Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
22.01.2021 13:53 - Антропоцентризъм
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 5099 Коментари: 9 Гласове:
37

Последна промяна: 22.01.2021 13:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пропито с повишена дарба, пак чувството ме приюти.
И, декорирана олтарно, отново ти се посветих.
В ръба на всеки мистицизъм разбивах чаши от кристал.
Художествения фовизъм затворих зад врати печал.

Величествените руини на този свят аз провидях,
но ги размих и с морскосиньо ги просънувах и проспах.
Изчувствах странните си мисли, а после игнорирах, трих,
но думите през мен орисани ги преразказват стих след стих.

Сега съм друга и спокойна. Животът ми – река без бряг,
разлива своето достойнство от светлина до късен мрак.
И зная, че ще съм блажена с хармонията в любовта,
защото всяка въжделеност пресбъднах в Космоса с душа. 

image



Гласувай:
47



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Дела,
22.01.2021 14:44
мъдрост и фантазия, мила. Браво.
цитирай
2. nedovolen - Не разбирам от поезия, но щом роз...
22.01.2021 17:05
Не разбирам от поезия, но щом розиела, е казала да, аз казвам не, без ми съл.
Без да илюстрирам поетите. Защо се дърлите, т.е. играете на кой по по най.
На това ли възпитавате читателите.
Мога да пиша, ама не.
:))ѝ
цитирай
3. wonder - Не разбирам от поезия, но щом роз...
22.01.2021 17:50
nedovolen написа:
Не разбирам от поезия, но щом розиела, е казала да, аз казвам не, без ми съл.
Без да илюстрирам поетите. Защо се дърлите, т.е. играете на кой по по най.
На това ли възпитавате читателите.
Мога да пиша, ама не.
:))ѝ


Да, прав си - "дърлят се". Мен не ме намесвай там. ;)))
И с мен се дърлят и то без да съм ги предизвиквала с нищо. Ако някой път отвърна с кратка ексцесна ирония или стиховен меч от светлина, то е защото някой е прекалил твърде много с хлевоустието, поплювките и войнстващата си простащина.
Никой не прави/казва нищо за някого - всеки излъчва себе си.
цитирай
4. wonder - Дела, мъдрост и фантазия, мила. ...
22.01.2021 17:50
rosiela написа:
Дела,
мъдрост и фантазия, мила. Браво.


Благодаря!
цитирай
5. maxavier - Не разбирам от поезия, но щом роз...
22.01.2021 21:31
nedovolen написа:
Не разбирам от поезия, но щом розиела, е казала да, аз казвам не, без ми съл.
Без да илюстрирам поетите. Защо се дърлите, т.е. играете на кой по по най.
На това ли възпитавате читателите.
Мога да пиша, ама не.
:))ѝ


Май тук вие сте единственият дърляч. В такива блогове или си по темата, или не влизаш.
Не познавам ни теб, ни Росиела, но мъж с такъв подход не вървой.
цитирай
6. wonder - Днес да няма пак ретрограден Мер...
22.01.2021 21:44
Днес да няма пак ретрограден Меркурий, че всички се егоцентрирахте? ;)))

Бидейки толерантен гостоприемец, не давам да се карате! Тук искам всички да са в хармония. Извън блога ми, се "дърляйте" /много грозна дума/ колко искате.

А Недоволен е принципно прав, че сред набедилите се за "поети" има много злоба и завист и перманентни Пунически войни за кокоши яйца. ;)))
Многократно съм казвала, че Творецът е Един - там Горе, а всички - тук долу, сме различни негови проявления.
И още нещо, което многократно съм казвала - Не може малък човек, да е голям поет.
цитирай
7. blackprredator - докато онова нищожество не прес...
23.01.2021 07:33
докато онова нищожество не престане да споменава теб и пулю, ще има мноооооо минуси
цитирай
8. wonder - докато онова нищожество не прес...
23.01.2021 08:53
Павел Горинов написа:
докато онова нищожество не престане да споменава теб и пулю, ще има мноооооо минуси


Павле, само ти и подобните ти се вълнуват от минусите. Минусите от хора като вас с Джулайна, са плюсове за хора като нас. Никой не се вълнува от натрапеното ви мнение. Имаше по панаирите едни кречетала, които каканижат едно и също, та и вашата работа такава.
"Онова нищожество", както се изразяваш, се казва Юлия и би било чудесно заедно да се изнесете от блога, който замърсявате ежедневно със словоблудните си полюции, поради пълна липса на собствен смисъл, удовлетворение и личен живот.
Ааа... и още нещо - никой не е длъжен да ти се легитимира с име, визия и адрес. Кой си ти, че да определяш реалността с късия си аршин и от ниската си камбанария.
Фактът, че правиш клонинги на никнеймовете на хората и плюеш нагоре е достатъчно показателен за липсата на достойнство и страхът ти да застанеш зад името си. Срамуваш ли се от името си и от себе си? А визията сме ти я виждали, но това не те прави "реален" за ничий свят, в който не си желан.
Блеки, чиито ник си клонирал тук е от най-старите блогъри. И от най-точните. Сори, че те боли от това. Просто спри да се занимаваш с хората и то зловредно и злонамерено и ще ти... олекне.
Явно всички сте решили да се изцепите тъпо под този стих.
цитирай
9. wonder - ква-ква-ква-ква И ти пак ...
23.01.2021 09:08
Джулайна написа:
ква-ква-ква-ква


И ти пак недоразбрала, но с грандоманска изцепка, с която непременно да замърсиш пространството. Ама не ми влизай в блога с кална душа, плийз!
Спазвай дистанция, хигиена и си мий редовно устата и зъбите! Много смрад, много зловоние... около теб.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15125353
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193732
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031