Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
16.05.2020 08:25 - Любещи архонти
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3463 Коментари: 5 Гласове:
35

Последна промяна: 16.05.2020 08:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да те налюбя в дъното на стихове.
Да счупя на душата ти трезора.
Да имам онзи вик на непритихналост,
от който ще гърми след мен просторът.
Да мога да обръщам пак наопаки,
из делниците твои хоризонта.
И в любовта ни бездните дълбоки,
да ни съдържат - любещи архонти.
Ела да сграбча в тебе всяко минало!
От устните ти клади да разпаля.
Да мога да те имам. И отмина...
Да съм онази болка на олтара.
И после да притихна в многоточие...
от истината слязла през очите,
че с тебе бих и себе си надскочила,
изстреляна с любов отвъд звездите.

image



Гласувай:
36



1. wonder - http://wonder.blog.bg/izkustvo/2020/05/07/melnica-na-zvezdi-novata-mi-knigorojba.1709550
16.05.2020 08:28
Картината е на художничката Виктория Стоянова.
цитирай
2. kliomba - Ейц, направо ме обърна наопаки. ...
16.05.2020 14:26
Ейц, направо ме обърна наопаки.
Скъси ми даже хоризонта. :0)
цитирай
3. lexparsy - https://youtube.com/watch?v=mGgMZpGYiy8
16.05.2020 15:07
   Грабна ме този твой стих! Изпълва и освобождава скрита в нас  любовна енергия, стаена и трупана от страх да я споделим.
   А Любещите архонти, аз веднага философски асоциирах с Творците на любов, които винаги ни отговарят и помагат, след едно "Мълчано взиране" във вътрешната ни Светлина, пред олтара на Духа ни, който ги наподобява...
   И така разбираме че Любовта и Красотата нямат само физическа проява, но и са архонти и победители, в една вечно повтаряща се битка за душите ни!
   И това е едно нужно припомнено послание в трудни времена, както сега, когато Някой чрез Страх и примирение ни карат да направим Избор на чия страна сме в "битката" !

    Но не както някои Мразци (и в този блог) , които от взрението си в Тъмата, нарушават нашето, чрез споделяне на скверните си помисли... ( както пак Апостолофф неуморно у тази сутрин се опита при мене :-)))

Поздравления и на художничката за картината, а също и с The Cure - Friday I'm In Love
   Лекс
цитирай
4. wonder - Ейц, направо ме обърна наопаки. ...
16.05.2020 20:23
kliomba написа:
Ейц, направо ме обърна наопаки.
Скъси ми даже хоризонта. :0)


С бодлите навътре ли? ;)))
цитирай
5. wonder -    Грабна ме този твой стих! Изпълва ...
16.05.2020 20:30
lexparsy написа:
   Грабна ме този твой стих! Изпълва и освобождава скрита в нас  любовна енергия, стаена и трупана от страх да я споделим.
   А Любещите архонти, аз веднага философски асоциирах с Творците на любов, които винаги ни отговарят и помагат, след едно "Мълчано взиране" във вътрешната ни Светлина, пред олтара на Духа ни, който ги наподобява...
   И така разбираме че Любовта и Красотата нямат само физическа проява, но и са архонти и победители, в една вечно повтаряща се битка за душите ни!
   И това е едно нужно припомнено послание в трудни времена, както сега, когато Някой чрез Страх и примирение ни карат да направим Избор на чия страна сме в "битката" !

    Но не както някои Мразци (и в този блог) , които от взрението си в Тъмата, нарушават нашето, чрез споделяне на скверните си помисли... ( както пак Апостолофф неуморно у тази сутрин се опита при мене :-)))

Поздравления и на художничката за картината, а също и с The Cure - Friday I'm In Love
   Лекс

Благодаря, Лекс!
При мен пък нахалства непоканен един изрод - МорскиПесни. Илитерат в макияжната роля на плешив и отвътре ментален клошар. Мразци, както казваш винаги ще има, достатъчно е да знаем, че те предимно мразят себе си, защото са силно неудовлетворени от живота си хорица.

Иначе си взимам при ценностите коментари ти в първата му част, защото такава сензитивност на искащотодакажа, рядко се случва по този уникален твой емоционален и красив начин!
Сърдечно благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15126787
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193738
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031