Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
14.11.2021 11:24 - 3 мъдри мисли на Албер Камю
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1764 Коментари: 6 Гласове:
-15

Последна промяна: 14.11.2021 19:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Не върви пред мен – мога да не успея да те догоня. Не върви след мен – мога да кривна не накъдето трябва. Просто върви до мен и ми бъди приятел."

"Свободен е само този, който може да си позволи да не лъже."

 "Животът твърде бързо се превръща в навик. Искаш да спечелиш пари, за да живееш щастливо. И като резултат всичките ти сили, цветът на живота си отиват, докато изкарваш парите. Щастието е забравено, средството е прието за цел."



Тагове:   камю и сибоней,


Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Дела,
14.11.2021 14:03
някой да не го е гепил ковида и да е в клиника, та е пропуснал да наслагва минуси?
Бабодеди още се държи и лае, значи не е тя.
Поздрави.
цитирай
2. rosiela - Дела,
14.11.2021 14:04
затъжих се и за Ясен Ведрин, ама нещо го е хванала липсата, милият, като гледа какви " бисери" има наоколо. Не са всички издръжливи като нас и непоклатими.
цитирай
3. wonder - Дела, някой да не го е гепил ковида и ...
14.11.2021 15:25
rosiela написа:
Дела,
някой да не го е гепил ковида и да е в клиника, та е пропуснал да наслагва минуси?
Бабодеди още се държи и лае, значи не е тя.
Поздрави.


За завистникът почивен ден няма. ;)))
цитирай
4. wonder - затъжих се и за Ясен Ведрин, ама нещо ...
14.11.2021 15:34
rosiela написа:
затъжих се и за Ясен Ведрин, ама нещо го е хванала липсата, милият, като гледа какви " бисери" има наоколо. Не са всички издръжливи като нас и непоклатими.


Ще се завърне в блога довечера. Иначе се кани от м. Септември. ;)))
Но днес започна във ФБ серия с любими стихотворения Ясен Ведрин, който започва така:

"Отзовавам се на поканата на моята поетична спътница Дела Раи и публикувам първото от десетте ми любими стихотворения, които съм написал през годините!"

ЖИВЕЙ МЕ, ОБИЧ!

Живей ме, обич! Дълго ме живей!
Жадувай ме от бъдещи години.
За някой невъзможен юбилей,
където стават чувствата картини.
И в сребърните нишки паметта
започне всеки спомен да повтаря...
Живей ме в топлината на жарта,
когато сетен въгленът догаря.
Дълбоките ми бръчки не глади.
Реки са те с пресъхнали корита.
Живей ме! Да прелея от води,
дори солта им да остане скрита.
Сезоните на възел завържи.
Не взирай поглед в младост отлетяла.
Макар от дълголетност да тежи -
живей ме, все едно съм катедрала.
Ще минат през душата ти лъчи
и ветрове, внезапно отшумели.
Светът, подобно жълъд ще горчи,
с пропуснатите срещи и раздели.
Но ти, все още нежна, ме живей
и нека съм ти есенна отвара -
за онзи миг, когато Свят Елей
ще запечата изповед и вяра.
И някъде, в звезди на нощен свод,
две сенки вечността ще преоткрие...
Живей ме, обич! Смисълът-Живот
все още шепне, че това сме Ние!

(Търсач на бисери)
цитирай
5. rosiela - Дела,
14.11.2021 17:38
МНОГО БЛАГОДАРЯ, МИЛА.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15173015
Постинги: 3225
Коментари: 32055
Гласове: 194042
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031