Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
09.04.2022 09:47 - Свещеното равновесие или 15 години в Блог.бг
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4547 Коментари: 11 Гласове:
32

Последна промяна: 28.05.2022 16:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

15 години блогова заедност са прекрасно-дълъг период на летене, обговаряне на ефира и опознаване на Свещеното равновесие.
Аз съм даоист  и обладавам щастливата жизнерадост. 
Достигнах зрелостта на младостта сътворявайки поезии за обичащите хора.
Излетях ги... от тайните на значението до поетичната влюбеност в Живота, опознавайки Духа.
Тук спасих живота на двама човека и душите на десетки други хора. Тук узнах каква искам и не искам да бъда. Вдъхновявах и бях вдъхновена.
Благодаря на всички осмислили Посланията ми! image 
Благодаря на Блог.бг! Нека ви има!
Заради Поезията image , дрейфовете image , Божествените сънища image и разстоянията image , заради Насрещните съдбовности image и ПраЛунните сонати image  /най-четеното ми стихотворение в Блог.бг/

image

Тук срещнах поетичния си спътник Ясен Ведринimage, с който написахме в заедност две чудни книги.
Тук срещнах Нави image - едно съкровище от неизброими възможности.
Тук налетях на Ламята image  вдъхновявайки му Любвоежбината.
Тук се намерихме с Невенаimage  и билките, тези любими Дарове на природата, които ми станаха... втора природа. 
И най-разбиращият ме феноменолог image - Царство ти Небесно, Джош!
Много са хората, които ме обогатиха и обогатих, които ме четяха и четях, с които летяхме в едно Небе. Ако започна да изброявам, все ще изпусна някой, но все пак искам да ви благодаря: Крас - най-чудната усмивка и най-верният ми Читател през тези 15 години тук, Маг, Петър, Кадифе, Белие, Алма, Стела, Атанас Кос, Мейа, Музикалният планинец, Меценатът, Виктор, Съни - Краси, Серж, Екце Хомо, Кирчо - зен, Кати, Лилю, Илка, Фани, Смисъл, Цвети - Акварис и всички прекрасни и доброжелателни хора в блог.бг. Благодарности и на тези 712 блогъри добавили ме в "Любими".
Благодаря, че сте част от моето Свещено равновесие с:

Тромпети ЛъЧисти

В тази юлска карета аз с тромпети лъчисти, 
запрепускала бясно сред вълните от обич, 
ще полегна на хълбок – твоя арфа най-чиста 
и не искам от теб нито думичка повече.   

Ще притворя очи, сякаш залез подвластен 
на безкрая, роден от самотни пустини 
и ще вая за теб най-неземното щастие, 
за което си чакал през всички години.   

В тази юлска талига от тромпети лъчисти 
ще се слея на спомена с нежните скули, 
ти прегърнал душата ми с радост ще мислиш, 
че си вятъра мой, любовта ми обрулил.





Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Картините са на Атин. Невероятен ...
09.04.2022 10:28
Картините са на Атин. Невероятен художник и автор на корицата на книгата ми "Любовта ме живее".

Клипа е на Акварис.
цитирай
2. mt46 - Поздрави, Дела!
09.04.2022 18:38
Пропуснала си ме, но това е дребна работа... :)
цитирай
3. wonder - Поздрави, Дела! Пропуснала си ...
09.04.2022 20:05
mt46 написа:
Поздрави, Дела!
Пропуснала си ме, но това е дребна работа... :)


Благодаря, че не се сърдиш! :)))
Много хора съм пропуснала и моля да ме извинят.
Те си знаят... :)))
цитирай
4. wonder - kakto vinagi - prevzema6ta du6ite ...
09.04.2022 20:12
bizcocho написа:
kakto vinagi - prevzema6ta du6ite na 4etq6tite)))))))))))


Женя, спогуш! И теб съм те пропуснала, но и ти си знаеш! ;)))
Цунка по муцунката!
И най-важното - с теб издадохме първата ти книга и тя стана чудна. :)))
цитирай
5. donchevav - Поздравления за чудесния юбиле...
09.04.2022 23:01
Поздравления за чудесния юбилей!
Даоистка... по източните стереотипи може би, но по родните мерки за отношение си по-скоро ходеща по жарава:)
"Добрите думи раждат доверие, добрите помисли раждат мъдрост, добрите постъпки раждат любов." (Лао Дзъ)
Нека този дух на доброта и любов, на мъдрост, истинност и красота не те напуска през всичките дни и години, до всичките следващи твои юбилеи в Блог.бг!
цитирай
6. barin - Здравей, Дела. Ти си отдавна в блога ...
10.04.2022 08:29
Здравей, Дела.Ти си отдавна в блога и те четат много хора. Повече от 12 мил. прочита е добре. Имаш разнообразни публикации.
Поздрави!
цитирай
7. wonder - Ти нямаш нужда кой да ти сочи как да ...
10.04.2022 08:45
sark написа:
Ти нямаш нужда кой да ти сочи как да стигнеш до наш'те души :)
Това е не само съдба, а и дарба :)
ГОЛЯМА :)


Благодаря ти за добрите очи, вечната усмивка и красивата душа!
За това, че си верен четящ и истински човек!
цитирай
8. wonder - Здравей, Дела. Ти си отдавна в блога ...
10.04.2022 08:53
barin написа:
Здравей, Дела.Ти си отдавна в блога и те четат много хора. Повече от 12 мил. прочита е добре. Имаш разнообразни публикации.
Поздрави!


Барин, блог.бг е платформа на оживлението. Ааа... Всичко е в ОЖИВЛЕНИЕТО! Едни индивиди сътворяват, други - размишляват публично, трети действат в някоя идейна сфера, а някои изобщо не вдяват "Що е то Блог?" и словоблудстват в индустриални количества с безмозъчно пребиваване, ползвайки Блога като Чистилище.
Всичко лежи върху факта, че всеки може да разбере /САМО/ онова, което е единосъщно с него /освен при Подтикът да се учи с отворено съзнание/.
Аудиторията е катализатор и обикновено усилва реакциите /по Зайонк – Теория на подтика/.
Блог.бг е най-доброто място в нашия ефир. Тук ме откриха моите си читатели. Всеки поет си има аудитория, която чете точно това, което пише. А Поезията, като флагман на всички изкуства, има смисъл само ако обогатява и благотвори на душите на другите.
цитирай
9. noir - ~ N ~
10.04.2022 09:16
Честит юбилей! Да илядиш! :-)

Батко ти
цитирай
10. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=7IRIP-hSfJ0&list=RDMM&index=3
10.04.2022 09:17
donchevav написа:
Поздравления за чудесния юбилей!
Даоистка... по източните стереотипи може би, но по родните мерки за отношение си по-скоро ходеща по жарава:)
"Добрите думи раждат доверие, добрите помисли раждат мъдрост, добрите постъпки раждат любов." (Лао Дзъ)
Нека този дух на доброта и любов, на мъдрост, истинност и красота не те напуска през всичките дни и години, до всичките следващи твои юбилеи в Блог.бг!


Вени, сърдечно благодаря! Нека реченото да бъде сторено! Твоите коментари винаги са жива вода. :)))
Нека са ни живи и преизпълнени с любов, истинност и доброта Корените и Крилата.
Другото е вятър...
цитирай
11. wonder - ~ N ~Честит юбилей! Да илядиш! ...
10.04.2022 09:19
noir написа:
~ N ~
Честит юбилей! Да илядиш! :-)

Батко ти


И да си откривам такива съкровища като теб в Блог.бг още 100 години! ;)))
Мерси боку!
цитирай
12. planinitenabulgaria - Да благодарим на Бог, че между нас има хора като Теб!
10.04.2022 17:13
Още една такава Изповед сперед мен, има в Блот. бг, но в стихове:

АВТОПОРТРЕТ

Аз мога чудесата да творя
с мастилено перо и лист хартия.
А след това навред да ги даря
и няколко усмивки да открия.

Рисувам кратко с думи-цветове
и мислите полагам като щрихи.
С възторга си откривам светове.
С тъгата - зов в молитвите си тихи.

Понякога душата ми е стон
на тежка и обречена камбана.
И страда мисълта ми в унисон
със не една неоздравяла рана.

А друг път развигорът ми трепти.
През слънчеви простори ме понася.
И вътре в мен едно врабче лети,
готово всяка радост да оглася.

Такава е съдбата ми. В слова
живота разнолик да разгадая.
И всички всевъзможни сетива
да следвам от началото до края.

А в някого оставя ли следи -
една искрица моя да го сгрее,
не бих си казал: Ясене, бъди!,
щом мен не ще забравата отвее...

(От стихосбирката "Търсач на бисери")
Ведролей
цитирай
13. wonder - Да благодарим на Бог, че между нас ...
10.04.2022 18:03
planinitenabulgaria написа:
Да благодарим на Бог, че между нас има хора като Теб!


Благодаря за хубавите думи!
цитирай
14. wonder - Още една такава Изповед сперед мен, ...
11.02 14:38
[quote=planinitenabulgaria] Още една такава Изповед сперед мен, има в Блот. бг, но в стихове:

АВТОПОРТРЕТ

Аз мога чудесата да творя
с мастилено перо и лист хартия.
А след това навред да ги даря
и няколко усмивки да открия.

Рисувам кратко с думи-цветове
и мислите полагам като щрихи.
С възторга си откривам светове.
С тъгата - зов в молитвите си тихи.

Понякога душата ми е стон
на тежка и обречена камбана.
И страда мисълта ми в унисон
със не една неоздравяла рана.

А друг път развигорът ми трепти.
През слънчеви простори ме понася.
И вътре в мен едно врабче лети,
готово всяка радост да оглася.

Такава е съдбата ми. В слова
живота разнолик да разгадая.
И всички всевъзможни сетива
да следвам от началото до края.

А в някого оставя ли следи -
една искрица моя да го сгрее,
не бих си казал: Ясене, бъди!,
щом мен не ще забравата отвее...

(От стихосбирката "Търсач на бисери")
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15273992
Постинги: 3239
Коментари: 32099
Гласове: 194694
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930