Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.03.2022 07:00 - Вселенски шепот
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2488 Коментари: 15 Гласове:
39

Последна промяна: 07.03.2022 10:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С радост ви съобщавам, че реализирахме втория си стиховен проект с талантливият поет Ясен Ведрин.image
Красотата посята в думите нека е Път за осияване на душите на нашите прекрасни Читатели!


image


От Природата-майка осъмва най-светлият глас,
който с птици възпява цветя, небеса и простори.
И Вселената търси предела си вътре у нас
там, където се ражда извечен и Божият порив!


image



Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
07.03.2022 08:07
Освен да пожелая успех, а ти да ми кажеш дали само на определени места се продава :)
цитирай
2. rosiela - Дела,
07.03.2022 08:25
честито и на двама ви.
цитирай
3. planinitenabulgaria - Очаквам с вълнение
07.03.2022 09:36
втората Ви книгорожба!
цитирай
4. wonder - Освен да пожелая успех, а ти да ми ...
07.03.2022 09:58
noir написа:
Освен да пожелая успех, а ти да ми кажеш дали само на определени места се продава :)


Няма да се продава. Но щом я искаш - ще я имаш! :)))
цитирай
5. wonder - Дела, честито и на двама ви. Благ...
07.03.2022 09:58
rosiela написа:
Дела,
честито и на двама ви.


Благодарим!
цитирай
6. wonder - Очаквам с вълнение втората Ви кн...
07.03.2022 09:59
planinitenabulgaria написа:
Очаквам с вълнение втората Ви книгорожба!


Печати се... :)))
За теб - от сърце!
цитирай
7. hloris - Честита ви стихорожба и на двамата с Ясен Ведрин! :)
07.03.2022 10:45
С пожелание за още много творческо вдъхновение, и нека тази книжка е само част от една дъъълга поредица от такива! :))
цитирай
8. wonder - https://wonder.blog.bg/izkustvo/2008/12/04/dyh-ot-ogyn-dela-rai-i-iasen-vedrin.262097
07.03.2022 10:49
hloris написа:
Честита ви стихорожба и на двамата с Ясен Ведрин! :)
С пожелание за още много творческо вдъхновение, и нека тази книжка е само част от една дъъълга поредица от такива! :))


Сърдечно благодаря!
Това е втората ни книгорожба. Първата се казва "Дъх от огън".
Горе в заглавието качих първата, която съдържа 157 стиха.
цитирай
9. vedroley - Успех, Дела!
07.03.2022 22:21
Присъединявам благопожеланията си към моята поетична спътница, защото сътворяването на стихове с нея е полет във вълните на Извисеното, Прекрасното и Вечното! Успех на Вселенския ни шепот - да се прошепти в сърцата на нашите читатели!
цитирай
10. wonder - Присъединявам благопожеланията ...
07.03.2022 22:52
vedroley написа:
Присъединявам благопожеланията си към моята поетична спътница, защото сътворяването на стихове с нея е полет във вълните на Извисеното, Прекрасното и Вечното! Успех на Вселенския ни шепот - да се прошепти в сърцата на нашите читатели!


Да ни е честита! :)))

Непребродни пространства извайваха с бели лъчи
на небесния свод своя приказен ангелски шепот.
И към тях се отправяше взорът на жадни очи
надживял всеки връх и смиреният в радости, трепет.
цитирай
11. wonder - Поздрави по случай 8 март и за баг...
08.03.2022 11:38
planinitenabulgaria написа:
Поздрави по случай 8 март и за багородната мисия, която изпълнявате с Ведрин да повдигате Духа на хората, понасяйки ги на Вашите криле.
Коста


Сърдечно благодаря, Коста! :)))
цитирай
12. ka4ak - ЙЙЙЕЕЕ:)))))))))ПРЕКРАСНИЦЕ ВЪЛШЕБНА"Искам си заглавието на постаааа!!!:)))))))"!!!!!!!!!
08.03.2022 16:23
05.11.2009 23:09 - 13. wonder - Един Дъх от Огън и от нас с Ведрин, като поздрав за Теб! Прекрасно е!
wonder написа:
ВЛЮБЕН ПОЕТ

Не вечерям с ненужните спомени.
Не държа по лавиците прах.
Не въздишам по чувства поломени.
Не потрепвам от свян или страх.

Не замерям провала си с камъни.
Не отронвам сълзи пред скръбта.
Не подавам ръка на измамника.
Не затварям доброто с врата.

Аз съм залък. Горчив за преглъщане.
Кисел грозд. На високо узрял.
Аз съм твоето първо превръщане
в стих от обич, в деня натежал.

Прочети ме. С усмивка събудена.
После с вяра потегляй напред.
И светът ще те гледа учудено
през очите на влюбен поет.

Благодаря ти и извинявай,че Ви използвах да покажа че блога може да твори заедно!Пак си тафнах и съм нарушил дизайна,но смятам че ще ми простите,защото Вие сте пример какви отношения трябва да градим в България!Може би с Вашето неземно изкуство ще успеем да достигнем до душите на хората и да си повярват,че заедно можем да направим светът по добър!Прекрасни сте и съм щастлив че сме заедно в блог,бг и току виж наченките на болгър обществото започнат да се множат,множат,докато станат едно цяло!Приказни усмивки за теб:)))Обичам си цветята:)))

Постинг: Приятели моля за помощ,как нашето СПИСАНИЕ ДА СТИГНЕ ДО ВСЕКИ ОТ НАС!Аз нямаше да съм аз,ако нямаше без думи!
Автор на постинга: ka4ak 06.11.2009 18:24 - 46. vedrin - На моя приятел Качак - за благородния дух Приятелю,щастлив съм!
vedrin написа:
МЪДРОСТТА НА МРАВУНЯЦИТЕ

Какво ли кара мравките в тревата
на гръб да носят хиляди зрънца?
Магията ли дивна на словата
или лъчи от сбъднати слънца?

Дали страхът, че пак ще дойде зима
с виелици и бели снегове,
или зовът, че вярата я има
напук на всички ледни страхове?

След чудните пиянства на щуреца
мравуняците ровя за мечти,
с едничката поука на мъдреца,
че словото - събирано блести.

http://vedrin/poezia/2009/11/06/mydrostta-na-mravuniacite.430571


Погледнах и видях,ти си най-тафения от мен в блог пространството!Винаги съм те ползвал,за да се изразя по добре!Вие с Вашата книга Дъх от Огън,правите нещо велико,поне аз не знам да има книга от двама поети с общи стихове,които да имат хармонията на Всемира!Това че Ви бумнах на корицата ми помогна да обясня без думи силата която се е зародила в блога и висшата необятност на Вашето изкуство!Не знам дали знаете какво сте направили!!!Две поетични души да се слеят в едно!За мен това е Български принос в Световната поезия!Поета винаги е бил сам!Радвам се че сте болгъри и сте сътворили това чудо тук,пред очите ни!Гордея се,че Ви истипосах на корицата!Творете и будете за един по красив и духовен свят!Свободни поети и колективен ум с Вашите неземни творения правят пътя към хармонията видим и необятен!Прекрасни сте!:)))

Постинг: Приятели моля за помощ,как нашето СПИСАНИЕ ДА СТИГНЕ ДО ВСЕКИ ОТ НАС!Аз нямаше да съм аз,ако нямаше без думи!
Автор на постинга: ka4ak 06.11.2009 19:21 - 49. vedrin - *** Продължавам приятелю!!!
vedrin написа:
Качак, ако бях се родил богаташ, който пресича Шеруудската гора, непременно бих те припознал в Робин Худ и бих ти дал богатството си - до последния петак! Продължавай да "тафиш", приятелю!

Това е фаворита!!!
05.07 08:52 - ИДИОТ
Битието със тежкия градус
вече трудно отпивам с очи.
Накъдето погледнеш - нерадост.
И каквото да вкусиш - горчи.

Искам всичката своя надежда
на човеците бедни да дам.
Да им бъде завивка, одежда.
Да им бъде трапеза и храм.

Искам болката в тях да изпия.
Всяка мъка и всеки товар.
И съдбата им - черна сгурия -
да прогоня със пламенна жар.

Тежък градус кипи в битието -
иска всяка надежда да спре.
Труден избор стои пред сърцето -
да живее или да умре.

Вече имам си избор, нагласа -
ще умирам, раздаващ живот.
А очите на висшата класа
ще съгледат във мен... идиот.

Идиот,... но изпълнен със радост
на бедняка надежда да дам.
Битието със тежкия градус
побеждавам с протегната длан.

(От "Бакърена паничка")
Автор: vedrin Категория: Поезия

Постинг: Приятели моля за помощ,как нашето СПИСАНИЕ ДА СТИГНЕ ДО ВСЕКИ ОТ НАС!Аз нямаше да съм аз,ако нямаше без думи!
Автор на постинга: ka4ak
07.11.2009 21:32 - 63. wonder - Хей, поздрави и възхита от цялата група! ;))) ИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИЙЙЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
wonder написа:
Днес 7 блог-чудесника пихме по едно "Кардю" за твое здраве, за Кирил и за Ангел! /Не споменавам броя на капучиното, пуретите и Тирамисуто./
Списанието е чудно! Енергията му е много хубава.
Свети! Излъчва елеганс. И е пълно олицетворение на идеята за свободна зона. :)))
Четохме заедно Chara, която се оказа любимка на всички. Гео изрецитира Ротация, а Фаб откри няколко нови болгъра за себе си.
Ощастливени бидоха попътьом Монна и Ведрин също, но те ще си разказват от свое име.
Трябва да те почерпя веднага с един мой стих:

БЪЛГАРИ

Българи с древни души скитат в мене.
Българи стари, велики, добри.
В бедност поставяни все на колене.
С подлост поробвани горди души.

Българи – нашето име ще нося
винаги в храма на свойто сърце.
Наште достойнства, дори да сме боси,
дават ни святост и силни криле.

Българин значи да бъдеш обичан.
Сам да градиш от мечти своя свят.
Българин значи да бъдеш различен.
Българин значи – духовно богат!

Изкефииии мееееее!!!"Прекрасни сте и съм щастлив че сме заедно в блог,бг и току виж наченките на болгър обществото започнат да се множат,множат,докато станат едно цяло!"Ето една групичка от болгър обществото е била заедно!!!И доколкото разбирам в прекрасно настроение,а Списанието е зареждало!:)))Радвам ти се и ти благодаря за почерпката!!!Но защо ли се сещам за едни мои отговори в твой пост:
*Душата е свободна и лети...
медът подслажда я и гали...
прашинки звездни непослушни
играят пламък летен със очи...
вселена безкрайна...
пламтяща омайна...
невинна кристалност
еротична потайност
всемирска полуда
разпиляна в почуда
разхвърляна с вятър коса...
далеч в синеватата ,лазурна топлината
гальовно отеква, вечност, старина
скитаща безкрайно ,търсеща незнайно
тръпнеща,раздираща ,виделина...
океана отвръща
морето поглъща
ураган извисява
целувка прощава
пясъчни звънчетa
отекват в морето
кипящий зной охлажда
пулсиращо далечно
летящо дълговечно...

Искам си заглавието на постаааа!!!:)))))))

Постинг: Приятели моля за помощ,как нашето СПИСАНИЕ ДА СТИГНЕ ДО ВСЕКИ ОТ НАС!Аз нямаше да съм аз,ако нямаше без думи!
Автор КАЧАК
цитирай
13. lunar - Когато красотата проговори идва ...
08.03.2022 17:19
Когато красотата проговори идва Вселенският шепот.
цитирай
14. wonder - Когато красотата проговори идва ...
08.03.2022 17:27
lunar написа:
Когато красотата проговори идва Вселенският шепот.


Звездолюбие
Дела Раи и Ясен Ведрин

Нямам нужда от дом,
щом душата ти имам.
Сякаш дъжд в своя гръм ме люлее.
И от нежния взлом
на желана съзримост,
твоят лик звездолюбно ме грее.

Нямам нужда от сън
след дългото скитане,
щом очите ми грейват в почуда.
Ако ти си навън -
с теб светът е политане.
Светъл порив и приказност луда.
цитирай
15. wonder - ЙЙЙЕЕЕ:)))))))))ПРЕКРАСНИЦЕ ...
08.03.2022 17:32
ka4ak написа:
ЙЙЙЕЕЕ:)))))))))ПРЕКРАСНИЦЕ ВЪЛШЕБНА


Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15296676
Постинги: 3242
Коментари: 32119
Гласове: 194832
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930