Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
13.05.2015 01:09 - Сън за след любов
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 6920 Коментари: 26 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Простреля моята единственост
през дулото на романтичното.
Огньовете ми са изстинали.
Попътьом ставам ти привичка.
Когато спреш да ме обичаш
ще легна в скута на гората.
Дърветата ще са различни
в прегръдките на моя вятър.
Ще пеят птици, аз ще плача
до свечерена дъждовитост.
Ще бъдеш сън полупрозрачен
в очите ми от упоритост
да бъда твоя и когато
отдавна ще си спрял зад хълма.
Навярно вън ще бъде лято,
в сънят ти любовта погълнал.




Гласувай:
53



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dinkov - Динков
13.05.2015 01:51
Романтика, страст,любов,
не е привичка, не е лъжа,
сърцето кърви,
праща искри,
огън разгаря,
гори, гори, гори...

Птиците пеят,
аз летя,
отзад зад хълма,
над теб кръжа,
не съм прозрачен,
това е моята душа.

Аз съм твоето лято,
макар и късно в нощта,
в прегръдките на вятъра,
махам с крила,
не се страхувай да обичаш,
за какво е живота, ако няма мечта.

Ицко

Пак се развихрих :). Ами какво да правя по това време. А май трябва да лягам да спя. Е па няма как. Утре, т.е. днес трябва да се работи. А бе прозаични неща...
Лека нощ.Поздрав.
Ицко



цитирай
2. wonder - Романтика, страст, любов, не е п...
13.05.2015 08:20
dinkov написа:
Романтика, страст,любов,
не е привичка, не е лъжа,
сърцето кърви,
праща искри,
огън разгаря,
гори, гори, гори...

Птиците пеят,
аз летя,
отзад зад хълма,
над теб кръжа,
не съм прозрачен,
това е моята душа.

Аз съм твоето лято,
макар и късно в нощта,
в прегръдките на вятъра,
махам с крила,
не се страхувай да обичаш,
за какво е живота, ако няма мечта.

Ицко

Пак се развихрих :). Ами какво да правя по това време. А май трябва да лягам да спя. Е па няма как. Утре, т.е. днес трябва да се работи. А бе прозаични неща...
Лека нощ.Поздрав.
Ицко





Вихри се, Ицко. Що пък не. Я виж как танцувално ти се получава... ;)))

https://www.youtube.com/watch?v=6lAKlYTQVKY
цитирай
3. stela50 - Красота, нежност, сила... прекрасен стих !
13.05.2015 09:57
поезия и музика...
Хубав ден, Дела !
цитирай
4. wonder - Красота, нежност, сила. . . пре...
13.05.2015 11:24
stela50 написа:
Красота, нежност, сила... прекрасен стих !
поезия и музика...
Хубав ден, Дела !


Невероятно е това танго, нали? ;)))
Колкото е невероятно-красива и любовта.
Благодаря, Таня!

С "Пор уна кабеса": http://www.vbox7.com/play:958297e5db
цитирай
5. wonder - Делла Раева, ти си ми в любими и то от ...
13.05.2015 16:26
kushel написа:
Делла Раева, ти си ми в любими и то от години. Никога не съм проявявал и най-малка злоба и заяждане към теб и не разбирам какво толкова те дразни. Зная, че няма да пуснеш коментара ми, затова той се явява нещо като лично писмо. Това, което писах е съвсем откровено. Наистина смятам така. Твоите стихове имат добра идея но са изказани по такъв претенциозен начин, че си остават за много тесен кръг хора, а може би само за теб. А биха могли да бъдат като ранното ти творчество, което е прекрасно. Нито ще ти досаждам, нито ми е интересно да се заяждам с теб, просто си казвам каквото мисля. Извинявай. Спирам.


Абе, Кушел, не ме дразниш, но се изказваш като "Шекспир" в латентно състояние, сякаш си корифей яхнал раменете на гигантите. И непременно искаш да бъдеш чут, без оглед на това, че не си никакъв критерий за творчеството ми и за чието и да било друго творчество.
Пускам коментара ти, получаваш отговора ми и няма нужда да обобщаваш, етикираш и прочие от своята камбанария. Тя нито е моята, нито на читателите ми. От своя страна мога да ти покажа само това:
http://dobromirdimitrov.blog.bg/tq-i-toi/2015/05/13/pay-it-forward.1361036
цитирай
6. wonder - още нещо към Кушел
13.05.2015 16:29
И не ми изопачавай името. Станков поне го произнася правилно, при все, че и той не е много умен. Обаче върви към подобрение. Държи се като агресивно дете в 4-ти клас, докато ти си още в Детската градина.

А това, че съм ти в "любимите блогове" е обезпокоително и сигурно е отскоро. ;(((
цитирай
7. faktifakti - малцина могат да сътворяват възвишена поезия.
13.05.2015 16:47
избрани могат да я смелят, а чистите душевно - да не завиждат.
поздрав :)
цитирай
8. wonder - малцина могат да сътворяват въ...
13.05.2015 17:12
faktifakti написа:
малцина могат да сътворяват възвишена поезия.
избрани могат да я смелят, а чистите душевно - да не завиждат.
поздрав :)


Даа, Ева, така е! Духовна еволюция... се нарича описаното от теб, но… всеки със своето си Дао Дъ Дзин /Път и Постигане/. Да си дегустатор на собствения си оцет има смисъл само когато не го избълваш към другите, а го приемаш с усмивка и го трансформираш в себе си… без да се вкисваш. ;)))

https://www.youtube.com/watch?v=phEDBKT3OM8
цитирай
9. apostapostoloff - След любов, демек, след изцъкването
13.05.2015 17:38
мъжът трябва да се измие, за да не изцапа чаршафите. Трябва да се подмие и жената. Със същата цел.
цитирай
10. hel - Много е обезпокояващо да усещаш, че ...
13.05.2015 17:58
Много е обезпокояващо да усещаш, че ставаш привичка. Трябва завой за разнообразие и пренареждане! :)

Стихотворението е прекрасно!

Поздрав!
цитирай
11. wonder - След любов, демек, след изцъква...
13.05.2015 18:02
apostapostoloff написа:
След любов, демек, след изцъкването
мъжът трябва да се измие, за да не изцапа чаршафите. Трябва да се подмие и жената. Със същата цел.


Апостолоффф, човек да не си остави блога без модерация и веднага си тряснал някаква своя тау-конфигурация. Да не ти е пострадала от квадраТура... хигиената?
И ми кажи къде ти се намира Хирон и в коя планета ти е Главата на дракона? ;)))))
цитирай
12. wonder - Много е обезпокояващо да усещаш, че ...
13.05.2015 18:07
hel написа:
Много е обезпокояващо да усещаш, че ставаш привичка. Трябва завой за разнообразие и пренареждане! :)

Стихотворението е прекрасно!

Поздрав!


Мерси!
А за привичките… права си, ама и аз имам категорично и непроменимо мнение. ;)))
Ето го:

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2007/04/21/sydbata-na-dushite.62768
цитирай
13. vishnichka - Не разбирам наистина тази полемика за твоя изказ,
13.05.2015 19:42
на всеки правото е свободата да облича душата в поезия. Аз всеки път виждам в този блог една красива огърлица от стихове да блести, най-топли поздравления за което...
цитирай
14. wonder - Не разбирам наистина тази полемика ...
13.05.2015 21:13
vishnichka написа:
Не разбирам наистина тази полемика за твоя изказ,
на всеки правото е свободата да облича душата в поезия. Аз всеки път виждам в този блог една красива огърлица от стихове да блести, най-топли поздравления за което...


ХахаххАх…Виши, всеки вижда само това, което разбира. А хората даващи оценки и квалификации другиму, обикновено сами са недооценени.
Благодаря!

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2012/11/12/smiriavam-se.1019403
цитирай
15. sestra - Дърветата винаги
13.05.2015 22:37
са различни, учителите. И тази тоналност ти отива.
цитирай
16. panazea - Все едно вятърът ми говори ! Аз обичам вятъра !
13.05.2015 23:28
Като чета стиховете , ме обхваща кроткост и покорност , пред съдбата .
цитирай
17. wonder - Дърветата винаги са различни, ...
14.05.2015 00:48
sestra написа:
Дърветата винаги
са различни, учителите. И тази тоналност ти отива.


Благодаря!
Красива е мисълта ти за дърветата-учители. Стожерите на Пътя. Житейският. Не случайно вселената е изобразена като Дъб, а дъбът като символ на Бог Перун, който пък е богът на мълниите. Дори Дървото на живота символизира Божият кръст и... спирам, че както всичко е свързано с Всичко, мога да стигна до нишката на Ариадна и до това колко си обичам минотавъра. ;)))
цитирай
18. wonder - Все едно вятърът ми говори ! Аз об...
14.05.2015 00:52
panazea написа:
Все едно вятърът ми говори ! Аз обичам вятъра !
Като чета стиховете , ме обхваща кроткост и покорност , пред съдбата .


Това осмисля. Благодаря!
Моят приятел вятъра...

Ветре бурен, страстен, мой,
пак пося в косите бури,
пак отвя далеч покоя
и душата ми обрули.
Ветре, в теб ме приюти
с халите ти да танцувам.
Влез през двете ми очи,
мой любими, мой жадуван.
цитирай
19. sestra - О, да,
14.05.2015 09:08
wonder написа:
sestra написа:
Дърветата винаги
са различни, учителите. И тази тоналност ти отива.


Благодаря, Стани!
Красива е мисълта ти за дърветата-учители. Стожерите на Пътя. Житейският. Не случайно вселената е изобразена като Дъб, а дъбът като символ на Бог Перун, който пък е богът на мълниите. Дори Дървото на живота символизира Божият кръст и... спирам, че както всичко е свързано с Всичко, мога да стигна до нишката на Ариадна и до това колко си обичам минотавъра. ;)))


животните са като нас, а ние сме като дърветата! Обичаш си Минотавъра?... Ах, ти ли си била тази, дето все къса нишките на Ариадна?! ;)
цитирай
20. wonder - О, да, животните са като нас, а ние ...
14.05.2015 14:25
sestra написа:
О, да,
животните са като нас, а ние сме като дърветата! Обичаш си Минотавъра?... Ах, ти ли си била тази, дето все къса нишките на Ариадна?! ;)


Е, как... съмняваш ли се? ;))))))))))))))

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/12/01/voda-ojivena-ot-ogyn.643312
цитирай
21. tomich - Нищо и никой не е извън Времето...
14.05.2015 14:26
"Простреля моята единственост
през дулото на романтичното.
Огньовете ми са изстинали.
Попътьом ставам ти привичка.
Когато спреш да ме обичаш
ще легна в скута на гората."

Нищо и никой не е извън Времето...

"Да бъдеш или не!" Не знам защо ми хрумна крилатата фраза на Хамлет. Може би защото именно във времето преживяваме радости и скърби, любов и разочарование, хвалебствия и обиди, вярност и предателство.Те предизвикват синусоидни колебания на разума, които ни подтикват да направим един от двата взаимно изключващи се избора: да се примирим със съдбата си или да се противопоставяме на капризите й, защитавайки позиции, подвластни на времето... Мисля, че има още един избор: Просто трябва да се следва нишката на Ариадна в лабиринта на живота... Онази пътеводна нишка, изтъкана от любов и доброта.
Дела, всичките ти стихове са прекрасни! Защото от тях бликат любов и мъдрост. Те трябва не просто да се четат, но и да се осмислят и премислят, за да се разбират, тъй като всяка мъдрост най-често е изстрадано дълбоко преживяване на човешкия интелект...
цитирай
22. wonder - Нищо и никой не е извън Времето. . . ...
14.05.2015 14:48
tomich написа:
Нищо и никой не е извън Времето...
"Простреля моята единственост
през дулото на романтичното.
Огньовете ми са изстинали.
Попътьом ставам ти привичка.
Когато спреш да ме обичаш
ще легна в скута на гората."

Нищо и никой не е извън Времето...

"Да бъдеш или не!" Не знам защо ми хрумна крилатата фраза на Хамлет. Може би защото именно във времето преживяваме радости и скърби, любов и разочарование, хвалебствия и обиди, вярност и предателство.Те предизвикват синусоидни колебания на разума, които ни подтикват да направим един от двата взаимно изключващи се избора: да се примирим със съдбата си или да се противопоставяме на капризите й, защитавайки позиции, подвластни на времето... Мисля, че има още един избор: Просто трябва да се следва нишката на Ариадна в лабиринта на живота... Онази пътеводна нишка, изтъкана от любов и доброта.
Дела, всичките ти стихове са прекрасни! Защото от тях бликат любов и мъдрост. Те трябва не просто да се четат, но и да се осмислят и премислят, за да се разбират, тъй като всяка мъдрост най-често е изстрадано дълбоко преживяване на човешкия интелект...


Така е... Любовта е единственото ни имане, но малко хора я могат, а още по-малко я живеят. Мен тя ме живее. И ако я нямаме е без значение какво друго имаме.
Виж сега в тази връзка какви хубави мисли на Ромен Гари ще ти наподарявам:

"Любовта е единственото имане, което нараства заедно с разточителството. Колкото повече давате, толкова повече ви остава."
"Ами на шейсет, когато остарея? Какво ще стане?
- Искаш да кажеш коремът, гърдите, задникът, тия неща ли?
-Ами да. Страх да те хване, не е ли така?
- Не е така.
-Как не е така? А когато стана стара чанта?
-Няма стари чанти, това са истории без любов."

цитирай
23. monaliza121 - Здлавей, Дела!
17.05.2015 14:20
Изстиналите огньове винаги са придружени от прИвичка.
И аз ти подарявам една мисъл на Ромен Гари:
"...понеже често ми се случва да се чувствам в повече, както всички, които не се чувстват достатъчно." / Голям гальовник/.
цитирай
24. wonder - Изстиналите огньове винаги са п...
26.05.2015 11:08
monaliza121 написа:
Изстиналите огньове винаги са придружени от прИвичка.
И аз ти подарявам една мисъл на Ромен Гари:
"...понеже често ми се случва да се чувствам в повече, както всички, които не се чувстват достатъчно." / Голям гальовник/.


Страхотен, със страхотни мисли, а и хубави псевдоними! ;)))
Ето една друга любима негова мисъл под псевдонима му Емил Ажар: "Любовта е най-вероятно най-добрата форма на диалог, измислена от човека, за да говори на себе си."
цитирай
25. litatru - :)
30.05.2015 10:24
Силно, страстно и прекрасно!
Поздрави - Литатру!
цитирай
26. wonder - Силно, страстно и прекрасно! ...
30.05.2015 13:34
litatru написа:
Силно, страстно и прекрасно!
Поздрави - Литатру!


Мерси! ;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15163481
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194009
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031