Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
26.10.2011 12:37 - Обезвождяване
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 20683 Коментари: 53 Гласове:
95

Последна промяна: 19.12.2019 09:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този свят корозира.  Няма бъдеще. Няма! 
От парични потоци  се потъва в измама. 
Съвестта колабира. Спамят вред каноници - 
на платената плът  силиконови жрици.

Спекулират с живота. И жонглират на воля 
в най-търпящия хаос с най-смирените хора. 
От пазарен морал към щадяща несгода 
скитат сити тълпи и оглозгват народа.

Фонд потъващ крещи нямащ никаква стойност. 
Нищо веч` не крои  пет пари за достойнство. 
Правим всичко с тревога. В нас са хляба и ножа. 
Изостави ни Бога и сме племе без вождове.



Гласувай:
100



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Силно социално стихо!
26.10.2011 12:48
В Тях са хлябът и ножът - а за нас са трохите...
цитирай
2. wonder - mt46 - Силно социално стихо!
26.10.2011 12:51
mt46 написа:
В Тях са хлябът и ножът - а за нас са трохите...


Не е така - в нас са. Бъди оптимист! Макар и смирен. ;)))

Спекулират с живота. И жонглират на воля
в най-търпящия хаос с най-смирените хора.
цитирай
3. planinitenabulgaria - За стихотворението "Обезвождяване"- въпрос:
26.10.2011 12:52
Госпожо Висш разум,
Защо не мога да възприема стихотворението Ти като литературна творба, а го възприемам като послание, като предупреждение към ВСИЧКИ хора, да престанат да правят така, да се размислят и променят?
Коста
цитирай
4. wonder - Госпожо Висш разум, Защо не мога да ...
26.10.2011 12:54
planinitenabulgaria написа:
Госпожо Висш разум,
Защо не мога да възприема стихотворението Ти като литературна творба, а го възприемам като послание, като предупреждение към ВСИЧКИ хора, да престанат да правят така, да се размислят и променят?
Коста


Защото е ПредуПреждение, Коста!
Мрънкачите пак са повече от работещите върху Себе си.


PS С тези обръщения направо ме обезкостяваш - недей така, човек. Естеството ми не го ще.
цитирай
5. mt46 - ?
26.10.2011 13:02
Как да бъда оптимист във времето безбожно -
когато ослепяха всички "вождове"?...

ПП: Посланията не правят творбата нелитературна. Литературността и идейността не си противоречат... :))
цитирай
6. wonder - mt46
26.10.2011 13:10
Няма противоречие. Има яснота - ако хората се понапънат малко да провидят зад мъгливата завеса от хлевоустите демагогии навред.
Май трябва да се вслушваме повече в Тишината отвътре.
А принципно-насажданите негации в противоборството ми се струват доста по-преляли на улицата, а би следвало да се случват в градините на душата изпървом.
Другото са... после-дици.
цитирай
7. tomich - Силно е предупреждението, Дела...
26.10.2011 13:41
но не е ли безсилно вече!... Пазарният морал мисля обаче че е безпощаден, или казано в прав текст, не търпи никакви вождове...
Изглежда ще се окажа прав - духовната разруха става необратима, за съжаление. Дали смирението е съвместимо с ножа и може ли тогава да е оръжие, подарено ни от дезертиралия Бог?
цитирай
8. wonder - tomich - Силно е предупреждението, Дела...
26.10.2011 13:44
tomich написа:
но не е ли безсилно вече!... Пазарният морал мисля обаче че е безпощаден, или казано в прав текст, не търпи никакви вождове...
Изглежда ще се окажа прав - духовната разруха става необратима, за съжаление. Дали смирението е съвместимо с ножа и може ли тогава да е оръжие, подарено ни от дезертиралия Бог?


Честно казано, Томич, аз вярвам в духовното въздигане след разрухата. В Природата няма вакуум. И всяко дъно може да стане небе.
цитирай
9. tomich - Верно, в природата няма вакуум;). . ...
26.10.2011 13:59
Верно, в природата няма вакуум;)...
Има обаче един закон, за който писах постинг преди време - Законът за Началото и Края. Мисля, че отиваме невъзвратима към края...
цитирай
10. wonder - tomich
26.10.2011 14:08
А аз мисля, че всеки Край е ново Начало.
Фениксово ми е възприятието за света, Томич.
Знаеш... :)))
цитирай
11. ognena71 - Силен стих! Поздрави и красив ...
26.10.2011 14:11
Силен стих!

Поздрави и красив ден.
цитирай
12. tomich - Знам, светличке, знам...
26.10.2011 14:21
Така е, но краят е тъжен...за НАС
цитирай
13. wonder - Благодаря!
26.10.2011 14:29
ognena71 написа:
Силен стих!

Поздрави и красив ден.

цитирай
14. wonder - tomich - Знам, светличке, знам...
26.10.2011 14:31
tomich написа:
Така е, но краят е тъжен...за НАС


Искам да ти покажа нещо, което току-що прочетох и напълно споделям:

"Двама изключително умни представители на човешкия род - ала всеки от своя тип - завързаха помежду си спор: изпълненият с необятни, достоверни, но идеологически неспоени знания човек застрашително наподобява световния океан - и мие бреговете на всички континенти във всички епохи; а обладаващият един силно ограничен и изопачен, но идеологически споен пакет от знания човек прилича на откривателски платноход - тръгващ от някаква брегова времепространствена точка и навлизащ дръзко в безграничната на шир и глъб стихия."

Което ме навя на мисълта, че... според Геометрията на простичките неща означава само Едно - първият винаги може да погуби втория, поради ограничението на вторият да съдържа мощта на първия и поради вселенската мъдрост за траекторията на смисъла в открито и в "закрито" море.
цитирай
15. juliannikolov - Удивително точно е описан съвременният свят
26.10.2011 14:47
само в няколко реда е казано всичко най-важно. Няма съмнение, че в този блог има и далеч по-хубави стихотворения, но не съм и убеден, че тези злокобни истини биха могли да бъдат изразени по по-естетичен начин, просто защото са твърде злокобни. Толкова е чудовищната реалността, в която живеем. "Най-тъмно е преди разсъмване", могат да кажат някои, но си мисля, че до утрото предстоят десетилетия. Дано греша!
цитирай
16. wonder - juliannikolov - Удивително точно е описан съвременният свят
26.10.2011 14:56
juliannikolov написа:
само в няколко реда е казано всичко най-важно. Няма съмнение, че в този блог има и далеч по-хубави стихотворения, но не съм и убеден, че тези злокобни истини биха могли да бъдат изразени по по-естетичен начин, просто защото са твърде злокобни. Толкова е чудовищната реалността, в която живеем. "Най-тъмно е преди разсъмване", могат да кажат някои, но си мисля, че до утрото предстоят десетилетия. Дано греша!


Днес ми е едно такова емпирично и отвято същевременно, затова ще се опитам да ти отговоря с една чудност на Чжуан Дзъ:

"Мрежата е за да се хване рибата.
Хване ли се рибата ---
мрежата се забравя.
Примката е за да се улови заека.
Уловен ли е заекът ---
примката се забравя.
Целта на думите е да се улови смисъла.
Уловен ли е смисълът -
думите се забравят.
Къде да намеря човек,
забравил думите,
та с него да си поговоря?"
цитирай
17. vladun - Както върви, скоро ще сме племе, ...
26.10.2011 16:07
Както върви, скоро ще сме племе, останало не само без вождове, но и без индианци;)
Поздрави за стихотворението!:)
цитирай
18. tomich - Хахахах!
26.10.2011 16:25
Дано не съм втория :)))
А смисълът винаги е продукт на разума. Той решава (избира) коя трябва да е времепространствената точка...

Съгласен съм, Дела, че борбата с лошотиите трябва да започне най-напред вътре в нас, но кажи ми колко са хората, които правят така? Много по-лесно е да излееш натрупания в себе си негативизъм на улицата, отколкото да размислиш това ли наистина е верния път в борбата със стихията. Нито ножът, нито смирението водят по него, защото последиците са едни и същи - тотална разруха и печален край. Резултатът - космическа тишина и хаос - ентропия...просто не ми се мисли за него. Нямам никакви контриращи аргументи ! Може би действително нямам и споен идеологически пакет, както се говори в притчата, все едно...
цитирай
19. wonder - Виж сега...
26.10.2011 16:28
vladun написа:
Както върви, скоро ще сме племе, останало не само без вождове, но и без индианци;)
Поздрави за стихотворението!:)


... по-важно е да си наточим... перата! ;)))))


Моето птиче перо
пак засиява в косите.
Мило прохладно дърво,
сянката си разплита.

Но пък и...

Досконалното наше всеможене
ще прехранва пак лунния дракон.
Пароксизмата наша от сложности
ще проклина съдбата изплакана.
цитирай
20. wonder - Дано не съм втория :)))А смисълът ...
26.10.2011 16:32
tomich написа:
Дано не съм втория :)))
А смисълът винаги е продукт на разума. Той решава (избира) коя трябва да е времепространствената точка...

Съгласен съм, Дела, че борбата с лошотиите трябва да започне най-напред вътре в нас, но кажи ми колко са хората, които правят така? Много по-лесно е да излееш натрупания в себе си негативизъм на улицата, отколкото да размислиш това ли наистина е верния път в борбата със стихията. Нито ножът, нито смирението водят по него, защото последиците са едни и същи - тотална разруха и печален край. Резултатът - космическа тишина и хаос - ентропия...просто не ми се мисли за него. Нямам никакви контриращи аргументи ! Може би действително нямам и споен идеологически пакет, както се говори в притчата, все едно...


Със сигурност си поне вторият! ;)))
Казват, че един човек първо пада преди да потъне надолу.
Ако сам не си изчисти ен-тропните вътрешни Авгиеви обори и не си среже Гордиевите възли, няма как да разбере, че Хаосът е зрееща пустота.
цитирай
21. tomich - Не съм нито първия, нито втория, ...
26.10.2011 17:23
Не съм нито първия, нито втория, слава Богу! :)
Това е проблемът: Падащият, ако знаеше какво е хаос, незабавно би си изчистил Авгиевите обори и би срезал Гордиевите възли. Защото и те (възлите)дърпат надолу към хаоса. Впрочем Хаосът не е никаква зрееща пустота, защото от него се ражда всяко начало.
цитирай
22. creatura - Много ми хареса!С всеки изминал ден ...
26.10.2011 17:26
Много ми хареса!С всеки изминал ден България пропада все по - надълбоко.Това е толкова тъжно!
цитирай
23. karaiany - Ех, ако можехме да обърнем погледа ...
26.10.2011 18:14
Ех , ако можехме да обърнем погледа навътре (та ако ще поне за миг) , светът навън нямаше да ни се струва толкава страшен и омразен .
Всеки народ си заслужава управата , в случая вождовете .
Моралният нихилизъм , черногледството и цинизма са станали философията на едно цяло поколение , ако не и на повече...
Това дори не се отнася само за нашата страна , а е сякаш световно явление.
Силата на деспотите е в омагьосаното ни съзнание . Тяхната сила е илюзията , в която сме повярвали. Нещо повече : нашата илюзия е създала деспотите. Страхът е в сърцата ни . Tой не е някаква външна реалност , или заплаха .
Светът никога не може да бъде променен от нихилисти и циници. Тези , които носят промените са само тези , които силно вярват .А това са Освободените !
цитирай
24. wonder - 21 tomich
26.10.2011 18:36
В този смисъл Хаосът е наистина раждащ, но какво...?
Както е рекъл Хегел "Истинното е цялото. А цялото е самосъщността, която се завършва чрез своето развитие. Трябва да кажем за абсолютното, че то е всъщност резултат, че едва в края то е това, което то наистина Е и неговата природа се състои тъкмо в това, че е нещо действително, субект или ставане на самото себе си."
Ако всеки узнае, че от там трябва да започне, но да се самоубеди вътрешно и с любов към себе си, това ще е нещото като акта диурна.
цитирай
25. wonder - Благодаря!
26.10.2011 18:41
creatura написа:
Много ми хареса!С всеки изминал ден България пропада все по - надълбоко.Това е толкова тъжно!


Да ти кажа право България не пропада, пропадат отделни личности, неспособни да реализират потенциала си, който им е даден като опитност априори.
България я е имало и преди нас, и след нас ще я има.
цитирай
26. wonder - Ех, ако можехме да обърнем погледа ...
26.10.2011 18:49
karaiany написа:
Ех , ако можехме да обърнем погледа навътре (та ако ще поне за миг) , светът навън нямаше да ни се струва толкава страшен и омразен .
Всеки народ си заслужава управата , в случая вождовете .
Моралният нихилизъм , черногледството и цинизма са станали философията на едно цяло поколение , ако не и на повече...
Това дори не се отнася само за нашата страна , а е сякаш световно явление.
Силата на деспотите е в омагьосаното ни съзнание . Тяхната сила е илюзията , в която сме повярвали. Нещо повече : нашата илюзия е създала деспотите. Страхът е в сърцата ни . Tой не е някаква външна реалност , или заплаха .
Светът никога не може да бъде променен от нихилисти и циници. Тези , които носят промените са само тези , които силно вярват .А това са Освободените !


Всеки има точка на оттласкване от собственото дъно и точка на кипене в собствения си раждащ хаос – отвъд тях изкристализираме за Истината.
Другото е реторична люлка от хленч като обеца, украсила ухото на глухотата. Хората преживяват десетилетия в оплакване на миналото и денгубарите им скрояват много лесно шапките на бъдещето.
И това е ясно дори при мигновено хвърлен поглед върху персонажите на традицията да мърманисваме вместо да режем и хвърляме собствените си невъзможия да преодолеем вътрешните си Духовни апостаси, като Истини от аb exterioribus ad interiora /от външното към вътрешното/.
цитирай
27. merlin68 - "В нас са хляба и ножа. " ...
26.10.2011 19:01
"В нас са хляба и ножа." Абсолютно вярно, елементарно и може би затова неразбираемо за мнозина:)
Имаме "хляба" - природните ресурси и "ножа" - технологиите създадени от човешкия гении...обаче нямаме пари:)
Господ не ни е изоставил, ние сме го изоставили, той ни е дал това което е трябвало, той пари не ни е давал. Дал ни е съзидателна мисъл и ресурси, а ние искаме пари, е те парите не са от Бог. Когато разберем простата истина, че всичко се прави с труд, разум и ресурси, а не с пари, тогава и ножа и хляба ще заработят за нас:)
цитирай
28. wonder - Направо мед ми капе в сърцето от думите ти! :)))
26.10.2011 19:11
merlin68 написа:
"В нас са хляба и ножа." Абсолютно вярно, елементарно и може би затова неразбираемо за мнозина:)
Имаме "хляба" - природните ресурси и "ножа" - технологиите създадени от човешкия гении...обаче нямаме пари:)
Господ не ни е изоставил, ние сме го изоставили, той ни е дал това което е трябвало, той пари не ни е давал. Дал ни е съзидателна мисъл и ресурси, а ние искаме пари, е те парите не са от Бог. Когато разберем простата истина, че всичко се прави с труд, разум и ресурси, а не с пари, тогава и ножа и хляба ще заработят за нас:)


Еххх, как ми се ще да въдворим повсеместно и вездесъщо практики и програми за опериране от български негативизъм и усвояване на норми на поведение – релативни като задължение, но постоянни като функция.
Екология на Духа като начин на светоусещане и чувствопознание, пълноценността на личността – като форма на съществуване.
цитирай
29. ivesa - Не ни трябват вождове,
26.10.2011 19:21
в 21 век живеем.Съвестта трябва да я слушаме,от нея винаги ще имаме нужда,затова не бива да колабира,трябва да я поддържаме.Поздрави!:)
цитирай
30. tomich - 24. wonder - 21 tomich
26.10.2011 19:38
Уважавам гигантския интелект на Хегел.Ако беше жив сега, философът сигурно щеше да каже(перефразата е моя):
Самосъщността на инволюцията е в нейното истинно цяло. Но трябва да кажем, че тя всъщност е резултат, че едва в нейния край можем да се убедим, че тя наистина е тя, че е нещо действително, което е субект или превръщане в самата себе си.

Хегел наистина е впечатляващ. За съжаление, него го няма. Той отнесе със себе си цялата абсолютна истина...
цитирай
31. wonder - ivesa - Не ни трябват вождове,
26.10.2011 19:50
ivesa написа:
в 21 век живеем.Съвестта трябва да я слушаме,от нея винаги ще имаме нужда,затова не бива да колабира,трябва да я поддържаме.Поздрави!:)


Обикновено след Обезвождяването следва Обезпаразитяването в Духовностите /не случайно наричат гладуващия индиец - левитираща пръчка с пламтящи очи/, та... в скриптуалните гънки на Невъзможното, най-вероятно се намират Истини и Съвести само ако затрептят единосъщни в абсурда на фрагментите от едно разпадащо се битие по пътя към друго - съпричастно и съчувстващо.
цитирай
32. wonder - Уважавам гигантския интелект на ...
26.10.2011 20:10
tomich написа:
Уважавам гигантския интелект на Хегел.Ако беше жив сега, философът сигурно щеше да каже(перефразата е моя):
Самосъщността на инволюцията е в нейното истинно цяло. Но трябва да кажем, че тя всъщност е резултат, че едва в нейния край можем да се убедим, че тя наистина е тя, че е нещо действително, което е субект или превръщане в самата себе си.

Хегел наистина е впечатляващ. За съжаление, него го няма. Той отнесе със себе си цялата абсолютна истина...


Хегел, Юнг, Уилбър, Всички Ние - хората, варвари, друиди, философи, херметици... всички сме носели на Бога в себе си и можем всичко безпределно. Модерността днес заслепява Светлината с финикийски знаци.
Хубавото на всичко е, че времената се менят.
цитирай
33. kalin8 - А, ако...
26.10.2011 20:11
Ако преминем на натурална размяна?!
Един произвежда храна...А друг премяна!
Тогава... Що ще чинат тези умници,
напечатали копюри със стотици???
Поздрави от мен! Харесах много!
Б.
цитирай
34. tomich - "В нас са хлябът и ножът"
26.10.2011 20:27
Верно е. Хлябът и ножът имат метофоричен смисъл в стихотворението, който съвсем не е елементарен, за да е разбираем от мнозина и затова може да се тълкуват по различен начин. Аз ги тълкувам в контекста на цялото стихотворение. И не мисля, че става дума за природни ресурси и технологии. Между другото, природните ресурси, технологиите, и хлябът с ножа (в прекия смисъл на думите)са си един вид "ножове", които много често се използват от политиците и управляващите по целия свят като безкръвни ножове за подчинение и сплашване. Примери - бол....
цитирай
35. osi4kata - Послание е.
26.10.2011 23:08
Колко ли още послания трябва да отправим?

Здравей:)
цитирай
36. hristo27 - "... Изостави ни Бога и сме племе без вождове..."
27.10.2011 10:12
Абе то, в българската история от 50-60 години вождове дал Господ. Но на колко от тях им пукаше за това племе?
цитирай
37. findly - Самата истина!
27.10.2011 11:16
Много ми харесва как успяваш да хванеш
важните неща и да ги оплетеш в стихове.
Много е силно и въздействащо!
Усмихнат, вълшебен ден!
цитирай
38. ok3223 - wonder - mt46 - Силно социално ст...
27.10.2011 13:12
wonder - mt46 - Силно социално стихо!
26.10 12:51
mt46 написа:
В Тях са хлябът и ножът - а за нас са трохите...


Не е така - в нас са. Бъди оптимист! Макар и смирен. ;)))

Спекулират с живота. И жонглират на воля
в най-търпящия хаос с най-смирените хора.
цитирай

Здравей!
Какво искаш да кажеш с фразата?
Бъди оптимист! Макар и смирен.
МАКАР - поне,ако и да, при все че, въпреки че.
Съветваш да е "поне смирен оптимист".
Какво е това чудо "смирен оптимист".
СМИРЕН-който не се гордее; скромен, покорен.
Значи съветваш да сме...скромни и покорни оптимисти.
ОПТИМИЗЪМ-всичко в света е добро и върви към добро; да виждаш все хубавото в живота, да вярваш, че иде по-добро.
Какво излиза, след анализа на цитираната от мен твоя фраза.
Съветваш народа да е рая, стадо, овчо стадо от "скромни и покорни оптимисти"!?
ЗНАЕШ ЛИ, ЧЕ ТОВА Е ТОЧНО В ДУХА И РАЗБИРАНИЯТА НА ХЕГЕЛ...ЧЕ ТОЙ Е БИЛ ЯРОСТЕН ПРИВЪРЖЕНИК НА ПРУСКАТА МОНАРХИЯ.
За Хегел, пруската монархия е била най-доброто и справедливо държавно устройство, създадено някога от човешката цивилизация, че по добро нямало, няма и да има никога.
И ти си съгласна косвено с това, ако не и директно. Като ни съветваш "да станем смирени и покорни оптимисти",
тоест, примерни и покорни граждани на мутродържавата наша днешна, държавата на ББ и ЦЦ, на ГЕРБ и производните му. Навремето Хегел е учел немците тъкмо на това. За да са образцови поданици на пруската монархия.
Тогава какво искаш да ни кажеш, какво казваш с написаното от теб стихче.
цитирай
39. wonder - ok3223
27.10.2011 14:04
Пак си прочел само първия пласт, първия коментар и си хукнал да политизираш. ;)))
Малко Димчо Дебелянов, за да превключиш на по-нагорно небе:

"Живях в заключени простори,
в неумолима пустота,
и в мойта повест се повтори
на някой Люне повестта.
Скверниха нищи мойто знаме,
враг - мойта девствена земя,
а над мощта и гордостта ми
измамна слава се надсмя."
цитирай
40. wonder - findly - Самата истина!
27.10.2011 14:07
findly написа:
Много ми харесва как успяваш да хванеш
важните неща и да ги оплетеш в стихове.
Много е силно и въздействащо!
Усмихнат, вълшебен ден!


Хубаво е човек да опита вкуса на... щастие, знаене, радостно приемане на света е то чрез собствен поглед на вътре през всички и всичко. :)))
цитирай
41. wonder - hristo27
27.10.2011 14:10
Зависи какво за теб е "вожд" и дали приемаш вождизма като понятие способно на подвиг и в най-обикновеното месене на хляб, примерно.
Ако бяхме малко повече епикурейци щяхме да знаем, че поуката е в нас. ;)))
цитирай
42. wonder - tomich 34
27.10.2011 14:15
Хилиазмът на опустошението... може да роди всеки сценарий от тук насетне.
И всичко ще е вярно, защото с не-съзнатото шега не бива. ;)))
Доста често схватката на облаците обладава силата на бурята.
цитирай
43. wonder - kalin8
27.10.2011 14:16
Парите, парите...
Твърдо вярвам, че богатството не се измерва с количеството пари - то е състояние на Духа.
цитирай
44. wonder - osi4kata - Послание е.
27.10.2011 14:21
osi4kata написа:
Колко ли още послания трябва да отправим?

Здравей:)


А теб те целувам на всичките небета!
Какво ще кажеш за хората и вълците?
Черпя те с един шедьовър на Орлин Дянков, който винаги ми отключва гора от послания:

"Дървото яростно се мъчеше във опита си да проходи.
Доброто време бе отлъчено и заменено с пълноводие.
Анатема на всичко мирно! Светкавици чертаят бръчки
по злото чело на всемира. И само вятърът се пъчеше.
Стовари се като лавина върху гората ято птици,
а вдън земя шума проклинаха обезумелите къртици.
Проклятието трая дълго, а после, щом зъвърши всичко,
видях дървото как си тръгва, накуцвайки от непривичка."
цитирай
45. hristo27 - Зависи какво за теб е "вожд...
27.10.2011 15:11
wonder написа:
Зависи какво за теб е "вожд" и дали приемаш вождизма като понятие способно на подвиг и в най-обикновеното месене на хляб, примерно.
Ако бяхме малко повече епикурейци щяхме да знаем, че поуката е в нас. ;)))



За мен те не са били вождове. Самите те имаха манталитета на такива. По жалкото е, когато избереш един за сметка на друг и виждаш, че черното е станало светло черно. Не беше ли така 22 години?
цитирай
46. wonder - hristo27 - 45
27.10.2011 15:23
Нали това казвам - обезвождихме се. От царете насетне, очевидно.
Както наскоро ми припомниха Ницше: "Имаш ли своето защо? към живота, ще можеш да понесеш почти всяко как?”
цитирай
47. babaelenica - Каква дискусия :)
27.10.2011 20:54
Много обичаме да усложняваме простите неща.
Нямаме вождове (в смисъл добри и почтени хора), защото те не желаят да се омърсяват и да потъват в блатото.
Всички лица от плакатите са готови да забравят понятията чест, достойнство, неподкупност, служба на народа и пр.
Това означава, че всъщност нямаме никакъв избор.
Как тогава да ръкоположим незаслужилите?
И какво могат да направят те?
Изводите направете сами.
:)))
цитирай
48. wonder - babaelenica
27.10.2011 23:11
Според едно социологическо проучване - в световен мащаб - оптимистите са едва 20 %, което обрича останалите на тоталният им личен Избор да са песимисти и да си зареждат Ноосферата с негации.
Хората винаги са на Рубикон и от самите нас зависи дали ще изберем да успеем или ще се стъписваме пред несгодите.
Разбира се има Начин - какъв ли? - отговорът е смущаващ, но единствен: като спреш да бъдеш себе си, оставайки единствено Себе си!
Другото е пряка загуба на време и емоции. ;)))
цитирай
49. mileidi46 - Когато започнем да слушаме тиши...
30.10.2011 01:38
Когато започнем да слушаме тишината отвътре..
тогава може би,ще се ,,познаем"..
прегръдка,мила!
цитирай
50. wonder - mileidi46
30.10.2011 10:00
Сега сме тихи в изворните клади
и ромоли отвътре чаканата сила.
Обвиват ни мъгли в прегръдки хладни.
И причудливо ни целуват с милост.
Когато листопадно се въздигнем
и мечешкото слънце ни затули,
ще знаем, че един щурец ни стига,
за да сме сън в духовното избрулен.
цитирай
51. drd - Наляхте в душата ми ОЩЕ вяра и оптимизъм!
02.11.2011 10:37
wonder написа:
merlin68 написа:
"В нас са хляба и ножа." Абсолютно вярно, елементарно и може би затова неразбираемо за мнозина:)
Имаме "хляба" - природните ресурси и "ножа" - технологиите създадени от човешкия гении...обаче нямаме пари:)
Господ не ни е изоставил, ние сме го изоставили, той ни е дал това което е трябвало, той пари не ни е давал. Дал ни е съзидателна мисъл и ресурси, а ние искаме пари, е те парите не са от Бог. Когато разберем простата истина, че всичко се прави с труд, разум и ресурси, а не с пари, тогава и ножа и хляба ще заработят за нас:)


Еххх, как ми се ще да въдворим повсеместно и вездесъщо практики и програми за опериране от български негативизъм и усвояване на норми на поведение – релативни като задължение, но постоянни като функция.
Екология на Духа като начин на светоусещане и чувствопознание, пълноценността на личността – като форма на съществуване.

А стихотворението "Обезвождяване" приемам като ретроспекция, катализираща прехода към отношението - функция на еволюцията.
Толкова красиво описваш оная първична сила,с която се ражда всеки от нас,но е потъпкал дълбоко в себе си...Въздъхнах и се усмихнах, виждайки как тя трепти като пеперуда в шепите на дете, показващо я на света...:))))
Сега сме тихи в изворните клади
и ромоли отвътре чаканата сила.
Обвиват ни мъгли в прегръдки хладни.
И причудливо ни целуват с милост.
Когато листопадно се въздигнем
и мечешкото слънце ни затули,
ще знаем, че един щурец ни стига,
за да сме сън в духовното избрулен.
цитирай
52. shtaparov - Деветдесетият глас е от мен, за т...
03.11.2011 00:19
Деветдесетият глас е от мен,за таланта Ви!
цитирай
53. iulii - "Изостави ни Бога и сме п...
08.12.2011 11:25
"Изостави ни Бога
и сме племе без вождове."
А може би идва този, който ще изхвърли боклука! (-:
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15160393
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194007
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031