Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
06.03.2022 10:27 - За прошката - Махатма Ганди
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1921 Коментари: 8 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Молитва на можещия

Господи,
Помогни ми да кажа истината в лицето на силния
и да не казвам лъжи, за да спечеля аплодисментите на слабия.
Ако ми дадеш късмет, не ми взимай причината.
Ако ми дадеш успех, не ми отнемай смирението.
Ако ми даваш смирение, не отнемай достойнството ми.
Помогни ми да видя другата страна на монетата.
Не ми позволявай да обвинявам другия в измяна
към другите, само за това, че не мисли същото като мен.
Научи ме да обичам другите като себе си.
Не ме карай да се гордея, ако тържествувам,
нито изпадам в отчаяние, ако се проваля.
Но ми напомняй, че провалът е преживяването,
предхождащо триумфа.
Научи ме, че прощаването е знак за величие,
а отмъщението е знак за низост.

Ако не успея, дай ми сила да се уча от провала.
Ако обиждам хората, дай ми кураж да се извиня.
И ако хората ме обиждат, дай ми величието да им простя.
Господи, ако те забравя, никога не ме забравяй.

Махатма Ганди 




Гласувай:
31


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
06.03.2022 10:47
В момента имаме нужда от повече подобни мисли. И хора, които ги изразяват. Със сърцето си.
цитирай
2. siainia - За да можеш
06.03.2022 11:19
да прощаваш трябва да можеш да забравяш, а да за да можеш да забравяш твябва този дух на когото искаш да простиш да не е в теб, ако не извършваш грях този дух на когото искаш да простиш няма да е в теб и прошката ще дойде от самосебеси защотото няма как да си спомняш за него. Когато не можеш да простиш на някого който ти е причинил травма значи собствения ти грях ти е причинил травмата, а когато Бог ти причинява травма няма да си спомняш за нея.
цитирай
3. wonder - В момента имаме нужда от повече п...
06.03.2022 11:58
noir написа:
В момента имаме нужда от повече подобни мисли. И хора, които ги изразяват. Със сърцето си.


Виж сега какво ти дарявам - от велик Учител:

Времето не лекува – лекува само Любовта.
Имаш любов само ако Бог ти е проговорил. А ти си чул.
Всели Бог в Себе си и ще имаш Любов вечна.
цитирай
4. wonder - да прощаваш трябва да можеш да за...
06.03.2022 11:58
siainia написа:
да прощаваш трябва да можеш да забравяш, а да за да можеш да забравяш твябва този дух на когото искаш да простиш да не е в теб, ако не извършваш грях този дух на когото искаш да простиш няма да е в теб и прошката ще дойде от самосебеси защотото няма как да си спомняш за него. Когато не можеш да простиш на някого който ти е причинил травма значи собствения ти грях ти е причинил травмата, а когато Бог ти причинява травма няма да си спомняш за нея.


Аз мога да прощавам и да забравям! Слава Богу!
цитирай
5. wonder - Велико!
06.03.2022 12:36
Врагът не е даден за унищожаванеи, а за преодоляване!
цитирай
6. fun1001 - и аз, туй..казвам, бе, от 100год.
06.03.2022 23:08
wonder написа:
Врагът не е даден за унищожаванеи, а за преодоляване!


моли се, да срещнещ..
Голям Тиран, той, ще те направи, Голям...
или, ще пукнеш..като..обикновен..човек..
К Кастанеда..разб се..)
цитирай
7. wonder - Врагът не е даден за унищожаванеи, а ...
06.03.2022 23:11
fun1001 написа:
wonder написа:
Врагът не е даден за унищожаванеи, а за преодоляване!


моли се, да срещнещ..
Голям Тиран, той, ще те направи, Голям...
или, ще пукнеш..като..обикновен..човек..
К Кастанеда..разб се..)

Точно!
И още нещо от Кастанеда:
"Аз знам това което знаеш и ти, но знам и нещо повече, което няма да ти налагам да знаеш."
цитирай
8. wonder - И това ми я любимо и го изповядвам 100 ...
06.03.2022 23:12
И това ми я любимо и го изповядвам 100 %:

"Един нагуал никога не позволява на когото и да било да узнае, че той дърпа конците! Нагуалът идва и си отива, без да остави следа. Тази свобода е това, което го прави нагуал!"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15164346
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194012
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031