Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
10.12.2021 10:12 - Разкръстница на ветровете
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2821 Коментари: 17 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Разкръстница на ветровете е вече факт и е в ръцете ми.
Горещи стихове, ефирни рими... Сърцето-храм е несломимо.
От философската ми лирика пак Любовта е панегирикът.
На всички мои ПОчитатели крила желая обаятелни.


image
 



Гласувай:
41



1. kasnaprolet9999 - Честита нова книга. Радвам се, че ...
10.12.2021 10:37
Честита нова книга. Радвам се, че намираш вдъхновение в тези трудни времена. Бъди здрава и все така творяща. Твоите стихове ми действат много зареждащо.
цитирай
2. wonder - Честита нова книга. Радвам се, че ...
10.12.2021 10:39
kasnaprolet9999 написа:
Честита нова книга. Радвам се, че намираш вдъхновение в тези трудни времена. Бъди здрава и все така творяща. Твоите стихове ми действат много зареждащо.


Пролет, прати адрес за получаване на ЛС.
Обичам те!
А Вдъхновението е константа на духа ми. ;)))
цитирай
3. rosiela - Дела,
10.12.2021 10:42
честито и успехи. Винаги несекващо вдъхновение.
цитирай
4. wonder - Художник на прекрасната енкаус...
10.12.2021 10:43
Художник на прекрасната енкаустика е Варя Узунова-МакМилън, художник на корицата и на моята "Ласкава стихия".
цитирай
5. mt46 - Поздрави, Дела!
10.12.2021 12:46
Пожелавам ти повече читатели и почитатели!...
цитирай
6. wonder - винаги донасяш свръхсетивно см...
10.12.2021 13:18
dressy написа:
винаги донасяш свръхсетивно смирение и отдавайки значимостта на момента винаги осъзнаваме какви големи късметлии сме всъщност ПОчитателите.
Бога в нас е този,който ни държи здраво стъпили на ръба на луната...
и бялата Ти неудържимо тичаш в крачките на тичащото у нас дете....:)
и ставаме неусетно светлина...:)


Благодаря ти, че ме разплака от щастие! :)))
Радостното ни прозрение идва когато разберем, че хармоничната връзка е отделена от нещата, които свързва.
Беше ми нужно време, за да го разбера, но днес искрено го изповядвам като Истина.
цитирай
7. wonder - Дела, честито и успехи. Винаги н...
10.12.2021 13:20
rosiela написа:
Дела,
честито и успехи. Винаги несекващо вдъхновение.


Дай Боже всекиму да живее вдъхновен!
Когато душата ни обича Всичкостта, тя се вдъхновява от всичко, защото всичко е свързано с Всичко. :)))
Благодаря!
цитирай
8. wonder - Поздрави, Дела! Пожелавам ти ...
10.12.2021 13:26
mt46 написа:
Поздрави, Дела!
Пожелавам ти повече читатели и почитатели!...


Благодаря, Марине!
Не случайно наричам тризначно читателите си ПОчитатели. :)))
От ПО-по-най-..., защото всеки поет си има читатели, които са хора от неговия Грозд, вибриращи на неговата честота, с неговата синхроничност и синергия.
Взаимността в Чувствопознанието трябва да е на едно общо нагорно Небе. И е чудесна!
цитирай
9. wonder - https://wonder.blog.bg/izkustvo/2008/01/16/poslaniiata.153184
10.12.2021 13:53
На всички пожелали новата ми книга "Разкръстница на ветровете" ще подарявам /както винаги/ и от предишните си книги - пишете ми на ЛС или на мейла кои искате и кои нямате.

Забравих да кажа, че Графиките, вкл. и тази на корицата са по мои портрети, по стихове и са на прекрасната художничка Калина Лютова.
Оформлението и Художествената адаптация са на Калисем.
Благодаря ви!

PS Избирайте от линка качен в заглавието.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Поздравления и от мен!
10.12.2021 14:36
Успех на новата ти стихосбирка!
И аз ,като Невена, се възхищавам на несекващото ти вдъхновение в този зверилник!?
Явно имаш силен дух!

Желая ти всичко най- добро!
цитирай
11. planinitenabulgaria - Поздрави за новата книгорожба.
10.12.2021 14:54
За сега я посрещам по кориците, съдържанието сигурно е в хармония с тях!
цитирай
12. wonder - Ех, мила! Ти си в мен, с твоята ч...
10.12.2021 15:11
dana55 написа:
Ех, мила!
Ти си в мен, с твоята чистота и необятна любов!

Слънчев човек с добра душа като теб е част от света, който обичам! :)))
Нали знаеш, че Учителят не идва, за да те научи на нещо ново, а само да ти припомни това, което вече знаеш.
цитирай
13. wonder - Поздравления и от мен! Успех на ...
10.12.2021 15:15
leonleonovpom2 написа:
Поздравления и от мен!
Успех на новата ти стихосбирка!
И аз ,като Невена, се възхищавам на несекващото ти вдъхновение в този зверилник!?
Явно имаш силен дух!

Желая ти всичко най- добро!


Благодаря, Лео! Вдъхновението няма нищо общо със "зверилника". ;)))
Вдъхновението е онзи връх на вълните в теб, който те качва в нагорно небе, а знаем, че никое небе не е последно. Обичам блог.бг и това, че понякога е нападнат от зверове, не ме отлюбва, защото те винаги са временни, а Любовта - вечна.
цитирай
14. wonder - Поздрави за новата книгорожба. За ...
10.12.2021 15:18
planinitenabulgaria написа:
Поздрави за новата книгорожба. За сега я посрещам по кориците, съдържанието сигурно е в хармония с тях!


Ти ще кажеш като прочетеш. Дано я получиш преди да отлетиш. :)))
Ще чакам да чуя твоите "отбелязки" къде ще те отведат и този път.
Винаги ми е интересно когато имам насрещно виждане. Особено от друго поколение.
Един 15-годишен красавец /син на моя приятелка/ ми каза, че сваля гаджета с моите стихове и ги харесвал даже и когато не ги разбирал - момичетата ги разбирали. Много ме развесели. ;)))
цитирай
15. donchevav - Покръстване и разкръстване. . . ...
10.12.2021 17:43
Покръстване и разкръстване...Кръстопът... Разкръстница... на ветрове. Звучи някак езически силно и настойчиво, като поетическо изместване на времепространството в нов фронт на битка със злото, като откровение за пречистване - за ново духовно озарение и прераждане.
Успех на стихосбирката, Дела!
цитирай
16. wonder - Мерси, Доре! :))) И на теб вятър в ...
10.12.2021 17:49
Мерси, Доре! :)))
И на теб вятър в платната!
цитирай
17. wonder - Покръстване и разкръстване. . . ...
10.12.2021 17:57
donchevav написа:
Покръстване и разкръстване...Кръстопът... Разкръстница... на ветрове. Звучи някак езически силно и настойчиво, като поетическо изместване на времепространството в нов фронт на битка със злото, като откровение за пречистване - за ново духовно озарение и прераждане.
Успех на стихосбирката, Дела!


Само Джош и ти ми пишете толкова философски коментари, оголващи душата... та имам чувството, че виждате през мен. Благодаря, за което! :)))
Разкръстницата и разкръстването е възвръщане и към Корените, а Ветровете - към Крилата. В последните ми 3 книги доста пиша за корените и крилата - единствените неща, които имаме. Животът е имане на корени и крила, любовта - също, светът - и той. ;)))
И да - изместих Пространствено-времевия континуум от моя свят. ;)))
Благодаря, Вени!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15255795
Постинги: 3238
Коментари: 32097
Гласове: 194619
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930