Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.03.2018 09:46 - Забелязвам
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 6810 Коментари: 32 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Забелязвам от известно време /май 5 г. ще станат вече/, че блогът е хванал две бълхи, чиято траектория е към раменете на гигантите /в интелектуален план/, но в подскоците нагоре ги отнася собствената им гравитация и те се разчекват по стените на безмерната си тъпота злословна. Знаем, че досадникът е човек, който ни лишава от блажената ни самота, без да ни предостави добра компания, но тези двамата хем страдат от логорея, хем искат да се изкъпят в каймак като се имат за пенкилерите блогови, хем досаждат с шизофренно постоянство, говорейки си сами от различни никове.  Но както казва Есенин:
"Усмири се душа, че до гуша  ти дойде нежелания свят. Вече никой звънчета не слуша,  уморените пътища спят."


Тагове:   забелязвам,


Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - ХА ХА ХА
23.03.2018 10:17
Добре казано.:)
цитирай
2. tera - Нещо не забелязваш точно:)
23.03.2018 10:22
Бълхите, както ги наричаш, се мултиплицират постоянно и не са само две. А и не са от 5 години бълхоносците, просто се сменят.
Както и да е - успяха да постигнат това, към което се стремяха - на нормалните хора да не им се пише тук.
Амин!

P.S. Констатации от преди 3 години:
http://tera.blog/drugi/2015/07/17/normalnite-hora-veche-ne-smeiat-da-pishat-tuk.1377031

цитирай
3. wonder - ХА ХА ХА Добре казано. :) ...
23.03.2018 10:31
krassko написа:
ХА ХА ХА
Добре казано.:)


Вярно е, че са нелепо-смешни. ;)))
цитирай
4. ezzel - Мда, ясно ми е кой е мъжкият от два...
23.03.2018 11:24
Мда, ясно ми е кой е мъжкият от двамата.
Един лудо влюбен в чучела компютърен гений, който
е вкарал в леглото си едно и си се коментира сам.
цитирай
5. wonder - Мда, ясно ми е кой е мъжкият от два...
23.03.2018 12:22
ezzel написа:
Мда, ясно ми е кой е мъжкият от двамата.
Един лудо влюбен в чучела компютърен гений, който
е вкарал в леглото си едно и си се коментира сам.


А ти щастливееш ли като пишеш минуси - и на мен, и на него, и на другите? Даже вчера и на Сократ си се разписал. ;)))
цитирай
6. wonder - Нещо не забелязваш точно:) Б...
23.03.2018 12:33
tera написа:
Нещо не забелязваш точно:)
Бълхите, както ги наричаш, се мултиплицират постоянно и не са само две. А и не са от 5 години бълхоносците, просто се сменят.
Както и да е - успяха да постигнат това, към което се стремяха - на нормалните хора да не им се пише тук.
Амин!

P.S. Констатации от преди 3 години:
http://tera/drugi/2015/07/17/normalnite-hora-veche-ne-smeiat-da-pishat-tuk.1377031



Хм, ами много ми е толерантно окото и някак скучните хора ми минават по периферията на вникването. ;)))
Копирам по-долу целия ти постинг като кратко и ясно послание с известни адресати. Не, че ще разберат... те са си рожби на Ефектът на Дънинг-Крюгер и са в дъното на оная Библейска реплика: "Господи, прости му, то не зднае какво прави!"
Ето и твоя текст:
"Констатирам го с голяма жалост!

Това място дотолкова се изперка, чееееее.... нямам думи просто!

От доста време прилича повече на психиатрична клиника, отколкото от блог за свободно творчество.

Понеже от доста време съм тук, въпреки че не съм от началото на блога, имам доста наблюдения.

Лудницата започна според мен от манията за копирани постове, която не е спряла и досега, но успя да опорочи блога като някакво копи-пействане на "новини" от разни жълти сайтове.

После се появиха група изтрещели люди, помпани от един луд комплексар с фараонски ник. И след това се пръкна и Гоговата одисея, тиражирана и до ден днешен от Джулка, която е кандидат за Най-Върлата Луда на този блог.

И жалката равносметка в случая е, че всичките тези никове (не казвам люде, защото май всичко човешко им е чуждо), успяха напълно да скапят ситуацията и да превърнат блога в гробище. Преди имаше всякакви измекяри, не ги назовавам, защото много време ще отнеме, които положиха всички усилия да го превърнат в блато. Но от блато до гробище успяха да го докарат тези последните.

В крайна сметка резултатът е виден.

Дори и да ми се иска вече нещо да напиша, със сигурност няма да го направя тук.

Всичко добро!"
цитирай
7. ezzel - Има някакво вопиющо недоразуме...
23.03.2018 12:45
Има някакво вопиющо недоразумение.
Аз не знам какво е това минус и никога не съм го използвал.
Само знам, че всеки, който ежедневно бълва боклуци, и всеки, който помпи същия и трие коментарите в блога му, са чучела.
цитирай
8. tae - Да си прост не е беда, но да парадираш ...
23.03.2018 12:49
Да си прост не е беда, но да парадираш с това е виц. ;)
Четох в блога на авангарди, че едната бълха била видяла "Пиета" на Микеланджело в Нотр Дам. No comment!

"Ефектът на Дънинг-Крюгер е когнитивна склонност, при която неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, поради което погрешно оценяват способностите си много по-високо от средното. Тази склонност се приписва на метакогнитивната неспособност на неквалифицирания да разпознава грешките си.
Действителната компетентност, от своя страна, може да отслаби самочувствието, тъй като компетентните личности могат погрешно да допускат, че другите хора са носители на равностойно на тяхното разбиране или познание. Както заключават Дейвид Дънинг и Джъстин Крюгер, „погрешната оценка на некомпетентните произтича от грешка относно самия себе си, докато погрешната оценка на високо компетентните произтича от грешка относно другите".
цитирай
9. wonder - Има някакво вопиющо недоразуме...
23.03.2018 12:51
ezzel написа:
Има някакво вопиющо недоразумение.
Аз не знам какво е това минус и никога не съм го използвал.
Само знам, че всеки, който ежедневно бълва боклуци, и всеки, който помпи същия и трие коментарите в блога му, са чучела.


Възможно е.
цитирай
10. wonder - Да си прост не е беда, но да парадираш ...
23.03.2018 12:54
tae написа:
Да си прост не е беда, но да парадираш с това е виц. ;)
Четох в блога на авангарди, че едната бълха била видяла "Пиета" на Микеланджело в Нотр Дам. No comment!

"Ефектът на Дънинг-Крюгер е когнитивна склонност, при която неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, поради което погрешно оценяват способностите си много по-високо от средното. Тази склонност се приписва на метакогнитивната неспособност на неквалифицирания да разпознава грешките си.
Действителната компетентност, от своя страна, може да отслаби самочувствието, тъй като компетентните личности могат погрешно да допускат, че другите хора са носители на равностойно на тяхното разбиране или познание. Както заключават Дейвид Дънинг и Джъстин Крюгер, „погрешната оценка на некомпетентните произтича от грешка относно самия себе си, докато погрешната оценка на високо компетентните произтича от грешка относно другите".


Не само прост, а и простак. И то войнстващ простак.
Има да речем, простаци с дебелашко чувство за хумор, които обаче са склонни на самоирония, което пък компенсира донейде недоимъците им откъмто култура. Но онези войнстващи простаци, оперирани от умения за самооценка, са мъртви души пар екселанс.
цитирай
11. kliomba - Разподскачала си бълхите и възб...
23.03.2018 17:11
Разподскачала си бълхите и възбудени от гърч лъжат, мажат, плюват, чак се запенват. ;
Утре пак хубав ден.Усмивки бе.
цитирай
12. wonder - Разподскачала си бълхите и възб...
23.03.2018 17:15
kliomba написа:
Разподскачала си бълхите и възбудени от гърч лъжат, мажат, плюват, чак се запенват. ;
Утре пак хубав ден.Усмивки бе.


А на теб един Муджи, който следвам:
"Не се подценявай и не се надценявай. Не казвай, кой си, защото дори това не знаеш. Остани пуст – без отъждествяване и намерения. Остани в тишина. Позволи на Истината да ти покаже, кой си."
цитирай
13. merlin68 - От гениалността до лудостта има ...
23.03.2018 19:54
От гениалността до лудостта има само една крачка.
Сигурно затова, тук някои луди си мислят, че са гении.
цитирай
14. shambala - .
23.03.2018 20:33
Да, има няколко срамни въшки в блога, истина е.

Не искам да клюкарствам, ама ти разбра ли, че някакъв инженер щял да ходи в офиса на блог.бг заради тебе и щял да ти свършва рая? ;)))
цитирай
15. wonder - Да, има няколко срамни въшки в бл...
23.03.2018 21:23
shambala написа:
Да, има няколко срамни въшки в блога, истина е.

Не искам да клюкарствам, ама ти разбра ли, че някакъв инженер щял да ходи в офиса на блог.бг заради тебе и щял да ти свършва рая? ;)))


Аууу, а защо ще си прави този безмислен труд? ;)))
Да не говориш за един звезден блогър, в чиито блог не съм влизала никога, не съм досаждала с коментари, не се интересувам от темите му и който не обсъждам, а той в същото време не спира да обсъжда и клевети личността ми, дава непоискано мнение за творчеството ми и сее обидни квалификации по мой адрес доста по-често отколкото е допустимо?
цитирай
16. wonder - От гениалността до лудостта има ...
23.03.2018 21:24
merlin68 написа:
От гениалността до лудостта има само една крачка.
Сигурно затова, тук някои луди си мислят, че са гении.


Гениална мисъл, произнесена от Никос Казандзакис.
Доказателствата са навсякъде. ;)))
цитирай
17. shambala - .
24.03.2018 09:28
wonder написа:

Да не говориш за един звезден блогър, в чиито блог не съм влизала никога, не съм досаждала с коментари, не се интересувам от темите му и който не обсъждам, а той в същото време не спира да обсъжда и клевети личността ми, дава непоискано мнение за творчеството ми и сее обидни квалификации по мой адрес доста по-често отколкото е допустимо?


Ми може и той да е да ти кажа. Сега квичи, защото си му изтрила коментар и е намислил да те накара горчиво да съжаляваш ;)))
цитирай
18. apostapostoloff - Не се ебавайте с човека, защото
24.03.2018 09:34
той доставя на Премиера рициново масло. (Дали пък това не е най- грандиозната му тъпня?...)
цитирай
19. karamelita - Прекалено много внимание обръщаме ...
24.03.2018 09:45
Прекалено много внимание обръщаме на хора,които не го заслужават,те за това и лаят,за да соечелят внимание по друг начин,тъй като нямат таланти ,а и са простаци.Вие имате талант,стойностна и интересна сте,всички го виждат и на брътвежите им гледат с погнуса и отвращение,казват завиждат и злобеят,не друго.Има обаче един проблем с това непрекъснато лельисване и бабосване,младите читатели няма да им е интересно да седят в бабешко злобно сборище и въобще ще си отидат,ще им стане тъпо ако си търсят свалки.Някаква си баба ,луда,но с претенции за свалки с мъже се развилняла да обижда поети и писатели и да се показва гола без капка срам! Бе подмини я и толкова.Тук са автори,кой с каквото може да се изяви,много е просташко да се говори непрекъснато за баби и дядовци.Доказано е,че повечето поети съзряват след 50 години,събират повече мъдрост и умения както в повечето професии,неуместно е да се говори,че старостта е минус за творчеството,напротив,тя е плюс!
цитирай
20. inel379 - От много време с толерантни намеци срещу блатни навлеци.
24.03.2018 09:47
Войнстващи простаци с маски
като на същи маскен бал,
които все по-дебелашки
превръщат го във грозен карнавал.
Все тъй нахално си битуват,
като злобничко за другите хортуват.
Толкоз могат и това е ясно.
В душите им за другото е тясно.
Чудя се само какво ги зарежда с толкова пошлост.
Замърсяването на блоговото пространство
изгони много свестни хора.
Докога така ще я караме.
цитирай
21. wonder - Да не говориш за един звезден б...
24.03.2018 10:00
shambala написа:
wonder написа:

Да не говориш за един звезден блогър, в чиито блог не съм влизала никога, не съм досаждала с коментари, не се интересувам от темите му и който не обсъждам, а той в същото време не спира да обсъжда и клевети личността ми, дава непоискано мнение за творчеството ми и сее обидни квалификации по мой адрес доста по-често отколкото е допустимо?


Ми може и той да е да ти кажа. Сега квичи, защото си му изтрила коментар и е намислил да те накара горчиво да съжаляваш ;)))


В интерес на истината му изтрих коментарите без да ги чета. Заради неговото непредизвиквано неуважение към мен, за което му дължа подобаваща взаимност.
Не харесвам злословниците и нямам намерение да общувам с подобни. Ценя думите. Дълбоко вярвам, че злобата не кореспондира с откровеността и не я заслужава.
цитирай
22. wonder - Не се ебавайте с човека, защото ...
24.03.2018 10:01
apostapostoloff написа:
Не се ебавайте с човека, защото
той доставя на Премиера рициново масло. (Дали пък това не е най- грандиозната му тъпня?...)


Кой човек?
цитирай
23. wonder - Прекалено много внимание обръщаме ...
24.03.2018 10:02
karamelita написа:
Прекалено много внимание обръщаме на хора,които не го заслужават,те за това и лаят,за да соечелят внимание по друг начин,тъй като нямат таланти ,а и са простаци.Вие имате талант,стойностна и интересна сте,всички го виждат и на брътвежите им гледат с погнуса и отвращение,казват завиждат и злобеят,не друго.Има обаче един проблем с това непрекъснато лельисване и бабосване,младите читатели няма да им е интересно да седят в бабешко злобно сборище и въобще ще си отидат,ще им стане тъпо ако си търсят свалки.Някаква си баба ,луда,но с претенции за свалки с мъже се развилняла да обижда поети и писатели и да се показва гола без капка срам! Бе подмини я и толкова.Тук са автори,кой с каквото може да се изяви,много е просташко да се говори непрекъснато за баби и дядовци.Доказано е,че повечето поети съзряват след 50 години,събират повече мъдрост и умения както в повечето професии,неуместно е да се говори,че старостта е минус за творчеството,напротив,тя е плюс!


Така е. Напъло си права. ;)))
цитирай
24. wonder - От много време с толерантни намеци ...
24.03.2018 10:03
inel379 написа:
От много време с толерантни намеци срещу блатни навлеци.
Войнстващи простаци с маски
като на същи маскен бал,
които все по-дебелашки
превръщат го във грозен карнавал.
Все тъй нахално си битуват,
като злобничко за другите хортуват.
Толкоз могат и това е ясно.
В душите им за другото е тясно.
Чудя се само какво ги зарежда с толкова пошлост.
Замърсяването на блоговото пространство
изгони много свестни хора.
Докога така ще я караме.


Чак ми е мъчно за троловете от едно време.
Бяха направо културтрегери в сравнение със сегашните.
Или времената се менят, а керванът си е същият? ;)))

Инел, ти си най-добрият барометър за блога:

"Все тъй нахално си битуват,
като злобничко за другите хортуват.
Толкоз могат и това е ясно.
В душите им за другото е тясно."
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, Уондър!
24.03.2018 15:42
Критиката е изкуство, има си и правила!
В България всеки смята ,че става за критик? И пъдарят може да критикува царя!
Обяснявал съм на такива:
Критиката ,като мнение,трябва да е първо поискана! Не може да се прави зад гърба на автора! без негово знание, а и съгласие!
И не на последно място, критикът трябва да е компетентен в тази област, да е оторизиран, а не на принципа, че я прави, защото е компетентен по всичко?
Но в България вместо работари има критикари! Разликата им от истинските критици е в това ,че са злобари!
И това е обяснявано на неразбиращите и нямащи право, вследствие на това да критикуват:
Че критиката не е оплюване, в една редовна критика винаги се отбелязват достоинствата на обекта и! И едва след това се маркират пропуски, но не за да се очерни авторът, а ако той намери за уместно, да се коригира!
И нещо друго, критикуваният винаги има право на отговор!
Така стоят нещата с редовната, стойностната критика
Другото е завистливо злобарство!

Хубав ден!
цитирай
26. wonder - Здравей, Уондър! Критиката е ...
24.03.2018 16:10
leonleonovpom2 написа:
Здравей, Уондър!
Критиката е изкуство, има си и правила!
В България всеки смята ,че става за критик? И пъдарят може да критикува царя!
Обяснявал съм на такива:
Критиката ,като мнение,трябва да е първо поискана! Не може да се прави зад гърба на автора! без негово знание, а и съгласие!
И не на последно място, критикът трябва да е компетентен в тази област, да е оторизиран, а не на принципа, че я прави, защото е компетентен по всичко?
Но в България вместо работари има критикари! Разликата им от истинските критици е в това ,че са злобари!
И това е обяснявано на неразбиращите и нямащи право, вследствие на това да критикуват:
Че критиката не е оплюване, в една редовна критика винаги се отбелязват достоинствата на обекта и! И едва след това се маркират пропуски, но не за да се очерни авторът, а ако той намери за уместно, да се коригира!
И нещо друго, критикуваният винаги има право на отговор!
Така стоят нещата с редовната, стойностната критика
Другото е завистливо злобарство!

Хубав ден!


Факт! ;)))
Критиката е носител на добра провокация и изисква култура на поведението.
Хубава вечер и на теб!

цитирай
27. avangardi - Да беше питала?
24.03.2018 21:04
wonder написа:
tae написа:
Да си прост не е беда, но да парадираш с това е виц. ;)
Четох в блога на авангарди, че едната бълха била видяла "Пиета" на Микеланджело в Нотр Дам. No comment!

"Ефектът на Дънинг-Крюгер е когнитивна склонност, при която неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, поради което погрешно оценяват способностите си много по-високо от средното. Тази склонност се приписва на метакогнитивната неспособност на неквалифицирания да разпознава грешките си.
Действителната компетентност, от своя страна, може да отслаби самочувствието, тъй като компетентните личности могат погрешно да допускат, че другите хора са носители на равностойно на тяхното разбиране или познание. Както заключават Дейвид Дънинг и Джъстин Крюгер, „погрешната оценка на некомпетентните произтича от грешка относно самия себе си, докато погрешната оценка на високо компетентните произтича от грешка относно другите".


Не само прост, а и простак. И то войнстващ простак.
Има да речем, простаци с дебелашко чувство за хумор, които обаче са склонни на самоирония, което пък компенсира донейде недоимъците им откъмто култура. Но онези войнстващи простаци, оперирани от умения за самооценка, са мъртви души пар екселанс.

цитирай
28. tikoev - Това е то еманацията: "Не само ...
24.03.2018 22:17
Това е то еманацията: "Не само прост, а и простак. И то войнстващ простак." Точно.
цитирай
29. wonder - Да си прост не е беда, но да парадираш ...
25.03.2018 01:36
avangardi написа:
wonder написа:
tae написа:
Да си прост не е беда, но да парадираш с това е виц. ;)
Четох в блога на авангарди, че едната бълха била видяла "Пиета" на Микеланджело в Нотр Дам. No comment!

"Ефектът на Дънинг-Крюгер е когнитивна склонност, при която неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, поради което погрешно оценяват способностите си много по-високо от средното. Тази склонност се приписва на метакогнитивната неспособност на неквалифицирания да разпознава грешките си.
Действителната компетентност, от своя страна, може да отслаби самочувствието, тъй като компетентните личности могат погрешно да допускат, че другите хора са носители на равностойно на тяхното разбиране или познание. Както заключават Дейвид Дънинг и Джъстин Крюгер, „погрешната оценка на некомпетентните произтича от грешка относно самия себе си, докато погрешната оценка на високо компетентните произтича от грешка относно другите".


Не само прост, а и простак. И то войнстващ простак.
Има да речем, простаци с дебелашко чувство за хумор, които обаче са склонни на самоирония, което пък компенсира донейде недоимъците им откъмто култура. Но онези войнстващи простаци, оперирани от умения за самооценка, са мъртви души пар екселанс.



"Contra impudentem stulta est nimia ingenuitas."
цитирай
30. wonder - Това е то еманацията: "Не само ...
25.03.2018 01:55
tikoev написа:
Това е то еманацията: "Не само прост, а и простак. И то войнстващ простак." Точно.


Де да градираха в обратна посока.
цитирай
31. planinitenabulgaria - Един призрак броди над Европа, признакът на популизма!
25.03.2018 10:02
В превод тази дума означава демагогия, но отнесен към във времето, смисълът е друг - опростачване. Точно това отвратително нещо доведе и до агресивната простащина, която виждаме навсякъде. Агресивната простащина не понася нищо духовно, тя е с материални измерения, тя е против всички духовни хора с ценностна система. Популизмът /б. м. простащината/ е фундаментът, върху който са построени цели държави. Други, в които хората са били облигатно опростачени или са се опростачили сами търсят, искат опростачването, изявяват се по неговите норми.
Времето, а също и тези, които са във времето, се променят много бързо. Поколенията с десет години празлика са вече съвсем различни, те дори не могат да "мелят" пълноценно помежду си, обиждат се.
По този път на "развитие", по който е поел опростачващия се свят мисля, че духовните хора нямат шанс в борбата срещу опростачените, които наричам още приматизираните или приматизиралите се. За духовните хора остава едно друго, тясно пространство от елитарни личности, съхранили ценностнатата си система, не ползващи магии и вълшебни заклинания, не цитиращи броя на кредитните карти, с които рзполагат, осъзнаващи ценностите по земния си път.
Директният сблъсък между духовните хора и жертвите на популизма, опростачените с агресивни изяви, до нищо добро за първите няма да доведе.
А вторите да заприличат на първите - това няма как да се случи!
цитирай
32. wonder - Един призрак броди над Европа, п...
25.03.2018 10:41
planinitenabulgaria написа:
Един призрак броди над Европа, признакът на популизма!
В превод тази дума означава демагогия, но отнесен към във времето, смисълът е друг - опростачване. Точно това отвратително нещо доведе и до агресивната простащина, която виждаме навсякъде. Агресивната простащина не понася нищо духовно, тя е с материални измерения, тя е против всички духовни хора с ценностна система. Популизмът /б. м. простащината/ е фундаментът, върху който са построени цели държави. Други, в които хората са били облигатно опростачени или са се опростачили сами търсят, искат опростачването, изявяват се по неговите норми.
Времето, а също и тези, които са във времето, се променят много бързо. Поколенията с десет години празлика са вече съвсем различни, те дори не могат да "мелят" пълноценно помежду си, обиждат се.
По този път на "развитие", по който е поел опростачващия се свят мисля, че духовните хора нямат шанс в борбата срещу опростачените, които наричам още приматизираните или приматизиралите се. За духовните хора остава едно друго, тясно пространство от елитарни личности, съхранили ценностнатата си система, не ползващи магии и вълшебни заклинания, не цитиращи броя на кредитните карти, с които рзполагат, осъзнаващи ценностите по земния си път.
Директният сблъсък между духовните хора и жертвите на популизма, опростачените с агресивни изяви, до нищо добро за първите няма да доведе.
А вторите да заприличат на първите - това няма как да се случи!


Еее, Коста, много отчайващ сценарий. А аз съм оптимист по природа и вярвам, че злото е нееволюирало добро, поради отсъствие на Бог в този му момент. Човек може да се промени в добрия смисъл с едно щракване на пръсти, стига да го поиска.
Въпрос на избор е... какъв да си и да не си, какво да говориш, чувстваш, мислиш, правиш, приемаш, надграждаш в себе си.
Истината е, че няма добро и зло, защото светът е недуален. Има и няма присъствие на Божествената любов, на семейната любов, приятелската, синовната...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15163373
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194009
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031