Звездичка - Светулчица Чудна, която ми е близост и нежност и красота. Бъди! :)))
цитирай
45. aqualia - ;))) Съгласна съм, че пчелите не стават за прегръщане...
02.05.2011 08:47
...но май, че всяка живинка може да предизвика душата ни.
цитирай
46. wonder - aqualia - ;))) Съгласна съм, че пчелите не стават за прегръщане...
02.05.2011 16:28
aqualia написа:
...но май, че всяка живинка може да предизвика душата ни.


Даам... бих се грижила за пчели, но още размишлявам над тази отговорност. От м. март когато искаха да ми подарят няколко кошера, но се стопирах поради непознаване на тази точно природна магия.
Ако се реша, ще споделя. :)))
цитирай
47. wonder - elineli - Имах
02.05.2011 16:32
elineli написа:
извечен страх към животни. Всякакви. И макар че им се възхищавах, правех го ... от другата улица. Едва вчера разбрах причината, татенце ми я каза. Преди НГ приятелки подариха на сестричка кутре. Това животинче така ме преобърна, че пожелах свое Чудо. Сега имам бебе Плюш. Отнема цялото ми време, емоции и радост, затова дълго не съм била тук. Логнах се специално, защото изведнъж ми се прииска да погаля твоя Голям Зангадор! А и да те изпонапрегръщам, за четирите години и затова, че винаги ще си ми Звездичка - Светулчица Чудна, която ми е близост и нежност и красота. Бъди! :)))


Слънцероснааа... затаи ме до въздишка на сребърна ела. :)))
За събиране от кеффф-а едни Корпоскули:

По скулите ми се търкалят несмислените обещания.
Попиват в чистата ми вяра разколебаните желания.
Походката ми е ранена от грацията на летежа.
Пулсират сините ми вени по бялото. И въртележат
в кръвта ми своята разруха. А после нежно ме стопяват
в ръцете ти от несполука, протяжни в мене до забрава.

По устните ми се напуква неравноделното свистене
на мое вятърно въздъхване, в което ти си на колене.
Прииждащото ми виваче се сронва в тънички кристали.
Отвътре нещо в мен те плаче. Очите ми са онемяли.
През теб реалният ми смисъл буксува в своя непонятност.
Сърцето ми те пак орисва с най-влюбената необятност.
цитирай
48. amrak - да, но пък пчелите могат да прегръщат ;)
03.05.2011 00:37
от миналата година у нас има два кошера с пчелички и в събота както си работя по двора на обед, и то близо до кошерите една нещо бзз бзз и кац /аз пък я оставих да ме кац/ и почна да ме роши около ухото, бавно усещане на прегръщащо боцкане ме спохожда, много са им парещи целуФките :) е, един два дена със стегната странична усмивка.. да си призная още не съм се занимавал много с тях, но със сигурност знам, че онези стражарките откачват по косите /най-когато се отваря кошер/, направо си стават гонки с преследване из двора хахаххаха.. а меда ми е нещо любимо, отписал съм захарта категорично и безвъзвратно, откакто разбрах какво е.
цитирай
49. bizcocho - Еееееееееееее, страхотен екзе...
03.05.2011 21:33
Еееееееееееее, страхотен екземпляр! Твърде скъпо удоволствие за обикновен човек като мен... но аз си обичам и по-обикнивенните ми домашни любимци... Но пък колко е прекрасен!!!!
Прощавай, Дела, винаги коментирам стиховете при теб, не музика или снимки, но този път очите не могат да ми се откъснат от тази прелест на снимките... С удоволствие бих го нагалила по челото, ако можех! Обичам конете и то много! Яздила съм... не мой кон, на приятели в ранчото им...
Не ме е страх от животните и интересно, че и те ме приемат... Веднъж се хвърлих очарована към една каракачанка. Докато ми се развикат да се пазя, че хапе я бях награбила. :) Тя не само, че не ме ухапа, но ме и хареса, но след случката като я срещах и собственика и' казваше "къде е Женя", а тя се хвърляше да ми се радва, аз без да искам се отдръпвах с безпокойство, сепната от виковете на хората при първата ми среща с кучето. В интерес на истината никога мен не ме ухапа... а наистина хапела...
Прекрасно животно! Не мога да се отделя от постинга ти! Хубаво е, че можеш да си го позволиш!
цитирай
50. wonder - bizcocho
03.05.2011 21:46
Той всъщност е... Голям Гальовник.
И усеща добрите хора. Нали казват, че животните виждат аурата на човека.
Ако види добър и любвеобилен човек, веднага се огалва - пръв лигльо.
Чудник! Невероятно красив екземпляр е наистина.
На една от снимките ще видиш ръката на племенника ми - веднага го хареса и му се метна, щеше се разтегне на въжето. ;))))))))))
Голям Гальовник!
цитирай
51. wonder - да, но пък пчелите могат да прегр...
17.11.2021 16:30
amrak написа:
да, но пък пчелите могат да прегръщат ;)
от миналата година у нас има два кошера с пчелички и в събота както си работя по двора на обед, и то близо до кошерите една нещо бзз бзз и кац /аз пък я оставих да ме кац/ и почна да ме роши около ухото, бавно усещане на прегръщащо боцкане ме спохожда, много са им парещи целуФките :) е, един два дена със стегната странична усмивка.. да си призная още не съм се занимавал много с тях, но със сигурност знам, че онези стражарките откачват по косите /най-когато се отваря кошер/, направо си стават гонки с преследване из двора хахаххаха.. а меда ми е нещо любимо, отписал съм захарта категорично и безвъзвратно, откакто разбрах какво е.

Еха... как съм закъсняла с тези коментари. Явно са писани когато блога ми е бил без модерация.

Амрак, ще ти отговоря на друго място, приятелю. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15334288
Постинги: 3243
Коментари: 32119
Гласове: 194888
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930