Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88621
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
27.09.2022 22:11 - Не сънувай очите ми черни
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 2890 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 05.03.2023 10:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
1. Не ме следвай във моите нощи,
не ме следвай във моите дни.
Болка пазя във себе си още,
а сърцето кърви ли, кърви.

2. Отиди си, не гледай към мене -
аз съм студ и умряла душа.
Нека бъда на себе си бреме.
Ти не искай от мен любовта.

Пррипев:
Леден айсберг не се разтопява -
плува смело във свои води.
И на бурите той отстоява
даже много от тях да боли.

3. Не сънувай очите ми черни -
те са черни от тежки сълзи.
И тъгуват от думи неверни,
а зад тях самотата пълзи.

4. Отиди си, недей да желаеш
между нас да искри топлина.
Забрави и недей да мечтаеш!
Аз съм тяло със празна душа. 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив