Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.05.2007 09:47 - ПРАХТА ОТ МЕЧТИТЕ МИ
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2975 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 24.05.2007 11:11


       Всяко нещо се случва когато му се изпълни Времето. Бях Сърце. От нежна сила. Знаех благолепието на безкрайните си Възможности да чувствам. Бях огнен предтеча на собственото си изгаряне. И още се сбъдвам в огъня. Беше Любов.

       Дойде онзи ден когато думите свършиха, а Ти каза, че би дал живота си за мен. Аз онемях пред силата на чувството ти. Ставах все по-пробудена за Теб и достигах до дълбините, в които винаги сме били сами. Можех и изпълвах сърцето ти с обич. Тези наши думи са трудни. Думи с душа.Чисти и горди.Смирени и непокорни - те са ни следвали. Родени и поведени с Любов.

       Но идваше свършека... 

       Душите  знаеха това. Всяка минута беше пълна и празна с теб. Затворих очи. И видях... зелена ливада осеяна с маргаритки. Заключих се в онази тишина, която осмисля всичко. После седнах на поляната. Беше приказно. Мигът беше само за теб. Изконно мое и чудно място – част от истинската същност на душата ми. Коленичих. Пръстите ми галеха тревата. Ето те, седнал до мен. Оглеждах се в очите ти. Щяхме да мълчим заедно. Да ни обгръща Божествена усмивка. Онази, която ни съпровожда от началото ни. 

       И тогава разбрах... Сякаш някой застреля в гръб усмивката ми. Все нещо се случваше в твоя свят. Нещо, което те отнасяше в друга посока.

       Събуждах се с усещането, че росата е целунала дланта на утрото, което ще те доведе при мен. Седях в тревата, късах маргаритите, мачках ги с болката, с която исках да смачкам сърцето си. Сълзите ми се сливаха с росата и... ставаха слънце.

       Въпроси валяха... Като тежък спомен се връщаха. Нищото поглъщаше волната ми душа и я превръщаше в искри, които те пареха.

        Видях последният пристан на тъгата. Там бяха струпани всички простички неща, от които се прави живота.

       Исках да ти благодаря, че сподели себе си с мен... ПроГледнах за Нещо важно! После отключих стаения гняв... Имам още малко стъпки... Душата ми е пълноценна, въпреки вероятността пулсациите от битки и копнежи да я убият.

Не търся вече Логиката в Нещата – продължавам да Чувствам! Приех, че понякога Повелите на Съдбата са по-силни от Мистериите на Сърцето.

       “Нещата мълчат различно! Проговорят ли казват едно и също!” – казваше ми един приятел някога... А аз все опонирах: Нещата говорят различно на различните хора! Мълчанието ни кара да Чувстваме еднакво!

      Когато отворих очи, поляната беше потънала в мрак. Небето усмихваше себе си с безкрайни нанизи от бляскави звезди.Нещата имат значение само ако са истина. Аз вървя към теб, през себе си и света защото следвам сърцето си. Не мога да не го следвам.Ти му даде Силата и Смирението. Даде му Любовта, а не любов. Бог е в мен. Усещам го в Светлината ти. Ти си моят Храм.

       Взирах се в мрака. Молех се. Камбанно биеше сърцето ми. А после всичко утихна и потънах в дълбоката, нирванна празнота. Гледах небето. Жива ли бях, щом наоколо ми бяха останали само звездите в това небе и нащърбената усмивка на тази самотна луна?

       Спомням си първата ти крачка към мен. И не можех да не пия от сълзите ти. Те бяха жив огън. Тогава чух как изворът ражда, когато изпиеш капката, която прави водата, когато докосваш отвътре и чувстваш, че си жив. Ще те помня заради смисъла на тази дума, която носи нашите 300 г Съдба и която ти откърти като отломък от мига на Откровението ми – Любов... Изгубения Ключ към Единствената ми сянка в тоя свят е в твоята ръка. Моята ръка пази спомени…

       Искам те в живота си с всяко вдишване, но само Вятърът ще гони, след като отмина, прахта от Мечтите ми.

 

/От книгата "Отвъд Смисъла"/



Тагове:   мечтите,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Krasiva si, wonder ))
23.05.2007 10:20
Mnogo izj6tna i fina, mnogo dokosva6ta i efirna. Bih sskal da te opoznaj.
цитирай
2. wonder - Благодаря, Анонимус! :)))
23.05.2007 10:24
Това е... трудна мисъл! Усмивки. Дъждовни.
цитирай
3. nav - Мда,
24.05.2007 16:41
'Нещата говорят различно на различните хора! Мълчанието ни кара да Чувстваме еднакво!'

И тук истина, и там истина. Навсякъде истина.
цитирай
4. wonder - Истина, Нав, но и...
24.05.2007 17:22
... Licentia potica – Поетическа Волност.:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15174421
Постинги: 3225
Коментари: 32055
Гласове: 194043
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031