Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
09.02.2012 19:00 - Зимна разходка
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 13654 Коментари: 29 Гласове:
80

Последна промяна: 10.02.2012 17:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сняг – бяло падение, сипе пътя ми кален.
След вятърно бдение крее облак печален.

Студ - диво проклятие, пие топлото в мене.
Дърво – къс разпятие е в снега на колене.

Глас – зло провинение, глъхне в преспите кухи.
След дъх – откровение, мрат снежинките глухи. 

Нощ – бяло обятие, хапе моите длани.
И в сън – съзаклятие, скърцат стъпки сковани.


http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/12/15/zimna-liubov.867527

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/01/14/rekviem.667353

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/03/21/pomisli-me.515452

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2007/10/28/zimno-more.126889

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/10/24/izbledniavashto.624476





Гласувай:
85



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Един ден -две нестандартни разходки:
09.02.2012 21:01
През деня - сред снеговете и дивата красота на Балкана, вечерта - из красотата на петте прекрасни Твои стхотворения. Благодаря Ти, Дела! Зимата е не по-малко красива от останалите годишни времена.
Коста
цитирай
2. beckslover - Клетото лястовиче:(
09.02.2012 21:06
Далеч на юг от адреналиноизворите, описани в стих...
;)
цитирай
3. анонимен - Неземност в стих!
10.02.2012 08:47
Неземност в стих!
цитирай
4. skras - Казано ...
10.02.2012 10:22
брилянтно. Ама защо напоследък все порядко четем такива красоти:) Кой ли някъде се топли на юг:):)
цитирай
5. wonder - Един ден -две нестандартни разх...
10.02.2012 12:16
planinitenabulgaria написа:
Един ден -две нестандартни разходки: През деня - сред снеговете и дивата красота на Балкана, вечерта - из красотата на петте прекрасни Твои стхотворения. Благодаря Ти, Дела! Зимата е не по-малко красива от останалите годишни времена.
Коста


Всичко от Природата е красиво, Коста. Имам съмнение само за пустинята, заради Принципа на осмозата, но пък нощем няма такива звезди другаде!
цитирай
6. wonder - Клетото лястовиче:( Далеч на юг от ...
10.02.2012 12:19
beckslover написа:
Клетото лястовиче:( Далеч на юг от адреналиноизворите, описани в стих...
;)


То е поради една "майчина сълза" и уклон, на скитнЯ като мен, по незасядане в даден ареал повече от... дни, когато в друг ареал се люспят бляск-изкуства на приятели. ;)))
Подсказка: http://www.youtube.com/watch?v=T-IHsQXAXp8&feature=related

PS снегандрофините ми се погасяват с всяко цъфнало в многобагрие цвете. :)))
цитирай
7. wonder - Неземност в стих!Редувай б...
10.02.2012 12:23
vvonder написа:
Неземност в стих!


ФейкоВиден-че VV,
Редувай безапелационно и винаги кисележ и добро настроение, така циклофренията ти ще прилича на безгрижие, минусите, които ми пишеш – на комплимент за мен, а твоето лицемерие, суетност и зле прикрита липса на културност – ще намязват на звездосана всиЧкофилна чудерасТИя. ;)))
Между нас казано, не ти се отдава да словоформиш моестите неологизми, затова не смешней плагиатствайки, по стар свой обичай, а обичней – ако можеш. И ако имаш проблем /защото всичките ти действия са продиктувани от собствена проблематика/ не забравяй да го размахаш и споделиш публично, и с колкото се може повече хора, особено на ЛС. И не се бой от Ефектът на Страйсънд. Той си работи на принципа на снежната топка. ;)))
цитирай
8. wonder - Казано. . . брилянтно. Ама защо н...
10.02.2012 12:30
skras написа:
Казано ... брилянтно. Ама защо напоследък все порядко четем такива красоти:) Кой ли някъде се топли на юг:):)


Хахахаххх... пак издаде, че се мОтам из Диамантената борса с присъща скиталческа носталгония! Все повече харесвам смарагди обаче. Този път съм не на изложеНие, а на изложба. ;)))
Дръж Форекс-фронта, че акциите ще скачат и имам идеи за едни конкретни фючърси.
Като се върна ще споделям изкусни изкуства. ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=8KYwvnHDXLs&feature=relmfu
цитирай
9. wonder - Към изтрития/та Анонимус
10.02.2012 12:47
Ако имаш въпроси, отправи ги към Себе си - всички отговори са в теб. Непонятното не винаги е достижение за проумяване на определен еволюционен етап от развитието на ХомоЕректус в ХомоЛуденс. ;)))
Софит! /на иврит, щот пак няма да вденеш./
цитирай
10. kostas - Аз така си почивам и като поема ДЪХ, се изправям. А после, както аз си знам.Поздрави. Ник
10.02.2012 14:42
* Дърво – къс разпятие е в снега на колене. *
цитирай
11. ognena71 - Поздрави за стиха, хареса ми много!
10.02.2012 14:57
Поздрави за стиха, хареса ми много!
цитирай
12. wonder - Аз така си почивам и като поема ДЪХ, ...
10.02.2012 17:41
kostas написа:
Аз така си почивам и като поема ДЪХ, се изправям. А после, както аз си знам.Поздрави. Ник * Дърво – къс разпятие е в снега на колене. *


Хубаво e да се отнасяме по-често нанейде за ВъзДъх-ване и да си имаме собствена клауза делкредере по течението на неправенето, защото...

Най-важната ни връзка е със себе си.
И после следват други отношения.
Да си наясно с дивите си трепети
е по-велико дело от сношение
с природата на източника горен,
през който небесата ни ветруват,
от който суче земният ни корен
и на крилата с вярата будуваме.


цитирай
13. wonder - Поздрави за стиха, хареса ми мно...
10.02.2012 17:42
ognena71 написа:
Поздрави за стиха, хареса ми много!


Поздрави и песни!

http://www.youtube.com/watch?v=9hSJjpOb4d4&feature=player_embedded
цитирай
14. karaiany - Дори не знаех, че си "тук &q...
11.02.2012 13:36
Дори не знаех , че си "тук " с нещо ново ...много странно , тъй като видях какво има " там " :)))))

Какъва си ми зимна картинка.:)))
Газиш в сняг до колене
и проклинаш "дърво - къс разпятие ",
хапе ръцете ти студ
и " в сън – съзаклятие, скърцат стъпки сковани."

Ако не е бил толкова "кучи" този студ , щях да кажа "Чудничко " ! :))))

А "Зимната/ти /любов" ми е favorite , да знаеш ! :)))
цитирай
15. sestra - Това ти е
11.02.2012 13:47
от обичнейшите ми :)))) И се развеселих из коментарите ти...
цитирай
16. kalin8 - Поздравления!
11.02.2012 16:14
Хубав стих!
Истински зимен!
Б.
цитирай
17. alexs - Прекрасен стих прекрасна разхо...
11.02.2012 18:49
Прекрасен стих прекрасна разходка
Wonderful is Wonder
цитирай
18. razkazvachka - Пак - вярна на единството с природата - ако пишеше наука, щеше да е откритие -
11.02.2012 23:26
но ти пишеш поезия - затова е откровение.
А гласът звучи с тежката мелодия - но звънко и ясно. Как да кажа - не обичам да чета само стилисти като Миряна Б., тука има повече от стил - има човек и то не затворен...
цитирай
19. monaliza121 - Морето е старо, безкрайно и мъжко,
11.02.2012 23:47
Такова е...
Поздрав!:))
цитирай
20. wonder - Дори не знаех, че си "тук &q...
12.02.2012 14:02
karaiany написа:
Дори не знаех , че си "тук " с нещо ново ...много странно , тъй като видях какво има " там " :)))))

Какъва си ми зимна картинка.:)))
Газиш в сняг до колене
и проклинаш "дърво - къс разпятие ",
хапе ръцете ти студ
и " в сън – съзаклятие, скърцат стъпки сковани."

Ако не е бил толкова "кучи" този студ , щях да кажа "Чудничко " ! :))))

А "Зимната/ти /любов" ми е favorite , да знаеш ! :)))


"Тук" е абстрактно понятие. Разбирам те за "Зимната (ми) Любов" - писана е през сърцето напълно сенсибилизиращо към Духа на любимия.

От пъпната ми връв прохожда
едно вълче на зазоряване.
Когато с първите откоси
от мен се раждаш и отплаваш.
Посаждам сенките в косите си
и те прекръствам с невъзможност.
От ризата си те разплитам.
В дъха си вая те с тревожност.
Защо си толкова различен.
Най-земният любим за мене.
...
цитирай
21. wonder - Това ти е от обичнейшите ми :)))) И ...
12.02.2012 14:08
sestra написа:
Това ти е от обичнейшите ми :)))) И се развеселих из коментарите ти...


Така де... поМъдряването няма как да го избегнем даже когато изтънява от невъзможности.
Обичнеенето си е пак мОжене.

Няколко щриха -
портрет на илюзия.
Няколко глътки -
добро питие.
Няколко мига -
танцуваме блуз.
Няколко спомена -
смях на дете.
Колко ли, трябва ли,
искаш ли, малко е...
всяко сърце
да обича веднъж,
всяко сърце
да е пропаст за мъж
през очите на слънцето.
Жалко е...
цитирай
22. wonder - Поздравления! Хубав стих! И...
12.02.2012 14:10
kalin8 написа:
Поздравления! Хубав стих!
Истински зимен!
Б.


Истината - тази трудна даденост,
все сълзи в очите на смутените,
бавно си намира тъжна клада,
после смъква всички на колене.
Колко са несретните лъжовности -
сенки бледи в стари изкушения.
Прошка безразлична до греховност.
Тягостно мълчане. И забвение.
цитирай
23. wonder - Прекрасен стих прекрасна разхо...
12.02.2012 14:13
alexs написа:
Прекрасен стих прекрасна разходка
Wonderful is Wonder


Алекс,

Разкаяния плачат пастелни утра.
Четки мрака задраскват лъчисто.
Пак се моли на бялото мойта душа.
А светът се разтваря мънистен.

http://www.youtube.com/watch?v=teWFnLqjnuY&feature=player_embedded
цитирай
24. wonder - Морето е старо, безкрайно и мъжко, ...
12.02.2012 14:15
monaliza121 написа:
Морето е старо, безкрайно и мъжко, Такова е...
Поздрав!:))


Вероятно се усещам така в прегръдката му, МонаЛиза. :)))

С изминало време
морето в мен дреме
на дракон с кипящия зной.
Скалата отдавна
на пясъци славно
разпадна снагата си с вой.
цитирай
25. wonder - Пак - вярна на единството с приро...
12.02.2012 14:20
razkazvachka написа:
Пак - вярна на единството с природата - ако пишеше наука, щеше да е откритие -но ти пишеш поезия - затова е откровение.
А гласът звучи с тежката мелодия - но звънко и ясно. Как да кажа - не обичам да чета само стилисти като Миряна Б., тука има повече от стил - има човек и то не затворен...


Знаеш ли Защо - заради Любовта и всевъзможния й Смисъл, който ни опълноценностява като изживяващ се в щастие, наратив на най-безценното ни съ-творителство.
Както има хора, които казват: Аз съм човек на честта, други - Аз съм човек на дълга, ако аз трябва да се определя - то аз съм Човек на Любовта. :)))
А и отдавна зная, че... Омниа меа мекум порто - Всичко свое нося в Себе си!

Докосвам си съдбата
и мойта бяла шепа
погалва те в тъмата
на края на нощта.
От мисъл без отрада
отлита малък трепет
и облачно присяда
до мене на ръба.

Съдбовности ме стигат.
Небето се отваря.
Душата ми се буди
от чудната зора
на всеки миг постигнат.
А моята китара
изпява най-прахосно
и радост, и тъга.
цитирай
26. serjo - Много хубаво!
12.02.2012 19:15
Много хубаво!
цитирай
27. wonder - Много хубаво! Кристално. . .
14.02.2012 12:59
serjo написа:
Много хубаво!


Кристално...
цитирай
28. sestra - Това ти е от обичнейшите ми :)))) И ...
14.02.2012 13:00
wonder написа:
sestra написа:
Това ти е от обичнейшите ми :)))) И се развеселих из коментарите ти...


Така де... поМъдряването няма как да го избегнем даже когато изтънява от невъзможности.
Обичнеенето си е пак мОжене.

Няколко щриха -
портрет на илюзия.
Няколко глътки -
добро питие.
Няколко мига -
танцуваме блуз.
Няколко спомена -
смях на дете.
Колко ли, трябва ли,
искаш ли, малко е...
всяко сърце
да обича веднъж,
всяко сърце
да е пропаст за мъж
през очите на слънцето.
Жалко е...

Да, то си е само можене, можене на неправене :)
цитирай
29. wonder - Да, то си е само можене, можене ...
14.02.2012 13:09
sestra написа:


Да, то си е само можене, можене на неправене :)


Обичам си ВуВей разходките с неправенето.
Ти знаеш... :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15125695
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193733
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031