Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.03.2020 08:53 - Прилуняване
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 718 Коментари: 7 Гласове:
32

Последна промяна: 02.03.2020 08:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
Излуняла от твоя нежност, с мостовете на гърба на реката, търкулвам баир към слънцето и те скривам зад него. Прелюбувах те, моя обич, изпяла до гръм стиха ти. Венчелистно разковниче, с дъх през сърцето ми впрегна. Прилуняваш ме, моя обич. В люлката на ръцете ти нетърпявам орисана в радост. В теб жарея. Макове, пеят в кръвта ми. Между влюбени атоми дишам. И високо в небето хвърлям жребия на сърцето си и съм твоя навеки.
С тишината ти пея, с гласа ти прошепвам молитвите на сърцето, готови да ваят на облаците душите. И щом свърши раят ни земен, на думи да ме разплита на очите ти кадифето. 





Гласувай:
32



1. wonder - Графиката е обект на авторско право ...
02.03.2020 09:01
Графиката е обект на авторско право и е на художничката Калина Лютова.
цитирай
2. saankii - ко значи..това Авторско?
02.03.2020 09:48
че си на 27, или на 74.я да чуя, доказателствата..
и ще си поръчам 5-6...книжлета..личноо))))
нали, може и автограф..личен..тет а тет?
цитирай
3. wonder - ко значи. . това Авторско? че си на ...
02.03.2020 17:07
saankii написа:
ко значи..това Авторско?
че си на 27, или на 74.я да чуя, доказателствата..
и ще си поръчам 5-6...книжлета..личноо))))
нали, може и автограф..личен..тет а тет?


Ясно пак ще досадничиш. Ще ти обяснявам почти спелинг и много подробно като на човек юридически-неграмотен, пък и всезнаещ, а и като капак зле с математиката, но на моменти толкова си сладичка. ;)))
Аз пък като съм в настроение ставам любвеобилна, бяла и добра до безобразие чак.
1. Обект на авторското право е всяко произведение на литературата, изкуството и науката, което е резултат на творческа дейност и е изразено по какъвто и да е начин и в каквато и да е обективна форма, като литературни произведения, художествено творчество и пр. Останалото си го прочети в ЗАПСП.

2. Защо възрастта те вълнува толкова - и твоята, и чуждата. Знаеш колко древен може да е един дух и колко млада една душа, а тялото ги следва. Или не знаеш?
Идва математиката: по отношение на моята възраст събери двете стойности, умножи по две, раздели на 5 и прибави корен квадратен от възрастта на внучето ти. Сега знаеш. ;)))
В най-хубавата възраст съм – тази, в която всичко знам и всичко мога. Наричат я младостта на зрелостта.
Твоята възраст напр. хич не ме интересува.
И излез от клеветническото клише, че съм актриса от Ямбол-Карандила, вредиш на себе си и всички вече смятат, че си долна лъжкиня.

3. По отношение на книгите ми - аз "книжлета" не издавам и се чудя как другите поети си го позволяват в 30-40 странички. Обидно е към Поезията. Моите книги са луксозни издания, голяма част от тях с твърда корица от кожа или плат, с обложка и са от около 200 страници. Почти всички са продадени. Ако си намериш в книжарниците, купи си от там. Но не мисля, че си ми в таргета. ;)))

4. Отг. на твоето бясно ЛС: не, не съм аз. Да не съм клюкарка като теб! ;)))
Някои хора имат отговорни заетости и блогуват в ограничено време преди или след работа, за разлика от твоя милост.

5. Не може автограф тет а тет заради моите 3 неотменими поетични принципа: не участвам в конкурси, не публикувам във вестници, не правя книго-представяния никъде.
Бях ли дразнещо-изчерпателна? ;))))))))))))))))))))
цитирай
4. tonsun - Искрено се възхищавам, когато един ...
02.03.2020 20:07
Искрено се възхищавам, когато един интелигентен и възпитан човек, съумява с финес, естетически , артистично и много умело да постави на мястото един невъзпитан, досаден и дотегнал и на бесните кучета, блогов индивид! (Y)
Чест и почитания!(bow)
цитирай
5. wonder - Искрено се възхищавам, когато един ...
02.03.2020 20:29
tonsun написа:
Искрено се възхищавам, когато един интелигентен и възпитан човек, съумява с финес, естетически , артистично и много умело да постави на мястото един невъзпитан, досаден и дотегнал и на бесните кучета, блогов индивид! (Y)
Чест и почитания!(bow)


Често съм фриволна и смирена едновременно. ;)))
Това не означава, че бих се примирила с войнстващата простащина.
И все пак знам, че човек е Бог в развитие, а злото е нееволюирало добро.
цитирай
6. catforlife - Аз по същество ...
02.03.2020 23:58
Много ми харесват всички графики, които съм видяла откакто съм тук. Текста го прочетох три пъти, допада ми изказа...много! :) Поздрави!
цитирай
7. wonder - Аз по същество. . . Много ми харесват ...
03.03.2020 00:45
catforlife написа:
Аз по същество ...
Много ми харесват всички графики, които съм видяла откакто съм тук. Текста го прочетох три пъти, допада ми изказа...много! :) Поздрави!


Радвам се!
И благодаря! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15165647
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194022
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031