Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.01.2023 09:26 - Мерил Стрийп за обичане
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1588 Коментари: 1 Гласове:
29

Последна промяна: 23.01.2023 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обичам Мерил Стрийп - харизматична, обаятелна, с разкошно чувство за хумор и с дълбока вътрешна мъдрост. Освен това свръхталантлива - актрисата с най-голям брой номинации за Оскар - 18 бр. Кара кану и разбира Живота както трябва.

"Аз вече нямам търпение за някои неща, не защото съм станала арогантна, а просто защото съм стигнала до точка в живота си, когато не искам повече да губя време за това, което не ми харесва или ме наранява. Нямам търпимост към цинизма, към прекомерния критицизъм и изисквания от всякакъв вид.
Загубих желанието да се харесвам на тези, които не ме харесват; да обичам тези, които не ме обичат и да се усмихвам на тези, които не ми се усмихват. Вече не прекарвам и една минута с тези, които лъжат или искат да манипулират. Реших да не съжителствам повече с претенциозността, лицемерието, нечестността и евтините похвали.
Не се нагаждам към общото клюкарстване. Мразя конфликтите и сравненията. Вярвам в един свят на противоположностите и затова избягвам скованите и непоколебими в увереността си хора.
В приятелствата мразя липсата на лоялност и предателството. Не се разбирам с тези, които не знаят кога да направят комплимент или да кажат окуражителна дума. Преувеличенията ме отегчават и ми е трудно да приема хора, които не харесват животните.
И най-вече нямам търпение за хора, които не заслужават моето търпение."

Мерил Стрийп

 Ан Хатауей отдаде почит на Мерил Стрийп по време на 34-те годишни награди на Кенеди Център.






Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Филми на Мерил Стрийп
23.01.2023 09:54
https://www.cinefish/actor_movies.php?id=318
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15302024
Постинги: 3243
Коментари: 32119
Гласове: 194845
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930