Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
15.12.2011 18:12 - Зимна любов
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 35529 Коментари: 34 Гласове:
101

Последна промяна: 19.12.2014 09:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ръмжа ти. Сякаш стара рана

болиш ме в края на тъгата.

Душата диша през измамното.

Сърцето плаща с кръв благата.

Пустинен изгревът се счупва

и безгръбначно се ухилва.

Протегнат с нашите въпроси

циклонът вихри свое милване.

От пъпната ми връв прохожда

едно вълче на зазоряване.

Когато с първите откоси

от мен се раждаш и отплаваш.

Посаждам сенките в косите си

и те прекръствам с невъзможност.

От ризата си те разплитам.

В дъха си вая те с тревожност.

Защо си толкова различен.

Най-земният любим за мене.

В небето си без тебе тичам.

Земята ми е на колене.

Изтръпвам в края на потока.

И хвърлям вътре твойто име.

От бездната кърви стоока

безсмъртната любов на зимата. 



Тагове:   дела раи,   зимна любов,


Гласувай:
109



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - ПОЗДРАВИ!:)))
15.12.2011 18:17
Настръхващо красиво!:)))))))
цитирай
2. 777 - !!!!!!
15.12.2011 18:53
"От пъпната ми връв прохожда
едно вълче на зазоряване.
Когато с първите откоси
от мен се раждаш и отплаваш."

No comment!
цитирай
3. sunn - Горещо в зимата, като сблъсък м/у ...
15.12.2011 19:19
Горещо в зимата, като сблъсък м/у червено и синьото - силно е!
Сърдечни поздрави!:)
цитирай
4. ketcakuatl - ДА
15.12.2011 20:18
И на мен като седмиците ми хареса много хрумката за вълчето. Ама, защо на края се разсърди на човека, че и името му хвърли в потока, че и със зимна любов жестока го порока? Вещерска работа, м.да.м. Един магмен мост няма ли да свърши работа, или усмихнати усмивки? Розови слончета на балончета? А ти, веднага, бух името в потока! Не са хубави тия работи!
цитирай
5. daan - прекрасно
15.12.2011 20:21
прекрасна метафора :)
срдечни поздрави
цитирай
6. planinitenabulgaria - За стихотворението "Зимна любов":
15.12.2011 21:56
"Защо си толкова различен.
Най-земният любим за мене.
В небето си без тебе тичам."
С идването на празниците Ти пожелавам по-ведро настроение. И да не тичаш сама. Вземи един земен в небето си с Теб, потичай с него. Ще бъде по-весело.

цитирай
7. vladun - Уникална метафорична образност, ...
16.12.2011 00:18
Уникална метафорична образност, удоволствие си:)))
цитирай
8. mt46 - Поздрави!
16.12.2011 11:42
Прекрасно философско-любовно стих-откровение!... :)
цитирай
9. kostas - Привет .Удивлявам се на образноста на твоите стихове.:) С удоволствие пия от твоето вдъхновение... Ник.
16.12.2011 11:42
*** От пъпната ми връв прохожда

едно вълче на зазоряване. **
цитирай
10. henzelski - Страхотно!
16.12.2011 13:43
:)
цитирай
11. karaiany - Този стих е един от онези редки би...
16.12.2011 13:58
Този стих е един от онези редки бисери , които ще останат дълго след като всички ние си отидем !
Едно от твоите малки чудеса :)
Някои по- горе спомена , че си удоволствие и е абсолютно прав ! :)))
цитирай
12. aqualia - Бях оставила коментар, но не се е появил...
16.12.2011 15:44
Много земно... и много силно!
Въпреки!
Любовта често приема различни образи!
И този е един от тях!
Но не може да те заблуди, Дела! Бог с вас!

Нека ти е пролетно пак!
http://www.youtube.com/watch?v=TF0XSkb7TyM
цитирай
13. wonder - ПОЗДРАВИ!:))) Настръхващо кр...
16.12.2011 19:58
ka4ak написа:
ПОЗДРАВИ!:))) Настръхващо красиво!:)))))))


Качак
Спя на пресекулки. Дишам пак така.
Някакви светулки гонят ми съня.
Пълнят ми очите с чудна светлина.
После с тях излита моята душа.

http://www.youtube.com/watch?v=jyk8PH5Lx1o&feature=related
цитирай
14. wonder - "От пъпната ми връв прохож...
16.12.2011 19:59
777 написа:
"От пъпната ми връв прохожда
едно вълче на зазоряване.
Когато с първите откоси
от мен се раждаш и отплаваш."

No comment!


Седми,
... виждам с истини другаде.
Аз съм чиста от всякаква памет.
И така в своя свят се изгубвам.
Щом посегна към бурното минало
си припомням как топлата питка
още дъха на свян непогинала
и душата по детски разпитва.
Имам нужда от верни приятели,
преживели отвъдния смисъл.
И тогава ще зная - земята ми
само Бог на любов е орисал.
цитирай
15. wonder - Горещо в зимата, като сблъсък м/у ...
16.12.2011 20:00
sunn написа:
Горещо в зимата, като сблъсък м/у червено и синьото - силно е!
Сърдечни поздрави!:)


Сън-чо, Мета-езикът ни винаги е имал онзи сблъсък между червеното марсово и синьото, който винаги е раждал кралското-виолетово по ръбовете на пламъците. :)))
Днес мислете за мен като дъжд и огниво.
Като рана от изповед в нощи любовни.
Като гръм, като стих, като изворче живо,
ромолящо в душите ви с думи съдбовни.

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/05/06/dnes-mislete-za-men.540338
цитирай
16. wonder - ДА И на мен като седмиците ми хареса ...
16.12.2011 20:02
ketcakuatl написа:
ДА И на мен като седмиците ми хареса много хрумката за вълчето. Ама, защо на края се разсърди на човека, че и името му хвърли в потока, че и със зимна любов жестока го порока? Вещерска работа, м.да.м. Един магмен мост няма ли да свърши работа, или усмихнати усмивки? Розови слончета на балончета? А ти, веднага, бух името в потока! Не са хубави тия работи!


Хайде сега вещица съм била, хахахаххх... /а това с „розовите слончета” не съм го чула, поради липса на розови очила към днес ;)))/
Ето ти малко магьоснати стихове :
http://wonder.blog.bg/video/2010/12/04/magiosna-vliubenost.645120
и още един:

НА КЛАДАТА

На кладата, магьоснико!
На кладата!
На твоя дух се посвещавам.
Ръцете ти, очите и разплатата
на всичко съм готова. И оставам...

На кладата, магьоснико!
На кладата!
Душата ми мечтала е за тебе.
Сега съм тук. Вселенско лято е.
С любов живях живот потребен.

На кладата... след теб...
И друго няма!
Единствен огънят ще ни запомни.
Обичам Теб! Ще бъда пламъка
в очи. И в устните на спомена.

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2009/01/06/na-kladata.273996
цитирай
17. wonder - прекрасно прекрасна метафора :...
16.12.2011 20:04
daan написа:
прекрасно прекрасна метафора :)
срдечни поздрави


И на теб Сърдечия и Светлости:

В мен будуват от някога скитници,
в мен се скупчват ята от съдби,
в мен гуляят бохеми преситени
и си търсят беля мъдреци.

Дремят в мене босилкови корени.
Мандрагорно се вълчи нощта.
Неспособие бурно оспорва ме.
И избухвам на жива вода.

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/11/18/syrdechiia.636655
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/11/17/svetlosti.636018
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/01/03/pralunna-sonata.660972
цитирай
18. wonder - За стихотворението "Зимна ...
16.12.2011 20:06
planinitenabulgaria написа:
За стихотворението "Зимна любов":
"Защо си толкова различен.
Най-земният любим за мене.
В небето си без тебе тичам."
С идването на празниците Ти пожелавам по-ведро настроение. И да не тичаш сама. Вземи един земен в небето си с Теб, потичай с него. Ще бъде по-весело.



Има и бяла тъга в любовта, но тя не е в този стих, Коста.
Ето ти малко от нея:

Трънливо запретнала крясък на врана,
с парченца стъкло на изпята любов,
душата ми – тръпна, оголена рана,
очите ми – някакъв облачен зов.

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2007/04/23/bolka-e.63292
цитирай
19. wonder - Уникална метафорична образност, ...
16.12.2011 20:07
vladun написа:
Уникална метафорична образност, удоволствие си:)))


Благодаря ти! Ти винаги ме четеш със сърцето си.
Значи това ще ти хареса:

Днес планината ми тръгна на някъде.
Влачеше склонове, урви, скали...
После усмивката моя разплакана,
бурно сърцето ми с вик насели.
Клони, заплели дъбрави в косите ми,
вееха вятъра в люлка от свян.
.....

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2008/12/22/planinskata-az.268794?del=946484
цитирай
20. wonder - Поздрави! Прекрасно философс...
16.12.2011 20:10
mt46 написа:
Поздрави! Прекрасно философско-любовно стих-откровение!... :)


Философските отприщвания са си катарзисни в моя случай. ;)))
Благодаря ти с това:

Режеш на малки човечета залеза.
Бъркаше в мене и вадеше лятото.
Помня как тръпнех от думите палещи,
как изтънявах от нежни обятия.

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/02/10/liubovni-obiatiia.683144

PS И да не пропуснеш песента – диамантът на Бурлеска
цитирай
21. wonder - Бях оставила коментар, но не се е ...
16.12.2011 20:13
aqualia написа:
Бях оставила коментар, но не се е появил... Много земно... и много силно!
Въпреки!
Любовта често приема различни образи!
И този е един от тях!
Но не може да те заблуди, Дела! Бог с вас!

Нека ти е пролетно пак!
http://www.youtube.com/watch?v=TF0XSkb7TyM


Аквалия - единствената дама престрашила се в този стих, коментиран допреди теб само от момчета. :)))
Изобщо не ти се е мяркал коментара. Този обаче е тук. ;)))
При мен напоследък има вакханалия на по-из-губеното. Изчезват ми цели постинги от Изкуство и някакъв блогов алгоритъм ме обезмедалява и ми танцува с дисфункции, обаче кой ти гледа религията – живота да върви! /както се казва в онзи стар виц/
За стиха тук. Гледам, че и други хора са си помислили, че тъгувам – нееее! Този стих е възхищение към най-зрялата ми любов, за която никоя цена не е достатъчно висока и си струва обживяването и обговарянето на целия ми вътрешен космос с абсолютно оголени Истини.
Нали знаеш, че понякога Любовта ни превръща в таралежи с бодлите навътре. И пак е прекрасно ако е Взаимно като Хармония и пълноценно като вечност! :)))

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/08/31/kleta-luna.598643
цитирай
22. wonder - Този стих е един от онези редки би...
16.12.2011 20:14
karaiany написа:
Този стих е един от онези редки бисери , които ще останат дълго след като всички ние си отидем !
Едно от твоите малки чудеса :)
Някои по- горе спомена , че си удоволствие и е абсолютно прав ! :)))


Караяни, аз очевидно пишейки себе си, достигам до гроздовете от хора, имащи същата спираловидно-параксизмална чувствителност като моята. И в тази връзка съм безкрайно щастлива, че ме откри и дойде в блог.бг, за да бъдеш открит и ти - сам за себе си и за твоя грозд хора, за които виждам, че започна да сътворяваш поезии.

От нечий бряг решимости преплуваха света ми.
На малки гладни хапки пак разкъсах си нощта.
Пребродила вселената, една сълза най-стръмно
погали ми лицето с век, а после прекипя.
цитирай
23. wonder - Страхотно! :) Благодаря! ...
16.12.2011 20:16
henzelski написа:
Страхотно! :)


Благодаря!

През капките песен
китарно-отнесен,
пак вятърът сипеше зов.
От трепети чисти,
небето разлисти
една невидяна Любов.

По устните мои
пак тичат порои
от огън. И в жажда горя.
В очите ти чисти
потоци лъчисти
рисуваха с трепет деня.
цитирай
24. wonder - Привет. Удивлявам се на образноста ...
16.12.2011 20:17
kostas написа:
Привет .Удивлявам се на образноста на твоите стихове.:) С удоволствие пия от твоето вдъхновение... Ник. *** От пъпната ми връв прохожда

едно вълче на зазоряване. **


Костас
Вдъхновение, даам...за Прогледналите сърца. :)))

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2007/04/12/proglednali-syrca.60111
цитирай
25. dennis - Земна любов! :)
16.12.2011 20:21
А стилът, смелата рима и обратите в настроението - много напомнят за...знаеш Коя! :)
цитирай
26. wonder - Земна любов! :) А стилът, смелата ...
16.12.2011 21:08
dennis написа:
Земна любов! :) А стилът, смелата рима и обратите в настроението - много напомнят за...знаеш Коя! :)


Денис, няма да си призная, че съм Тя, а? И да се рахатясаш. ;)))
Каламбуркам се.

И те черпя с това:

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/11/12/syrceto-mi-e-kletva-i-obrok.633561

цитирай
27. panazea - *
16.12.2011 21:16
Ч______________________.....*....._______________________Б Е______________________.....#....._______________________Ъ С____________________.....#S#.....______________________Д
Т______________....."#:._.:#S"##:._.:#.....________________Е
И_____________....." "#:._.:##"S#:._.:#"......______________Т
Т______________.@..."####"S##"####"..@.._____________Е А__________....."#:.____.:#"###"#:.____.:#"......__________Щ
К___________....."###O####S"####O####"......_________А О__________....."&:.__"#S##"###"S###"__.:&"…...._______С Л_________....."###S###""#D"#D""##S####"....._________Т Е_____________....."##"##S##"###S#"##".....____________Л
Д________....."&:._...-.:##"###"###"##:._.._.:&"..... ______И А__*___....."#######"##"#####"##"#######".......__*__В __*•*_________....."#####""#######""#####"......__*•*_И _*•••*_______________......2012.....______________*•••*_
цитирай
28. ketcakuatl - Ах, ти..
17.12.2011 00:09
Ах, ти..
цитирай
29. aqualia - Не съм си и помислила, че тъгуваш!!!
19.12.2011 21:25
wonder написа:
aqualia написа:
Бях оставила коментар, но не се е появил... Много земно... и много силно!
Въпреки!
Любовта често приема различни образи!
И този е един от тях!
Но не може да те заблуди, Дела! Бог с вас!

Нека ти е пролетно пак!
http://www.youtube.com/watch?v=TF0XSkb7TyM


Аквалия - единствената дама престрашила се в този стих, коментиран допреди теб само от момчета. :)))
Изобщо не ти се е мяркал коментара. Този обаче е тук. ;)))
При мен напоследък има вакханалия на по-из-губеното. Изчезват ми цели постинги от Изкуство и някакъв блогов алгоритъм ме обезмедалява и ми танцува с дисфункции, обаче кой ти гледа религията – живота да върви! /както се казва в онзи стар виц/
За стиха тук. Гледам, че и други хора са си помислили, че тъгувам – нееее! Този стих е възхищение към най-зрялата ми любов, за която никоя цена не е достатъчно висока и си струва обживяването и обговарянето на целия ми вътрешен космос с абсолютно оголени Истини.
Нали знаеш, че понякога Любовта ни превръща в таралежи с бодлите навътре. И пак е прекрасно ако е Взаимно като Хармония и пълноценно като вечност! :)))

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/08/31/kleta-luna.598643

Убедена съм, че всичко при теб е наред. Просто си зряла в обичта! Това е хубаво и златно-жълто на цвят с лилав привкус...

цитирай
30. kalinag - Страхотно е..
20.12.2011 10:39
чак придобивам чувство за малоценност с моите недомислени поетични фантазии...Поздравявам те и продължавай все така да ни радваш....
цитирай
31. nightorchid78 - Разкош!
13.02.2013 08:28
Разкош!
цитирай
32. wonder - Цялото е прекрасно. . . Виртуозна ...
20.12.2013 01:12
djani написа:
Цялото е прекрасно...
Виртуозна магьосница на словото си. Заплиташ и разплиташ думи в невъзможни съчетания, за да изразиш блестящата си мисъл.
Смятам, че в социално отношение би могла и ти да дадеш приноса си, въпреки презрението ти към суетата на битието и възвишените ти философски възгледи. За съжаление, все още битието определя и съзнанието ни...


Имам една социо-сатирична книга и стига толкова. Връщане назад няма! ;)))
Някои цяло-части от нея ги има разхвърляни из блога ми.
Ето:
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2013/02/23/bylgarskata-karnavalizaciia.1056874
цитирай
33. wonder - Разкош! Една белота! :)))
20.12.2013 01:14
nightorchid78 написа:
Разкош!


Една белота! :)))
цитирай
34. wonder - Страхотно е. . чак придобивам чу...
20.12.2013 01:20
kalinag написа:
Страхотно е.. чак придобивам чувство за малоценност с моите недомислени поетични фантазии...Поздравявам те и продължавай все така да ни радваш....


Благодарности!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15124460
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031