Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
16.12.2022 09:03 - Любовта ме живее
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4704 Коментари: 21 Гласове:
47


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Нова година, нова книга, нов късмет!                   

image

Ела, Любов, живей ме и прости! 
За всичко преживяно се разплащам. 
В очите ми потъващи звезди 
изгряват те и пак света разклащат. 
Ела, Любов, бъди ми същността. 
И в лирата си вечно ме изпявай. 
Душата ми познала вечността 
сърцето ми на тебе подарява. image



Гласувай:
47



1. wonder - Художник на корицата е безкрайн...
16.12.2022 09:12
Художник на корицата е безкрайно-талантливият Атин - Валентин Тузсузов.
цитирай
2. ivoki - БЛАГОДАРИ
16.12.2022 09:52
На Бога за голямата ти дарба, която ти е дал !
цитирай
3. wonder - morskipesni
16.12.2022 11:23
Не завиждай!
цитирай
4. wonder - Напоително за душата, тръпнеща съм ...
16.12.2022 11:30
inel379 написа:
Напоително за душата, тръпнеща съм в очакване
на чудото, заради което сме живи!
Светлина и хармония!
Благодаря ти!
Помня, че свириш на цигурка и имаш коне. Поздравление и за художника!


Сърдечно благодаря!
Такъв художник втори в България няма. Рисува сякаш фотографира и същевременно има необуздана фантазия, за да твори невиждани идеи и паметни картини. Ще напиша и за него експозе, както за всичките ми художници досега.
Работила съм с много титани на четката, защото всичките ми корица са картини, като: Александър Лудколев, Кирил Божков, Варя МакМилан, Виктория Стоянова, Ромил Калинов, Калина Лютова и др.
Всички те са целунати от Бог, което ми е важно и безценно.
цитирай
5. wonder - БЛАГОДАРИНа Бога за голямата ти ...
16.12.2022 11:41
ivoki написа:
БЛАГОДАРИ
На Бога за голямата ти дарба, която ти е дал !


Всеки ден благодаря, Ивоки!
Бог е можещото действие. Аз само обличам в думи пълни с любов и красиви енергии, които да благотворят на душите на хората, неговото осъществяване.
Когато Бог през мен се произнася, след много дълга преданост, пиша в дълбок мир в присъствието на Бога и с огромна хармония.
Обстоятелствата в стиховете при мен са действащия Бог.
Дори когато Бог е неизречен, той е цял и ме опълноценностява, защото е изначален и мъдър, обичаш и благославящ.
Душата ми, имаща пламтяща будност, знае че Бог е неделимост в думите и блаженство в изречените мисли.
Всяко дело без Бог няма смисъл. В Поетичното дело Бог е напред, а ние след него!
цитирай
6. rosiela - Дела,
16.12.2022 12:05
честита нова книга. Весели празници!
цитирай
7. wonder - Ти. . . Среднощните ти стихове об...
16.12.2022 12:43
simpleman написа:
Ти...

Среднощните ти стихове обичам,
да ме огряват като рой звезди.
Да ме докосват с устните на лунното момиче,
да ме връхлитат със копнежи и мечти...

Среднощ е пак и мълчаливо в ТЕБ се вричам,
а пламъчето на свещта трепти...
И сякаш неоткъснато кокиче –
ухаеш на събудени треви...

Сълза среднощна неочаквано се стича,
по бузата ми дирята блести...
От разума душата си събличам,
а там сред голотата.... Ти.



Мерси боку!
Да, да... това е не за спомен, а защото те обичам! Така си подписвах някога снимките в младата безумност. :)))
цитирай
8. wonder - Дела, честита нова книга. Весели ...
16.12.2022 12:44
rosiela написа:
Дела,
честита нова книга. Весели празници!

Благодаря!
Светли Рожденственски дни и на теб!
цитирай
9. noir - ~ N ~
16.12.2022 13:39
Поздравления, Wonder!

Нестихващи успехи и вдъхновение!

Прекрасни и светли празници!!!
цитирай
10. wonder - Поздравления, Wonder! Нес...
16.12.2022 15:04
noir написа:
Поздравления, Wonder!

Нестихващи успехи и вдъхновение!

Прекрасни и светли празници!!!


Благодаря ти, Принц!
Реверанс. С ветрило.
Красива да ти е 2023 г.! Да е силна като кафе от класа, да е пробуждаща като озарена душа, гледаща те в очите, да ти носи покой, радостни вопли и водопад от усмихнати мигове! :)))
цитирай
11. donchevav - "Нова година, нова книга, нов ...
16.12.2022 15:23
"Нова година, нова книга, нов късмет"! Звучи прекрасно! Амин!
Добре дошла на новата ти рожба - и да поведе след себе си още и още... За да пребъдат красотата, любовта и мъдростта, с които ни облъчва фината ти, благородна и толкова талантлива душа!
Честито, Дела!
цитирай
12. mt46 - Поздрави, Дела! ЧНК!...
16.12.2022 17:23
Живот, здраве е нови вдъхновености! Благодатни празници и делници!...
цитирай
13. wonder - "Нова година, нова книга, нов ...
16.12.2022 17:31
donchevav написа:
"Нова година, нова книга, нов късмет"! Звучи прекрасно! Амин!
Добре дошла на новата ти рожба - и да поведе след себе си още и още... За да пребъдат красотата, любовта и мъдростта, с които ни облъчва фината ти, благородна и толкова талантлива душа!
Честито, Дела!


Благодаря!
За вървежа под звездите винаги ще черпя радост от сърцето. :)))
Светли празнични дни за теб и близките ти!
цитирай
14. kvg55 - wonder,
16.12.2022 22:00
Честито!
Успех – читателски и търговски!
цитирай
15. wonder - wonder, Честито! Успех – чита...
16.12.2022 23:44
kvg55 написа:
wonder,
Честито!
Успех – читателски и търговски!


Благодаря за честитката! :)))
Успехът е за прогледналите сърца. И в тази връзка, общ.

Прогледнали сърца

Камбаната разпръсна малкото си ноти.
И сънната й песен с печал се разпиля.
Пита се душата на прага на живота
защо е сътворена от сън и светлина.

Вятърът на дните пак с бури ни връхлита.
Мечтите ни спохожда съдбовно горестта.
Душата ни прекрачва с Божествения ритъм,
вселенските портали на свойта висота.

Камбаната разпръсна малкото си ноти.
И сънната й песен с печал се разпиля.
Прогледнали сърцата на края на живота,
разбират, че са храма на нашата душа.
цитирай
16. elenkokoschkov - Човек си плаща за всичко, дори и за помислите!
17.12.2022 10:33
wonder написа:
За всичко преживяно се разплащам.

Поздрави и нови вдъхновения!
цитирай
17. wonder - Натискайки педала на любовта до...
17.12.2022 19:15
djani написа:
Натискайки педала на любовта достигаме прозренията на гениите.
И ти така правиш. Браво на теб!


Хехе, тя крачката между гения и лудостта е една, както казва Казандзакис.
И веднага искам да видиш цъфтежа на бадема от "Рапорт пред Ел Греко":

"Казах на бадема:
Брате, поговори ми за Бога.
И бадемът цъфна!"
цитирай
18. wonder - Човек си плаща за всичко, дори и за ...
17.12.2022 19:17
elenkokoschkov написа:
Човек си плаща за всичко, дори и за помислите!
wonder написа:
За всичко преживяно се разплащам.

Поздрави и нови вдъхновения!

О, да!

Ела, Любов, дъха ми пожъни!
В гърдите ми задъхвай свойте страсти.
Очите ми на пепел направи.
Ридай през мене с всичките контрасти
на своята вълшебна топлина,
на ударите паметни в сърцето,
на малката избухнала искра,
която днес поглъща ти небето.
цитирай
19. wonder - marrta
18.12.2022 17:05
Доре, привет!

Коментарът ти се самоизтри при одобрението му, но го прочетох.
Сърдечно благодаря! :)))
Нека бъде и Поезията, и Чистите поетични души!
цитирай
20. planinitenabulgaria - Честита нова книгорожба!
24.12.2022 02:20
Коста
цитирай
21. wonder - Честита нова книгорожба! Кос...
24.12.2022 11:38
planinitenabulgaria написа:
Честита нова книгорожба!
Коста

Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15165829
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194024
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031