Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.08.2009 23:10 - 5. МОИТЕ ХУДОЖНИЦИ – МАРГАРИТА НИКОЛОВА
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3466 Коментари: 4 Гласове:
21

Последна промяна: 20.11.2010 13:39


Нежната роза на нашия блог.бг monna – Маргарита Николова е художник-приказник, изваял кориците на моите книги "Танцуваща Скитница", "Хвърчило по вятъра" „Небесни ветрове”:


image


image
                                  
                                                  по картината й "Есен"
                                              image
         

„Танцуваща скитница”


image

                          по картината й "Отломки от душа"                          image
   
/графиките в корицата са на Калина Лютова/
 

„...не мога без морето, без гларусите и техните крясъци, без моя Бургас. Обичам да живея забързано, да улавям миговете, красивите...
Отношението ми към хората е много сърдечно и доброжелателно, към всички, които почувствам, че са добри хора. Лошите ги подминавам и избягвам. Освен това живея под мотото, че парите трябва да се харчат с удоволствие, защото животът е кратък! Общо взето, това съм аз.
За да рисувам, трябва да имам провокации, емоции, които да ме движат... случвало ми се е да ставам в 3 часа, защото в съня си виждам нова картина и трябва да имам платно, за да я нахвърля.”


Маргарита Николова е художник и на корицата на „Дъх от Огън” – книгата-чудо, написана с Ясен Ведрин         

image

„Не знам какво се случва.. Мисля си, че когато душата плаче, се раждат картините ми. Това е. Не знам как рисувам. Космично ми се спускат и друг път съм ти казвала, като че някой ми държи ръката. Никога не съм знаела какво ще рисувам върху бялото платно, но... когато започна... картината оживява.”

image

”когато рисувам, се потапям в един друг свят, където няма мъка...Всичко е много цветно, красиво и нежно...
Настроението ми се прокрадва в платната, ако щеш в цветовата гама, дори.. Имам син период, зелен, жълт, динамичен и тих. Не знам как се получава? От вътре е - от душата...”


Благодаря ти, Маргарита!

Обичам те!


Rondo Veneziamo, Armonie

       

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2008/01/16/poslaniiata.153184

            

 




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - :)
12.08.2009 03:42
Разкошен постинг - наслада, за един прекрасен човек и художник! Само много чиста душа може да рисува така! Картините и са като космически послания! Докосват душата така както и твоите стихове!
А розичката, а тази притихнала в нежност розичка...
Щастлива съм, че притежавам две от тези три посочени тук книги! Приказни са!
цитирай
2. wonder - bizcocho
12.08.2009 09:24
Благодаря! :)))
Ти знаеш колко е прекрасна!
Скоро ще имаш и всички останали книги.
цитирай
3. monna - Благодаря ви!
12.08.2009 14:20
Обичам ви!
Дела, Жени, Ясен..приятели, мои!
Бъдете благословени!!
цитирай
4. wonder - monna
12.08.2009 17:11
И ние ти благодарим! Бъди благословена! :)))
И сътворявай все толкова приказни чудесности!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15269494
Постинги: 3239
Коментари: 32099
Гласове: 194683
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930