Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
13.06.2007 23:18 - ПРЕОТКРИТИ
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4199 Коментари: 26 Гласове:
1



Обичам те! Без повод. Без причина.

Обичам те такъв какъвто си.

Доброто чудо в мен през теб премина.

Любов ни случи. И ни преоткри.

 

Обичам те! Безкрайно. Безусловно.

Обичай ме сега. Каквато съм.

Докоснал ме дълбоко и съдбовно,

отключвай най-прекрасния ми сън.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Прегръщам те, мила )) Благодаря, че те има!
13.06.2007 23:24
ПС` Бебенцето е писало за любимата ти книга `Дългът към удоволствието`.
цитирай
2. esen - Чудото си е чудо!!!
13.06.2007 23:25
Прекрасни стихове!
Истинско удоволствие е четенето на стиховете ти!
цитирай
3. wonder - Гош, помолих те нещо... Хахахахаххх... Видях...
13.06.2007 23:30
Той има вкус и си е моят Робърт Пърсиг! Не го пипай!
Имаш и още един любим, както казваше Венко "стихосложение като ръкавичка за душичка". :)))
цитирай
4. wonder - Сърдечно благодаря, esen!...
13.06.2007 23:33
Казано от Теб топли и е радост! Усмивки. Слънчеви.
цитирай
5. анонимен - С твое позволение ще оставя тук един стих ;))
13.06.2007 23:42
Ако не ти хареса, изтрий го. Може и да си направя собствен блог, за да не се изкушавам в твоя. Бъди гостоприемна )) Г. xxxL
цитирай
6. wonder - Хахахахххх.... добре, че ти знам и кътните зъбки. Смях.
13.06.2007 23:47
Сега съм в любовен период, редуван от зелен период и приемам само естетска любовна лирика. Ще те цензурирам ако си прекалителен. :)))
цитирай
7. анонимен - от CлoвoCлaгaтeл
13.06.2007 23:52
Душата - зъб преди изваждане,
анестезиран до несъществуване.
Лидокаиново понасяна
във името на всичките ни битиета,
които сме приели за живеене;
душата - неудобен рафт - високо,
за книгите, осъдени на недоверие
и умалени до сълзливата ни милост,
възпираща ни да ги хвърли.
Ако понечите от безразсъдно лекомислие,
поради някаква игра или любов
да върнете тази душа към поезия,
спиралата й ще смени посоката си -
земетръсно -
наместо сигурното и извечно дясно,
което е напред за всчики орбити,
за всички галактики и за всички охлюви,
ще се заключи в себе си обратно
пеперудатат ще се върне
чрез сила по-голяма от онази,
която издърпва цветето през фитила на стъблото,
към красотата на гъсеницата - обещание;
пространството ще остане без значение
и времето - без смисъл.
Ще зазвъни душата в празничното си умиране
и може би някой някъде и някога ще чуе.
А Бог ще се усмихне бащински.

цитирай
8. wonder - Реверанс, Сър!
13.06.2007 23:57
Целуваческите възклицания до безсъзнание - утре!
Нека пак го прочета... Рядко в белите стихви улавям смисли..., но тук има, има... многости. Чета отново...
цитирай
9. анонимен - :)
14.06.2007 04:20
Когото,...каквото и да обичаш - продължавай :)

emikelangello
цитирай
10. gioia - wonder :)
14.06.2007 07:41
Наистина любовният период се усеща :)))
Щях да си го отнеса така този стих :) само с влизането, но пък коментар №1 ме развесели :))))
Слънчев ден!
цитирай
11. comfy - Чудесно!!!
14.06.2007 08:09
Специални поздравления! ;)*
цитирай
12. wonder - Това е една от стихиите ми, emikelangello!
14.06.2007 10:02
Но нали знаеш, че Изворът на Любовта е в нас. Да обичаш си е качество на духа. :)))
цитирай
13. wonder - Не се подвеждай, gioia...
14.06.2007 10:09
... при мен е перманентен любовния период! Ха! Иначе и аз се развеселих, но Гош си е гностик-футурист понякога и често се ровичка в духовно хорското познание. Дори често повтаря: "Христос дал на хората Гнозисът-познанието,което е нужно,
за да се разшири съзнанието им и да се изкачат до Плерома. Това познание не е логично,като това от учебниците, то е интуитивно."
Иначе стиха си го вземи - ти си едно от слънцата тук, които харесвам искрено и ми светва когато те видя наоколо. Благодаря, че те има! :)))
цитирай
14. wonder - Специално приемам, comfy! Хетородинна вълна съм...
14.06.2007 10:21
Както вика Ланчестър "Всичко е удоволствие и всичко е чудесно в подредбата на една трапеза за изискания вкус...от еротиката на отвращението до психологията на едно меню, от перверзната история на прасковата до огрубяването на небцето, от схващането, че сиренето е "трупът на млякото" до обвързващата сила на кръвта". Важното е да уловим тънките нюанси на философския ексцентризъм, който ни идва извътре.
Прегръщам и успех на изпита! /Всъщност знам, че ще успееш!/
цитирай
15. wonder - Мерси, lara!
14.06.2007 10:50
Родено е от прекрасно чувство... Любовта е Кръговрат. Хармония. Змия захапала опашката си. Началото на всички начала... И когато я преоткриваме всъщност откриваме собственото си можене да я сътворяваме от бездни и небета. Усмивка. Топла.
цитирай
16. анонимен - Мъдрецът от Санксцилия
14.06.2007 11:14
Мила, Уондър (като гледам така ти викат) чета ти стиховете отдавна, но днес ми е дошъл момента и аз да се изкажа мъдро ;) Ти си истинско ЧУДО!!!
цитирай
17. wonder - "Наранени китари" от Санксцилия, Ти ли си? :)))
14.06.2007 11:28
Пиши веднагически в utrinno@abv.bg
Ако си в Бг, искам да се видим непременно. Имам страхотна идея за едно... добро деяние. Утре се прибирам. Ще ти звън. Усмивки с лъчезарие.
Ей, ей, ей... как ме зарадва! :)))))))
цитирай
18. анонимен - wonder )
14.06.2007 11:41
Аз, да. Ще, в пощата. Тук съм. Чакам те. Идвай, да се радваме заедно. В Санкцилия. Познатичко и топличко.
ето и от мен:

На нощите колко настрани стоиш, как се преобразяваш
доверие във сенките, какво искаш
повикай облаците да те пазят, те са доволни
ти ще спиш отново
като стрък трева на лунна светлина
колко сладостна умираш всяка вечер
на нищо и на никого не се заканваш
това си го заслужила
това са твоите подхвърлени цветя в потока
това са думите ти , ти ги заслужи
ти предизвика нощите, листата в тях
тази кратка въздишка, лудостта
твоите пристрастия оживяват
спи, спи Уондър,
ти си се събудила.
цитирай
19. wonder - О!
14.06.2007 11:42
Обичам те, чудеснико!
Хуквам...
цитирай
20. анонимен - СловоСлагател
15.06.2007 09:54
Като гледам, Дел, имало дебат и съм заинтригувал gioia, но тя е свела вълнението си до `развеселяване`. Това ме изпраща да почета в блога и )) Поздрави Китарите от мен за конкурса в Лондон. Ще искам да го видя и аз. Поне, за да му хвърля ръкавицата ;))
цитирай
21. wonder - Хахахахаххх....шампанско в душата ми!
15.06.2007 10:22
Дръж се прилично, че не всеки ти е готов за хюмора. :)))
цитирай
22. gioia - :)))))
15.06.2007 17:53
Усмивкиииииии!
цитирай
23. wonder - Привет, gioia! :)))))
15.06.2007 18:06
Аз хващам гората отново, но ако той /СловоСлагател/ те напъпли като Муза, не се дърпай - ще свикнеш! Това е най-очарователно-умния-мъж-поет-красавец-адвокат, който съм виждала някога. А и знам, че няма да видяяя. Но е джентълмен. Отиде да ти чете целия блог, защото му казах, че приличаш на мене ми и той хукна да те харесва. Ми така де... хубава, умна и преди всичко скромна! И от мен усмивки хвърчила. :))))))
цитирай
24. gioia - :)
15.06.2007 18:11
Спокойна съм вече :))) щом е проверен и доверен :) и джентълмен :)
А пък аз няма на кой да се метна, а :)?!
до...
цитирай
25. wonder - Даам... gioia! :)))
15.06.2007 18:14
За него важи в пълна степен, любимото ми твърдение на Лао Дзъ:
”Цялостното същество вижда, без да гледа, знае без да отива, постига без да прави”
цитирай
26. wonder - Някой съм пропуснала с отговор, но...
15.06.2007 18:15
... да знае, че му благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15295717
Постинги: 3242
Коментари: 32119
Гласове: 194831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930