Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
19.02.2010 12:08 - Надежда
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 14269 Коментари: 6 Гласове:
30

Последна промяна: 12.04.2014 17:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Господи, колко е хубаво!

Да си жив! Да си здрав! Да се смееш!

И небето безоблачно-влюбено

птичи глас да ти дава да пееш!

 

С тихи стъпки на утро събудено

да прегърнеш гора или цвете.

И да нямаш пътеки прокудени

от Големия път на сърцето.

 

С много истини всичко да даваш.

С много вяра в света да се вглеждаш.

Господи, не от кал си ни правил,

а от много частици надежда!




Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. amenda - Ще си позволя да го копна от моя
19.02.2010 13:38
блог, вижда ми се подходящо :-))))))
Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.Защото това е най-голямата тайна за успех във всички рисковани дейности.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще го направя? Отсега нататък ще гледам всичко с любов и ще се родя отново. Ще обичам слънцето, защото стопля костите ми; но и дъжда ще обичам, защото пречиства духа ми. Ще обичам светлината, защото ми показва пътя; но и тъмнината ще обичам, защото ми показва звездите. Ще приветствам щастието, защото обогатява сърцето ми; но и тъгата ще понасям с търпение, защото отваря душата ми. Ще приемам наградите, защото ми се полагат, но и препятствията ще посрещам с удоволствие, защото са моето предизвикателство.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще говоря? Ще възхвалявам враговете си и те ще ми станат приятели;ще насърчавам приятелите си и те ще ми станат братя. Винаги ще търся причини да се възхищавам. Когато се изкушавам да критикувам, ще захапвам езика си;когато започвам да хваля, ще крещя от покрива.

Та нали птиците, вятърът, морето и цялата природа говорят с музиката на възхвалата към твореца си? Не мога ли със същата музика да говоря на неговите деца? Отсега нататък ще помня тази тайна и тя ще промени живота ми.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще постапвам? Ще обичам най-различни хора, защото всеки ива качества на възхищение, дори и да са скрити. С любов ще разкъсам изградената около сърцата им преграда от подозрение и омраза и на нейно място ще построя мостове, за да може любовта ми да влезе в душите им.

Ще обичам амбициозните, защото могат да ме въодушевяват! Ще обичам неудачниците, защато мога да се уча от тях. Ще обичам кралете, защото са над човешките същества; ще обичам смирените, защото са божествени. Ще обичам богатите, защото са самотни; ще обичам бедните, защото са толкова много. Ще обичам младите за вярата, която имат; ще обичам старите, за мъдростта, която споделят. Ще обичам красивите заради тъгата в очите им; ще обичам грозните заради мира в душите им.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.
цитирай
2. wonder - amenda
19.02.2010 13:41
НА СВЕТЛИЯ ПЪТ

Тръгни обратно. Аз ще те изчакам
на пътя с разпиляна светлина,
където някой срещнал някой
и после го поканил у дома.

Раздал му топла дума, чаша, дреха.
Дарил му своя мисъл и сълза.
Прегърнал го с една утеха
и изпроводил го с мечта.
цитирай
3. amenda - Е, това беше
19.02.2010 13:47
страхотно красиво, ЧУДНА. Прекрасен и обичен ден ти желая!
цитирай
4. bizcocho - Творба пълна с поетични находки!
19.02.2010 22:20
Творба пълна с поетични находки!
цитирай
5. roy - Прекрасни стихове!Бъди здрава и ...
20.02.2010 01:16
Прекрасни стихове!Бъди здрава и все така изпълнена с любов,която надявам се да предаваш на тези след теб.
цитирай
6. zvezdichka - Прекрасно,
21.02.2010 20:00
вдъхновенно, спонтанно, изляно...

"Господи, не от кал си ни правил,
а от много частици надежда!"

Какво по хубаво човек да бъде изтъкан от частици надежда... Колко хубаво си го написала. Всичко в този стих ме докосва и го преживявам заедно с теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15125319
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193732
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031