Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
19.08.2019 08:31 - Близост
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2027 Коментари: 16 Гласове:
41

Последна промяна: 19.08.2019 08:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Отлагам отговора на въпроса.
Предположения не правя вече.
От най-доброто тръгвам си най-боса.
От близостта ти ставам си далечна.

Говоренето носи мъдър вятър.
Аз си раздадох повечето ризи.

Живях красиво, празнично-богата.
От спомена сега - с любов, излизам.

image



Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trakietsadobri - https://www.youtube.com/watch?v=jcXxzvPfVcE
19.08.2019 09:21
Дела, стихотворението ти звучи тъжно...
Затова те поздравявам с природа, фолклор и музика.
Спорна и светла седмица.
цитирай
2. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=jcXxzvPfVcE
19.08.2019 09:41
trakietsadobri написа:
Дела, стихотворението ти звучи тъжно...
Затова те поздравявам с природа, фолклор и музика.
Спорна и светла седмица.


Благодаря ти!
Много красиво...
цитирай
3. lexparsy - На мене ми звучи като. . не края. . ., а ...
19.08.2019 10:02
На мене ми звучи като.. не края..., а поантата на дълга стихотворна изповед. И опит за слагане на бяла забрадка. Защото светът си е сложил шарена :-)
Имай вглъбена в повече усмивки седмица Дела.
Може да се лъжа...
Лекс
цитирай
4. mihala - Поздрав,
19.08.2019 10:26
провокиран отговор
* * *
Това,че те обичах не е спомен,
а вътре в мен изгарящо величие.
Ти беше моя пламък окрилен
и си остана - без да си безличен.

Тъгата радостта я замени
с целувки
по посърналите ми страни.
10:14 ч. 19.8.2019 г.
цитирай
5. wonder - към Морски песни: Вероятно сте ...
19.08.2019 10:56
към Морски песни:

Вероятно сте много фрустриран и нещастен човек, щом си позволявате да мръснословите в блоговете на непознати хора, натрапвайки отровените си виждания за неща, от които хал хабер си нямате. Спрете да досаждате!
Трия и ще трия коментарите ви по етични съображения, защото чистотата и красотата на словото, не търпят слепи къртици като вас, да обговарят светлината.
цитирай
6. wonder - На мене ми звучи като. . не края. . ., а ...
19.08.2019 11:01
lexparsy написа:
На мене ми звучи като.. не края..., а поантата на дълга стихотворна изповед. И опит за слагане на бяла забрадка. Защото светът си е сложил шарена :-)
Имай вглъбена в повече усмивки седмица Дела.
Може да се лъжа...
Лекс


"Забрадката"-метафора ми е като небето - синя на бели триъгълници. ;)))
Този стих от "Цветята на огъня" си има история, но тя е твърде интимна, за да я огласявам.
Но пък е чудесно да прочитам асоциациите ти и да се усмихвам с разбиране.
Нещата са тикаве каквито ги виждаме от собствената си камбанария.
Имаше един хакерски виц:
Съобщение: "Вчера за пръв път хакер беше осъден за проникване в чужда компютърна мрежа и влезе в затвора да излежава 20-годишна присъда.
По данни от централния компютър на полицията, вдругиден хакерът излиза на свобода поради изтичане срока на наказанието".
цитирай
7. wonder - Поздрав, провокиран отговор * * ...
19.08.2019 11:04
mihala написа:
Поздрав,
провокиран отговор
* * *
Това,че те обичах не е спомен,
а вътре в мен изгарящо величие.
Ти беше моя пламък окрилен
и си остана - без да си безличен.

Тъгата радостта я замени
с целувки
по посърналите ми страни.
10:14 ч. 19.8.2019 г.


Браво, Михала! :)))
Вдъхновението ти да е вечно!
цитирай
8. lexparsy - :-)))
19.08.2019 22:07
wonder написа:
lexparsy написа:
На мене ми звучи като.. не края..., а поантата на дълга стихотворна изповед. И опит за слагане на бяла забрадка. Защото светът си е сложил шарена :-)
Имай вглъбена в повече усмивки седмица Дела.
Може да се лъжа...
Лекс


"Забрадката"-метафора ми е като небето - синя на бели триъгълници. ;)))
Този стих от "Цветята на огъня" си има история, но тя е твърде интимна, за да я огласявам.
Но пък е чудесно да прочитам асоциациите ти и да се усмихвам с разбиране.
Нещата са тикаве каквито ги виждаме от собствената си камбанария.
Имаше един хакерски виц:
Съобщение: "Вчера за пръв път хакер беше осъден за проникване в чужда компютърна мрежа и влезе в затвора да излежава 20-годишна присъда.
По данни от централния компютър на полицията, вдругиден хакерът излиза на свобода поради изтичане срока на наказанието".


Поне познах че част от... Но последният ред ми се престори на катарзис :-)
А новото се посреща с бяло...
Е добре де, опитах се да „хакна“, но не толкова професионално като „морска песен“ или „апостол“ :-)))
Благодаря че приятно усмихна вечерта ми Дела!
Лекс
цитирай
9. wonder - :-))) Поне познах че част от. . ...
19.08.2019 23:26
lexparsy написа:
:-)))

Поне познах че част от... Но последният ред ми се престори на катарзис :-)
А новото се посреща с бяло...
Е добре де, опитах се да „хакна“, но не толкова професионално като „морска песен“ или „апостол“ :-)))
Благодаря че приятно усмихна вечерта ми Дела!
Лекс


Еее, твоето "хакване" е приказка. ;)))
И не се сравнявай с войнстващата простащината на примати като "морски песни".
Коментарите ти винаги са интересни и нестандартни, а и хващаш емоционалните пластове отвъд обикновеността.
цитирай
10. planinitenabulgaria - Чудесна миниатюра, поздравления!
20.08.2019 10:57
И тя с примес на малко тъга...
Аз се връщам от пътуване по едно от най-красивете места на България, региона на Миджур от към Бабин зуб. Не съм на себе си от красотата, с която бях облъчен. Мисля си, ако една поетеса, леко тъжна, посети за малко дни тези красоти, тя ще ги превъплъти в красива, жизнерадостна поезия...
цитирай
11. wonder - Чудесна миниатюра, поздравлен...
20.08.2019 16:55
planinitenabulgaria написа:
Чудесна миниатюра, поздравления! И тя с примес на малко тъга...
Аз се връщам от пътуване по едно от най-красивете места на България, региона на Миджур от към Бабин зуб. Не съм на себе си от красотата, с която бях облъчен. Мисля си, ако една поетеса, леко тъжна, посети за малко дни тези красоти, тя ще ги превъплъти в красива, жизнерадостна поезия...


Много често съм сред природата, Коста!
Доскоро бях в Ковачевица и то в сезона на мащерката.
Вълшебно кътче!
цитирай
12. mileidi46 - :)))
20.08.2019 20:53
Прегръдки слънчева...
цитирай
13. wonder - Мерси, Иване! Мисля по същия н...
20.08.2019 23:25
Мерси, Иване!
Мисля по същия начин.
цитирай
14. wonder - :))) Прегръдки слънчева. . . ...
20.08.2019 23:34
mileidi46 написа:
:)))
Прегръдки слънчева...


Благодаря ти!
И от мен за теб!

цитирай
15. vesever - Много е хубаво - кратко, точно, я...
22.08.2019 10:10
Много е хубаво - кратко, точно, ясно, казано е тъй прекрасно...
Писах един коментар за творците, но нещо изчезна, в друг твой постинг...
Където казвах /в коментара/, че именно творците могат да върнат Рая на Земята и да въплътят Божествената реалност в един несмислен човекши свят, Светлината и Любовта да внесат...
Поздрави, Дела!
цитирай
16. wonder - Много е хубаво - кратко, точно, я...
22.08.2019 10:13
vesever написа:
Много е хубаво - кратко, точно, ясно, казано е тъй прекрасно...
Писах един коментар за творците, но нещо изчезна, в друг твой постинг...
Където казвах /в коментара/, че именно творците могат да върнат Рая на Земята и да въплътят Божествената реалност в един несмислен човекши свят, Светлината и Любовта да внесат...
Поздрави, Дела!


Помня този ти коментар, Веси!
Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15163063
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194008
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031