Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
21.05.2018 09:46 - Себеподобни
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 10286 Коментари: 13 Гласове:
38

Последна промяна: 21.05.2018 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да изговаряш елегантно дори и пошлия си хумор,
да пастриш всяка своя тайна в себеподобното безумие,
да изкусителстваш в безброя на концентричната си дивост
и ерудитството ти двойно да губи своята фалшивост. 

Да се родееш с естеството на времеядната си вяра,
която вън от божеството, те кара да се преповтаряш,
това е някак непонятно, сърцепреливащо до корен,
защото имаме обятия, готови за безкраен полет. 

Натрапените ни достойнства ще отшумят след своя диря.
Ще бъдем горди до покорство, недокатерили баира
на своите интимни Алпи, забили слог вдън небесата.
Ще сме изгубени и малки на любовта си сред гората.




Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Чудесно, предизвикващо сериозен размисъл, Wonder!
21.05.2018 10:16
Само ти можеш да изкажеш истината по този уникален начин.
Бъди жива и здрава и все такава!
цитирай
2. nedovolen - Величествено елегантно! Гората ...
21.05.2018 11:01
Величествено елегантно!
Гората е създадена 300 млн г. преди човека.
Кой е по-елегантен?

Не като във вица:
Русенец изпраща гаджето на гарата. От купето то вижда пръснати бели и червени рози.
-Мило, чирвенити от тебе ли са?
-И БЕЛИТИ са.
-Много, ама влака тръгва.
:)))

За настроение от мен.
цитирай
3. wonder - !!!:))) Чудесно, предизвикващо ...
21.05.2018 11:35
batogo написа:
!!!:))) Чудесно, предизвикващо сериозен размисъл, Wonder!
Само ти можеш да изкажеш истината по този уникален начин.
Бъди жива и здрава и все такава!


Благодаря!
Такава ще съм. :)))
Размислите са пътеки на духа, по които се стъпва във всички посоки, според избора ни човешки.
цитирай
4. wonder - Величествено елегантно!Гората ...
21.05.2018 11:37
nedovolen написа:
Величествено елегантно!
Гората е създадена 300 млн г. преди човека.


Гората е много неща, освен елегантна.
Напр. местообиталище на Божествената прана:)))
Мерси за настроението!
цитирай
5. lexparsy - Прекрасна изповед на житейски в...
21.05.2018 22:29
Прекрасна изповед на житейски войн, победил и примирил изкушенията, гордостта на достойнствата и времеядната си вяра, за да родее на свободен дух, достоен и готов за безкраен полет.
wonder написа:

Да се родееш с естеството на времеядната си вяра,
която вън от божеството, те кара да се преповтаряш,
това е някак непонятно, сърцепреливащо до корен,
защото имаме обятия, готови за безкраен полет.

Последната строфа най ми допада за послание.Лично мнение :-)

Комплименти и приятна вечер Wonder!
цитирай
6. wonder - Прекрасна изповед на житейски в...
21.05.2018 23:29
lexparsy написа:
Прекрасна изповед на житейски войн, победил и примирил изкушенията, гордостта на достойнствата и времеядната си вяра, за да родее на свободен дух, достоен и готов за безкраен полет.
wonder написа:

Да се родееш с естеството на времеядната си вяра,
която вън от божеството, те кара да се преповтаряш,
това е някак непонятно, сърцепреливащо до корен,
защото имаме обятия, готови за безкраен полет.

Последната строфа най ми допада за послание.Лично мнение :-)

Комплименти и приятна вечер Wonder!


Много благодаря за очарователния прочит!
Голямо сърце имаш ти и красива душа!
За мен само посланическата поезия е поезия.
Римуваното стихослагателство е просто занаятчийски каканиз.
По-важна от подредбата е идеята, осмисляща докосването на душата.
цитирай
7. vania23 - Дела, сложно е посланието ти.
23.05.2018 07:31
Всяко стихотворение е огледало, в което се оглежда читателят и вижда това, което той самия е. Дори и при по-прости послания, пак става същото. Не знам дали поне малко съм се доближила до това, което ти си имала предвид, но твоето стихотворение ми напомни за това мое стихотворение:

По пътя

В тълпа от най-различни хора
вървя по път утъпкан и широк.
И сива, делнична умора,
измъчва ме, щом няма връх висок.

Защото се оплитам в думи,
измислени от колективен ум,
във пръснати навред заблуди,
за да объркват със неясен шум.

Лъжа, дали не е безока,
застанала е сляпа най-отпред,
и дала грешната пососка
налага ни абсурден, странен ред.

Отдавна част съм от тълпата -
дори от малка я наричам "свят",
но само външно с нея слята
във мислите си се спасявам с бяг.

И в тях аз стръмното катеря,
а равното с тълпата става сън...
Тогава истински живея
във върхове, които всъщност съм.


цитирай
8. wonder - за djani
23.05.2018 10:29
Джани, вече изчезват два твои коментара, джанъм.
Но отговарям, както следва: всеки разбира само това, което сам може види в себе си и когато арсеналът от изразни средства на някой е по-ограничен от на друг, то първият често не разбира вторият и словото го обременява. Затова и анализът на чуждо творчество не е лъжица за всяка уста.
Иначе Душевните търсения са плод на Божествения код, с който всички се прераждаме на различни места, носейки потенциала си, опитностите и решимостта да се учим с отворено съзнание.
Един мъдрец беше казал, че силата на думите е най-страшното оръжие и ако говориш за някой лоши думи, ти вече си убиец и разплатата ще ти бъде потърсена по един или друг начин, затова е важно, важно, важно... да бъдем безгрешни в словото си, да имаме доброчестина и благородството да ни води в словолея. :)))
цитирай
9. wonder - Дела, сложно е посланието ти. Всяко ...
23.05.2018 10:42
vania23 написа:
Дела, сложно е посланието ти.
Всяко стихотворение е огледало, в което се оглежда читателят и вижда това, което той самия е. Дори и при по-прости послания, пак става същото. Не знам дали поне малко съм се доближила до това, което ти си имала предвид, но твоето стихотворение ми напомни за това мое стихотворение:

По пътя

В тълпа от най-различни хора
вървя по път утъпкан и широк.
И сива, делнична умора,
измъчва ме, щом няма връх висок.

Защото се оплитам в думи,
измислени от колективен ум,
във пръснати навред заблуди,
за да объркват със неясен шум.

Лъжа, дали не е безока,
застанала е сляпа най-отпред,
и дала грешната пососка
налага ни абсурден, странен ред.

Отдавна част съм от тълпата -
дори от малка я наричам "свят",
но само външно с нея слята
във мислите си се спасявам с бяг.

И в тях аз стръмното катеря,
а равното с тълпата става сън...
Тогава истински живея
във върхове, които всъщност съм.




Абсолютно вярно! :)))
Благодаря за хубавото и осмислящо стихотворение.
Истинският поет пише вдъхновенията си от Твореца, взирайки се навътре в себе си.
И в този връзка се сещам за един стих на Ани Безант от "Аватарите":

"Щом изгасне изконната правда
щом в света зацари безпорядък,
тогава аз - Единният, Върховният,
в човешко тяло се въплъщавам.

За да бъде спасено доброто,
за да бъде погубено злото,
за да се пази изконната правда,
във всяка епоха аз се явявам."
цитирай
10. vania23 - Така е.
23.05.2018 13:16
Не знаех, че е така, но някои стихове никога нямаше да ги напиша, ако Творецът не ми беше помогнал.
Преди се удивлявах на произведенията, създадени от Човека. Сега знам, че той не ги твори сам. Когато стане тихо, напълно тихо, стихът се появява. Да, само с твоите думи и само, както ти би ги казал, но... те не идват сами. Бог ги спуска "отгоре".
цитирай
11. wonder - Така е. Не знаех, че е така, но някои ...
23.05.2018 15:04
vania23 написа:
Така е.
Не знаех, че е така, но някои стихове никога нямаше да ги напиша, ако Творецът не ми беше помогнал.
Преди се удивлявах на произведенията, създадени от Човека. Сега знам, че той не ги твори сам. Когато стане тихо, напълно тихо, стихът се появява. Да, само с твоите думи и само, както ти би ги казал, но... те не идват сами. Бог ги спуска "отгоре".


Много ти се радвам!
Прегръщам Небето ти!
Винаги съм казвала, че Творецът е Един - там Горе, а всички ние - тук долу, сме различни негови проявления.
цитирай
12. alhimik1 - ...за безкраен полет, уондър ()
24.05.2018 05:22
wonder написа:
vania23 написа:
Така е.
Не знаех, че е така, но някои стихове никога нямаше да ги напиша, ако Творецът не ми беше помогнал.
Преди се удивлявах на произведенията, създадени от Човека. Сега знам, че той не ги твори сам. Когато стане тихо, напълно тихо, стихът се появява. Да, само с твоите думи и само, както ти би ги казал, но... те не идват сами. Бог ги спуска "отгоре".


Много ти се радвам!
Прегръщам Небето ти!
Винаги съм казвала, че Творецът е Един - там Горе, а всички ние - тук долу, сме различни негови проявления.


Но комент, чувствам се недостоен...(
цитирай
13. planinitenabulgaria - Размислите ми след постинга "Предизвикателството да си българин" ме подтикнаха да
29.05.2018 08:46
напиша и аз подобен постинг, http://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2018/05/07/trite-zlini.1607363. Може и сле този да напиша друг, защото съм чувствителен на тази тема.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15125179
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193732
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031